اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=6)
-   -   حد يلحقنى (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=1904)

wambasic 19-08-2010 02:55 AM

حد يلحقنى

اولا كل سنه وانتو طيبين وبخير وسعادهانا مش هاطول عليكو بس انا محتار من موضوع الأكسبرتات بجد لانى حتى الان منزل اكتر من عشره منهم hilo breakout fabturbo twister وطبعا شمعه الساعه 9 وشمعه الساعه 23 :1 (82): ... طبعادى هزار ... المهم وعامل لكل اكسبرت ديمو ومشغلهم على سيرفر ... وحتى الان ولا عمليه مفيش بس غير هلو بريك اوت كام عمليه وخساره هههههههه
ومجدبش عليكو انا معنديش وقت اوى انى اقعد امام الشارت فا قولت يمكن الاقى اكسبرت كويس ينفع استثمار ... مش عارف انا صح ولا غلط
وكل شويه الاقى على النت اكسبرررررررررررتت القطه اكسبرت الحمامه هههههههه من 500 دولار الى مليون فى 3 شهور بس ثمنه 200 دولار ...
انا عارف ان معظم دا نصب ... بس انا معنديش مشكله ادفع فى اكسبرت بس اجربه الاول ديمو واشتريه ومش هاختلف على الثمن لانه اداه استثمار اكيد ليها ثمن
فطبعا النداء دا الى كل محترفى الفوركس وبالأخص المهندس نادر الى متأكد انه كرهنى خلاص هههههههههههه بس اخوه وبتقال عليه لو فى اكسبرت حد مجربه حتى بو يشتغل على الديمو بس وبعدين اشتريه مفيش مشكله ... طبعا انا نسيت اكسبرت المنتدى الرائع عيون النسر انى هاشترك فيه ان شاء الله الاسبوع الجاى بس لما ادفع شويه اقساط كدا :1 (82):
وشكرا لسعه صدركو جمعيا

محمد نوارج 19-08-2010 10:43 AM

رد: حد يلحقنى

قوللي إنت عاوز تحقق نسبة كام شهرياً وانا أقولك يلزمك ايه !!!

لأن إكسبيرت زي عيون النسر بيحقق متوسط من 15% - 20% شهرياً

وأعتقد دي نسبة كويسة جداً

لكن شايف حضرتك بتتطلع لنسبة أكبر ..

مش كده؟!!

العمدة 19-08-2010 05:23 PM

تصدق يامحمد كنت لسة هقولوا كده متهيألى يا وليد اذا كان معاك ثمن اكسبيرت والحمد الله فبدل ماتدفعه وتشتريه ويعالم يطلع ايه متحط فلوسك فى حسابك احسن واشترك فى اكسبيرت عيون النسر التابع للمنتدى وطبعا ده مجرد راى وانت حر فى اختيارك وربنا يوفقك

wambasic 19-08-2010 09:23 PM

حبيب قلبى اكسبرت عيون النسر اساسى اكيد طبعا هاشترك فيه ان شاء الله بس انا بسال عن اكسبرتات تانية حد مجربها

م.نادر فريد 19-08-2010 10:01 PM

كم هو الحساب الذى تريد ان تجعل الأكسبرت يعمل عليه ؟ ... كم هى نسبة الربح المئوية الشهرية التى تسعى لها ؟ وكم هى نسبة المخاطرة التى يمكنك تحمل خسارتها من الحساب ؟وكم هو سعر الأكسبرت حتى يكون عادلا بالنسبة لك ؟

جاوب على الأسئلة .... أحترس أيضا فإن موضوعك يعتبر دعوة مفتوحة للغير للنصب عليك :)

wambasic 19-08-2010 11:09 PM

[QUOTE=م.نادر فيليب;41219]
كم هو الحساب الذى تريد ان تجعل الأكسبرت يعمل عليه ؟ ... كم هى نسبة الربح المئوية الشهرية التى تسعى لها ؟ وكم هى نسبة المخاطرة التى يمكنك تحمل خسارتها من الحساب ؟وكم هو سعر الأكسبرت حتى يكون عادلا بالنسبة لك ؟

جاوب على الأسئلة .... أحترس أيضا فإن موضوعك يعتبر دعوة مفتوحة للغير للنصب عليك :)
اولا انا ضد فكره اداره الحسابات يعنى لو واحد قالى هاديرلك حسابك وهاديك 100 % يوميا نو واى ثانيا انا بس بسال عن اكسبرتات انت جربتها ولقيتها ناجحه اقدر اجربها انا كمان زى شمعه الساعه تسعه مثلا مش عايز يشتغل معايا
[/you]

م.نادر فريد 20-08-2010 01:58 AM

[QUOTE=wambasic;41235]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب (المشاركة 41219)

اولا انا ضد فكره اداره الحسابات يعنى لو واحد قالى هاديرلك حسابك وهاديك 100 % يوميا نو واى
تمام 100 100 وارجو متشتريش اكسبرتات كنام تتعرض عليك بسبب الموضوع ده .
ثانيا انا بس بسال عن اكسبرتات انت جربتها ولقيتها ناجحه اقدر اجربها انا كمان زى شمعه الساعه تسعه مثلا مش عايز يشتغل معايا

[/you]

طيب أنت مش جاوبت على الأسئلة ... علشان كل اكسبرت وله شروط خاصة محددة بالأسئلة ... شمعة التاسعة مش عارف أعمل لك أية فية الصراحة ... مفيش غير تعطينى اى بى السرفر واليوزر والباسورد وأظبطه لك وتغير الباسورد بعدها .

wambasic 20-08-2010 04:21 AM

9 hour :
user name : 7767747
pass : xxxxxxxx

يا باشا تعبتك معايا بالنسبه لراس مال الاكسبرت نقول 5000 دولار والربح من 20 الى 30 % شهريا

م.نادر فريد 22-08-2010 09:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة wambasic (المشاركة 41391)
9 hour :
user name : 7767747
pass : xxxxxxxx

يا باشا تعبتك معايا بالنسبه لراس مال الاكسبرت نقول 5000 دولار والربح من 20 الى 30 % شهريا

وليد لو عندك حساب مش عاوز حد يلخبطه ويضيع نتائجه لاتضع الباسورد على العام ...
أنا يابرنس طالب اليوزر والباس للسرفر مش للحساب ...
وفاضل السؤال بتاع ممكن تتحمل خسائر كم من الأكونت فى كل صفقة .

الساعة الآن 02:40 AM