اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   قسم تقييم شركات الفوركس Forex Brokers Review (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=38)
-   -   تقييم شركة IronFx (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=20057)

the trader 19-02-2014 05:06 PM

رد: تقييم شركة IronFx

الشركه غير مسجله فى fsa بشكل كامل وغير مسموح لها بالاحتفاظ باموال العملاء

kingofnights 22-02-2014 02:39 AM

أتمنى الناس اللى تقيم فقط هم من يسحبون من الشركة باستمرار
مش كل واحد اودع يخوش يقول الايداع زى الفل وبونص جبار ومنصة ممتازة والكلام ده ولما تدور عليه فى الاخر تلاقيه زبون سئع بيخسر ويودع كل شوية

sheto 17-04-2014 05:59 AM

:1 (27):
وخدا رعايا مع فريق البرسا
دة كل الى اعرفو والحمد لله
محتاجين نعرف اكتر

سيد 19-04-2014 06:17 PM

الشركه مشتركه فى معرض ترند 2014 فى مدينة نصر فى القاهره

من 23 الى 26 ابريل 2014

اى حد عنده استفسار يروح المعرض وينقشهم وجه للوجه

تحياتى

الله كريم

ASH TEAM 02-07-2014 02:14 AM

برجااااء التحديث
الشركة بقى فيها حسابات STP/ECN
انا فاتح حساب STP/ECN No Commission
الايداع تم من خلال بنك اليكتروني NETELLER
والسحب نفس مبلغ الايداع لازم يتسحب بنفس الطريقة يعني غلى البنك الإليكتروني برضو
لكن الارباح بمزاجك تختار بنك اليكتروني او ارضي ده بمزاجك ليك مطلق الحق في اختيار طريقة سحب الارباح
مفيش اي مشاكل سحب ولا ايداع وخدمة العملاء ممتازة فعلا وتتواصل معاهم في اي وقت ويحلولك اي مشكلة
كمان مش قبرص بس في UK كمان تقدر تختار
اقل ايداع لحسابات ال STP/ECN هو 500 دولار ولو رصيدك نزل عن ال 500 عادي بيفضل الحساب زي ما هو مش بيتحول ماركت ميكر
انا كنت شاكك فيها جدا في الاول لكن الحمد لله توكلت على الله ومندمتش الصراحة
الشركة بتطور نفسها بشكل كويس وفي وقت قصير هتبقى افضل كمان

ربنا يكرم الجميع ان شاء الله

Comments watcher 02-08-2014 01:20 AM

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
شركة فايف ماركتس هي شركة غير نزيهة وغير صادقة
وباختصار شديد انا قمت بعمل تحريات قوية عنهم وجاءتني ردود رسمية تستدعي الحذر من التعامل معهم ، و قد اسست صفحة على الفيسبوك بهذا الشأن لكشف الكثير عنهم .
لذا من أراد معرفة الرأي الحقيقي عنهم تفقد صفحتنا على الفيسبوك :
https://www.facebook.com/pages/5Mark...03202893181858

ِAbdullah Salah 25-02-2015 11:39 PM

السلام عليكم
انا اتعامل مع هذه الشركة (ايرون اف اكس) منذ فتره و مؤخرا تم تأخير السحب الخاص بي لاكثر من اسبوعين والى الان لم ينفذ السحب . والمبرر الذي يذكرونه ان هناك طلبات سحب كثيرة وبامكانك التحدث الى مدير حسابك وهو ليس بامكانه فعل شيء.
انا مش عارف ارجع فلوسي ازاى وايه سبب التاخير ده كله .. واقسم بالله انا صادق فى ما اقول ..
أرجوا المساعده وشكرا..

ِAbdullah Salah 25-02-2015 11:48 PM

السلام عليكم
انا بتعامل مع ايرون اف اكس منذ فتره ولكن مؤخرا تم تاخير السحب الخاص بي لأكثر من اسبوعين والى الان لم ينفذ . وعند التحدث معهم يقولون ان طلبات السحب كثيرة وتواصل مع مدير حسابك وهو ليس بامكانه فعل شئ .
انا مش عارف اعمل ايه معاهم
ارجوا المساعده واقسم بالله ان ما اقوله صحيح ومن يريد اخذ البيانات ليتاكد فليتواصل معي .
وشكرا

سيد 05-03-2015 12:16 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ِAbdullah Salah (المشاركة 768043)
السلام عليكم
انا بتعامل مع ايرون اف اكس منذ فتره ولكن مؤخرا تم تاخير السحب الخاص بي لأكثر من اسبوعين والى الان لم ينفذ . وعند التحدث معهم يقولون ان طلبات السحب كثيرة وتواصل مع مدير حسابك وهو ليس بامكانه فعل شئ .
انا مش عارف اعمل ايه معاهم
ارجوا المساعده واقسم بالله ان ما اقوله صحيح ومن يريد اخذ البيانات ليتاكد فليتواصل معي .
وشكرا

فعلا في الفترة الاخيرة وجدت الدعم الفني غير جيد ... بخلاف تغير اطقم الدعم الفني خلاال فترات قصيرة . ربنا يستر . حاول الاتصال بهم مره اخري . لهم رقم دولي مجاني .

وربنا يطمنك . ان شاء الله .

تقبل تحياتي

Abdullah Salah 05-03-2015 10:38 AM

السلام عليكم .

اخر اختراعات شركة ايرون بعد شهر من عدم تنفيذ السحب ..... أنه يجب عليك عمل حساب مرايه .. بمعنى فتح حسابين واحد اس تي بي و الثانى عادي فتقوم بعمل ايداع جديد على الاس تي بي وتحويل اموالك القديمه على الحساب العادي ... وتعمل ما يسمي بالهيدج بينهم ... فلو كسبت فى الاس تي بي فلوسك هترجع اما بقي لو كسبت فى الحساب العادي يبقى عليه العوض ....
بجد شركة زباله... وانا بحذر منها جدا

الساعة الآن 12:26 AM