اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=2)
-   -   النصاب الحرامي جمال ممدوح (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=54495)

eramax 10-08-2016 05:24 PM

النصاب الحرامي جمال ممدوح

السلام عليكم

مارس 2015 اعلن النصاب ( جمال ممدوح) بانه لديه اربعة استراتيجيات فنية و مثلهم مالية تمكنك من تحقيق الثراء الفاحش فى اقل وقت ممكن اسابيع او شهور على الاكثر
واعلن ان سعر الكورس 2000 دولار واشتركت انا و 19 شخص اخر معه فى هذا الكورس
من مواصفقات الكورس ان نسبة نجاح صفقاته 90%
والهدف ثلاثة امثال الاستوب ويصل الي 10
واخبرنا بانه حقق منها الملايين
ووعدنا بان من يجد نفسه يخسر او غير سعيد بالاستراتيجيات سيرجع له فلوسه
اشتركنا نحن العشرين يعنى 20 ضرب 2000 بتساوي 400 الف دولار استلمهم مننا
الكارثة كل الاستراتيجيات فاشلة بلا منازع ولا يمكن ابدا ان تنجح
كل الاستراتيجيات موجودة هنا فى المتداول العربي او معظمها وهو سارقها وعمال يبيع للناس الوهم عشان يسرق فلوسهم الحرامي النصاب حسبنا الله ونعم الوكيل
اخذنا الكورس والكل كان متفائل وبدائنا نشتغل ونعمل Back test كلنا اتفقنا ان الاستراتيجيات فاشلة يمكن مش كلنا كان متفق انها فاشلة فى البداية لكن بعد كده مفيش حد كسب والكل احبط
رحت كلمته على الخاص قلت له انا عايز فلوس الكورس عشان الاستراتيجيات مش ناجحة استمريت اراسله لمدة شهر ونص ولا يرد عليا
رحت كتب على الجروب الخاص بالدورة راح كاتب لا تعليق وسكت ولما كذا واحد راح طالب بالفلوس معايا راح حاذف الجروب وعملنا بلوك من الجروب بتاعه (الفوركس مع جمال ممدوح)
تمر الايام والناس كلها مخنوقه من اللى حصل وسكتنا ودي غلطتنا بجد اننا لم نحذر حد منه
لكن اليوم عرفت انه عامل نفس الكورس وناوي يسرق من الناس 400 الف دولار الله يخسف به الارض و لا يبارك له لا فى اولاده ولا فى صحته ويمرضه ويعذبه دنيا واخره.
فلما عرفت انه ناوي يسرق ناس تاني قلت لازم ادخل احذر اللى اقدر احذر عشان لا اكون مشارك مع هذا النصاب الحرامي
وشوف الوساخة انه يقول للناس اللى عنده فى الجروب ان اي حد قبل كده لم تعجبه الاستراتيجيات رجعت له فلوسه كامله واقسم بالله لا انا ولا اي حد اعرفه اخذ فلوسه من النصاب الحرامي جمال ممدوح
يا جماعة الكورس اقسم بالله العظيم هيعطيك احلام وخلاص يعنى مثلا الاستراتيجية اللى بيقول عليها بتحقق الملايين تشتري اليوروين اذا وصل السعر الى 10 نقاط اعلي الافتتاح وتبيع اذا هبط السعر اسفل الافتتاح ب 10 نقاط واستوب 20 وهدف 60 دي هى الذبده بتاعت النصاب الحرامي جمال ممدوح
وبالنسبة لموضوع الاستراتيجيات المالية هيقولك ادخل الصفقة التالية بكامل ربح الصفقة السابقة يعنى حتى لو الموضوع ده كويس لكن هيفشل مع استراتيجية فنية فاشلة ومؤكد فشلها.
يا جماعة رجاء نقل الموضوع ونشره على الجروب بتاعه الناس لو اتنصب عليها دلوقتى منه هتكونوا انتم مشاركين معاه فى المصيبة دي
وحسبنا الله ونعم الوكيل ربنا ينتقم منه فى ماله وعياله وصحته.

