اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   قسم تقييم شركات الفوركس Forex Brokers Review (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=38)
-   -   تقييم شركة نورد اف اكس NordFx (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=19066)

ابوالفوركس 10-05-2012 07:20 PM

رد: تقييم شركة نورد اف اكس NordFx

راي جدير بالاحترام . شكرا على الافادة اخي الكريم

derlieber 22-05-2012 06:20 AM

انا لسه مبتدأ الحقيقة في المجال ولسه بكون فكره عن معظم الشركات لكني اشترك في حساب مرحبا لانه بيديلي 8 دولار وممكن اتعامل معاها انها حقيقي فعلا ولو ربنا كرم كسبت وحبيت اسحب بيسحبوا القيمة الاساسية اللي هي 8 دولار وبكده بيكون انت مش خسران اي حاجه
بس معلومة صغيره انه صعب تعمل اككتر من حساب عليها لانها بتابعك من كذا حاجه زي الابي بتاعك وورقك سواء كانت بطاقة او اس مستند تاني لاني في الاول بعتلهم حساب بنكي وقالولي انه قديم ولازم يكون خلال 6 اشهر وبعد كده بعتلهم وصل غاز وتم المواقفة علي الحساب ... انا احترمت الشركة في كده انهم فعلا جد وعارفين بيعملوا ايه
انا لسه بادءي مجربتش اسحب لاني اصلا تقريبا لسه مبتدأتش فمقدرش افيد حد اذا كان هما فعلا هيحولوا الفلوس بعد المكسب ولا ل لكن تقريبا هما هيحلوا لانهم م خسرانين حاجه
وبالتوفيق للجميع

amrmorasamir 23-05-2012 12:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة derlieber (المشاركة 338665)
انا لسه مبتدأ الحقيقة في المجال ولسه بكون فكره عن معظم الشركات لكني اشترك في حساب مرحبا لانه بيديلي 8 دولار وممكن اتعامل معاها انها حقيقي فعلا ولو ربنا كرم كسبت وحبيت اسحب بيسحبوا القيمة الاساسية اللي هي 8 دولار وبكده بيكون انت مش خسران اي حاجه
بس معلومة صغيره انه صعب تعمل اككتر من حساب عليها لانها بتابعك من كذا حاجه زي الابي بتاعك وورقك سواء كانت بطاقة او اس مستند تاني لاني في الاول بعتلهم حساب بنكي وقالولي انه قديم ولازم يكون خلال 6 اشهر وبعد كده بعتلهم وصل غاز وتم المواقفة علي الحساب ... انا احترمت الشركة في كده انهم فعلا جد وعارفين بيعملوا ايه
انا لسه بادءي مجربتش اسحب لاني اصلا تقريبا لسه مبتدأتش فمقدرش افيد حد اذا كان هما فعلا هيحولوا الفلوس بعد المكسب ولا ل لكن تقريبا هما هيحلوا لانهم م خسرانين حاجه
وبالتوفيق للجميع

من تجربتى مع الشركه فهى محترمه جدا بصراحه لحد دلقوقتى

derlieber 23-05-2012 02:53 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmorasamir (المشاركة 339388)
من تجربتى مع الشركه فهى محترمه جدا بصراحه لحد دلقوقتى

ياتري انت فاتح حساب مرحبا ولا حساب حقيقي عادي؟

amrmorasamir 16-06-2012 04:38 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة derlieber (المشاركة 339447)
ياتري انت فاتح حساب مرحبا ولا حساب حقيقي عادي؟

لا ياباشا حساب حقيقى وبقالى حوالى 3 شهور فاتحه معاها والحمد لله مقبلتش ولا مشكله فى السحب ولا الايداع ولا فتح او اغلاق الصفقات
غير ان المنصه سعات بتعلق وده الطبيعى فى كل الشركات

derlieber 17-06-2012 02:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrmorasamir (المشاركة 352013)
لا ياباشا حساب حقيقى وبقالى حوالى 3 شهور فاتحه معاها والحمد لله مقبلتش ولا مشكله فى السحب ولا الايداع ولا فتح او اغلاق الصفقات
غير ان المنصه سعات بتعلق وده الطبيعى فى كل الشركات

ربنا يكرمك باذن الله

adil78 15-07-2012 05:04 PM

هل ممكن نفتح فيها حساب اسلامي ؟؟؟

amrmorasamir 15-07-2012 06:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة adil78 (المشاركة 363658)
هل ممكن نفتح فيها حساب اسلامي ؟؟؟

طبعا ينفع بعد ما تفتح الحساب ابعتلهم رسالة وحط فيها صورة البطاقة وش وظهر وقلهم عايز الحساب اسلامى هيوفقوا مباشرة
وابعت طبعا رقم الحساب والفون باسورد

kimokonolove 15-09-2012 02:47 PM

هى ممتازة لاكن فى البداية للمبتدئين عمومآ
تعاملت معها فى حساب الـ 8 $ اللبونص لاكن لم اتمكن من سحب الربح لأن الربح لابد ان يكون تعدى 3 $ على الأقل وكمان يتم خصم الـــ 8 $ عند اول سحب
وتعاملى كان للتجربة ليس اكثر

Sven_adel 15-09-2012 08:27 PM

ممكن اعرف رايكم فى شركه OPTIONRALLY علشان انا لسه مبتئدى ومحتاج المساعده جدا

الساعة الآن 03:42 AM