اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=5)
-   -   استفسار حول شركة FXDD (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=42475)

ehab_abd_elwahab 14-11-2014 10:09 PM

استفسار حول شركة FXDD

لو سمحتم عندي استفسار انا كل مأدخل على موقع شركة FXDD يدخل على موقع الشركة فرع مالطة وده الرابط بتاعه طھط¹ط§ظ…ظ„ ظ…ط¹ظ†ط§ ظˆطھط¹ط§ظ…ظ„ ط¨ط«ظ‚ظ‡ ظƒط§ظ…ظ„ط© ط£ظ† ط£ظپ ط£ظƒط³ ط¯ظٹ ط¯ظٹ ظ‡ظٹ ط§ظ„ط´ط±ظٹظƒ ط§ظ„ط§ظپط¶ظ„ ظپظٹ ظƒظ„ ظ…ط¶ط§ط±ط§ط¨ط§طھظƒظ… ط§ظ„ظ…ط§ظ„ظٹط© - Arabic فهل فرع مالطة ده تابع بالفعل للشركة ومضمون ولا ايه نظامه ؟؟؟ ارجو الرد لاني دخلت عليه وسجلت وخلاص فطريقي لايداع الاموال وشكرا جزيلا

Ahmet 14-11-2014 11:14 PM

رد: استفسار حول شركة FXDD

ehab_abd_elwahab 14-11-2014 11:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmet (المشاركة 749679)

مشكور لردك اخي الكريم لكني مش فاهم حاجة للاسف

Ahmet 14-11-2014 11:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehab_abd_elwahab (المشاركة 749681)
مشكور لردك اخي الكريم لكني مش فاهم حاجة للاسف

هذه صورة اقتبستها لك من احد اكبر المواقع المتخصصة في رصد شركات و مواقع الفوركس بالعالم

كما ترى من الصورة و باختصار الشركة تاريخها حافل بالقضايا و الغرامات المالية الكبيرة و سمعتها غير جيدة

و الموقع يحذر بشدة من التعامل مع هذه الشركة

ehab_abd_elwahab 15-11-2014 04:04 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmet (المشاركة 749682)
هذه صورة اقتبستها لك من احد اكبر المواقع المتخصصة في رصد شركات و مواقع الفوركس بالعالم

كما ترى من الصورة و باختصار الشركة تاريخها حافل بالقضايا و الغرامات المالية الكبيرة و سمعتها غير جيدة

مشكور اخي الكريم عالرد بس ياريت تقولي الموقع اسمه ايه وادخل اعمل سيرش عالشركة ازاي ؟؟؟ وياريت يا جماعة لو فيه حد عنده رد تاني يقوله لو سمحتم عشان انا وقفت كل حاجة بعملها ومأودعتش فالشركة بسبب الموضوع ده

معاذ عودات 15-11-2014 05:22 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmet (المشاركة 749682)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehab_abd_elwahab (المشاركة 749773)
مشكور اخي الكريم عالرد بس ياريت تقولي الموقع اسمه ايه وادخل اعمل سيرش عالشركة ازاي ؟؟؟ وياريت يا جماعة لو فيه حد عنده رد تاني يقوله لو سمحتم عشان انا وقفت كل حاجة بعملها ومأودعتش فالشركة بسبب الموضوع ده

السلام عليكم

شركة fxdd من افضل الشركات الموجوده في السوق ،،
ونحن تعاملنا معها منذ سنوات طويله ولم نرى منها غير كل خير
لا اتكلم لاننا وكلاء لهم ..
يمكنك فتح حسابك مباشرة مع الشركة
ولكن نصيحه اخ فقط

ehab_abd_elwahab 16-11-2014 09:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات (المشاركة 749788)

السلام عليكم

شركة fxdd من افضل الشركات الموجوده في السوق ،،
ونحن تعاملنا معها منذ سنوات طويله ولم نرى منها غير كل خير
لا اتكلم لاننا وكلاء لهم ..
يمكنك فتح حسابك مباشرة مع الشركة
ولكن نصيحه اخ فقط

مشكور استاذ معاذ بس انا عايز اعرف شركة اف اكس دي دي فرع مالطا واللي انا حاطت اللينك بتاعها بالموضوع هي اف اكس دي دي اللي انت تقصدها وهما الاتنين واحد ولا فيه فرق بين اللي حضرتك تقصده واللي انا اقصده ياريت تدخل حضرتك عاللينك وتفيدني

معاذ عودات 16-11-2014 10:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehab_abd_elwahab (المشاركة 749961)
مشكور استاذ معاذ بس انا عايز اعرف شركة اف اكس دي دي فرع مالطا واللي انا حاطت اللينك بتاعها بالموضوع هي اف اكس دي دي اللي انت تقصدها وهما الاتنين واحد ولا فيه فرق بين اللي حضرتك تقصده واللي انا اقصده ياريت تدخل حضرتك عاللينك وتفيدني

اهلا فيك
نعم نحن نتعامل مع فرع مالطا
ويمكنك فتح الحساب بفرع مالطا

hamada1228 16-11-2014 11:39 PM

والله اخي الشركة كويسة ومافي عليها غبار ومو بشهادتي ولا بشهادة الاستاذ معاذ بس بشهادة كل اعضاء المنتدى الراقي هاد وبس مشكلتا وقت الاخبار واكتر شي صراحة يلي اكدلي صدقا انو طلعت عيني وانا عم أأكد الحساب ههههههههههههه وهاد دليل الرقابة الصارمة عليها صراحة شركة ممتاز

ehab_abd_elwahab 17-11-2014 07:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات (المشاركة 749969)

اهلا فيك
نعم نحن نتعامل مع فرع مالطا
ويمكنك فتح الحساب بفرع مالطا

شكرا ىاستاذ معاذ على الرد والاهتمام واعذرني على كثرة اسألتي لكن حبيت اطمن بس مش اكتر لكثرة عمليات النصب في هذا المجال ولا اريد ان اصبح فريسة للنصابين

الساعة الآن 09:07 AM