عمـــر 10-08-2016 05:34 PM

رد: النصاب الحرامي جمال ممدوح

تقصد 40 الف مش 400 الف ..
اصلا كل حاجه تريد معرفتها عن الفوركس اصبحت متوفره ع النت بدون مقابل ...
و موضوع الاستراتجيات او الاكسبريتات او التوصيات بمقـــابل مادي ... كل دا نصــب ...
و لو اللي بيبعلك استراتجيه بيحقق بيها 90 في الميه كان اشتغل هو بيها و اصبح مليونير من غير مايبيعها لحد ...

foreeex 10-08-2016 05:41 PM

يا راجل حرام عليك
ده انت لو مبتدء فوركس و حبيت تكسب من الفوركس اساسا بسهولة لو استحدمت بس الترند المكسور بشروط صح هتكسب والله
احسن طريقة لحد دلوقتى بالنسبة ليا هى الترند المكسور فعلا
بس اي حد يقولك تعمل مكسب كبير فى فترة قليلة اعرف ان ده كداب على طول
لازم يكون فى ادارة راس مال حتى لو الطريقة مضمونة بنسبة 100 فى المية فلا كبير فى الفوركس
بس سؤال : هو جمال ممدوح ده بتاع خبرتي بتاعة القنوات؟

maasa 10-08-2016 08:47 PM

ربنا يعوض عليك اولا و مفيش حد بيتعلم بالساهل سواء كان المقابل فلوس او وقت و عمر

ثانيا ربنا يجزيك كل خير انك بتحاول تمنع الناس من انها تقع في الفخ ده مرة تانية

(انا زميل برضه و اتضحك عليا بسببه بس قبلك بفترة ( 2012 تقريبا )

يالا الحمد لله

mbr 10-08-2016 09:48 PM

400 الف

الراجل ناهو تصاب

استيعابك بطىء

تبغى مغسل وضامن الجنة

خاف ربك طلمت الرجل وهو غايب وهذا بهتان عظيم

ماعلمت غتع لرعيرا

hamada1228 10-08-2016 09:52 PM

هذا الرجل (جمال ممدوح) جزاه الله خيراً فعلاً
اول صدمة بالفوركس لي كانت بسبب علمه الغزير ونصايحه الجميلة خصوصاً جملة (يجب أن نعلم قوة كل أداة في المنصة ولا نقتصر على الترند والدعوم والمقاومات)
حسيت من بعدما خسرت و كأنه باص النقل الداخلي صدم وشي صدمة كلفتني سنتين معالجة

ايمون 10-08-2016 09:58 PM

جمال ممدوح دا قليل الذوق هو واحمد معطي وبالذات احمد معطي ده بني آدم مستفز وغريب الاطوار

ربنا يهديهم الاتنين

الحلوانى 10-08-2016 10:13 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eramax (المشاركة 882405)
السلام عليكم

مارس 2015 اعلن النصاب ( جمال ممدوح) بانه لديه اربعة استراتيجيات فنية و مثلهم مالية تمكنك من تحقيق الثراء الفاحش فى اقل وقت ممكن اسابيع او شهور على الاكثر
واعلن ان سعر الكورس 2000 دولار واشتركت انا و 19 شخص اخر معه فى هذا الكورس
من مواصفقات الكورس ان نسبة نجاح صفقاته 90%
والهدف ثلاثة امثال الاستوب ويصل الي 10
واخبرنا بانه حقق منها الملايين
ووعدنا بان من يجد نفسه يخسر او غير سعيد بالاستراتيجيات سيرجع له فلوسه
اشتركنا نحن العشرين يعنى 20 ضرب 2000 بتساوي 400 الف دولار استلمهم مننا
الكارثة كل الاستراتيجيات فاشلة بلا منازع ولا يمكن ابدا ان تنجح
كل الاستراتيجيات موجودة هنا فى المتداول العربي او معظمها وهو سارقها وعمال يبيع للناس الوهم عشان يسرق فلوسهم الحرامي النصاب حسبنا الله ونعم الوكيل
اخذنا الكورس والكل كان متفائل وبدائنا نشتغل ونعمل Back test كلنا اتفقنا ان الاستراتيجيات فاشلة يمكن مش كلنا كان متفق انها فاشلة فى البداية لكن بعد كده مفيش حد كسب والكل احبط
رحت كلمته على الخاص قلت له انا عايز فلوس الكورس عشان الاستراتيجيات مش ناجحة استمريت اراسله لمدة شهر ونص ولا يرد عليا
رحت كتب على الجروب الخاص بالدورة راح كاتب لا تعليق وسكت ولما كذا واحد راح طالب بالفلوس معايا راح حاذف الجروب وعملنا بلوك من الجروب بتاعه (الفوركس مع جمال ممدوح)
تمر الايام والناس كلها مخنوقه من اللى حصل وسكتنا ودي غلطتنا بجد اننا لم نحذر حد منه
لكن اليوم عرفت انه عامل نفس الكورس وناوي يسرق من الناس 400 الف دولار الله يخسف به الارض و لا يبارك له لا فى اولاده ولا فى صحته ويمرضه ويعذبه دنيا واخره.
فلما عرفت انه ناوي يسرق ناس تاني قلت لازم ادخل احذر اللى اقدر احذر عشان لا اكون مشارك مع هذا النصاب الحرامي
وشوف الوساخة انه يقول للناس اللى عنده فى الجروب ان اي حد قبل كده لم تعجبه الاستراتيجيات رجعت له فلوسه كامله واقسم بالله لا انا ولا اي حد اعرفه اخذ فلوسه من النصاب الحرامي جمال ممدوح
يا جماعة الكورس اقسم بالله العظيم هيعطيك احلام وخلاص يعنى مثلا الاستراتيجية اللى بيقول عليها بتحقق الملايين تشتري اليوروين اذا وصل السعر الى 10 نقاط اعلي الافتتاح وتبيع اذا هبط السعر اسفل الافتتاح ب 10 نقاط واستوب 20 وهدف 60 دي هى الذبده بتاعت النصاب الحرامي جمال ممدوح
وبالنسبة لموضوع الاستراتيجيات المالية هيقولك ادخل الصفقة التالية بكامل ربح الصفقة السابقة يعنى حتى لو الموضوع ده كويس لكن هيفشل مع استراتيجية فنية فاشلة ومؤكد فشلها.
يا جماعة رجاء نقل الموضوع ونشره على الجروب بتاعه الناس لو اتنصب عليها دلوقتى منه هتكونوا انتم مشاركين معاه فى المصيبة دي
وحسبنا الله ونعم الوكيل ربنا ينتقم منه فى ماله وعياله وصحته.

اعطنى روابط الجروب الخاصه به وانا هاكشفه امام الجميع لو هو فعلا كما ذكرت وليس افتراء منك

ايمون 10-08-2016 10:15 PM

الافضل كل واحد يعتمد على نفسه ويبتكر استراتيجيته الخاصة واذا لم تستطع تحقيق ذلك فأعلم أن العيب ليس فيك
فأما انك غير مقدر لك رزق من الله في هذا المجال
أو أن الفوركس نصباية كبيرة وقد منحك الله معرفة الحقيقة مبكراً لتنقذ نفسك من هذا المجال قبل فوات الأوان

تحياتي

alskndry 10-08-2016 10:20 PM

شهادة حق امام الله

الاستاذ جمال ممدوخ انا اتعاملت معاه وهو راجل صاحب علم غزيز جدا

وربنا يجازيه خيرا وانا عن نفسى استفدت من هذا العلم

اما موضوع الكورس هو فعلا عامل جروب خاص على الفيس

وعلى فكرة انا من ضمن الاعضاء

وعلى فكرة الحق يقال هو عامل مجموعة من الفديوهات بجد رائعة جدا

بيشرح فيها للناس كل حاجى فن الفوركس وبدون مقابل

وقال للناس هو هو نفس الكلام اللى بقوله فى الكورس المدفوع للناس

والناس هى اللى طلبت منه موضوع الكورس المدفوع