اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex

اف اكس ارابيا..الموقع الرائد فى تعليم فوركس Forex (https://fx-arabia.com/vb/index.php)
-   الارشيف (https://fx-arabia.com/vb/forumdisplay.php?f=8)
-   -   طلب غريب حبتين من الدكتور أسامة بخصوص المسابقة ال27 (https://fx-arabia.com/vb/showthread.php?t=11249)

Herr.Omar 31-07-2011 06:45 PM

طلب غريب حبتين من الدكتور أسامة بخصوص المسابقة ال27

السلام عليكم يادكتورنا العزيز ويا مشرفينا ويا أعضاء منتدانا الكرام

كل عام وانت بخير

حتي لا اطيل عليكم سؤالي او طلبي هو اننا في المسابقة الثالثة يوجد بها مشتركين اكثر من سته او سبعه اعضاء وفي رأي المتواضع اربعه اعضاء النشطاء في وجهة نظري

بدون ذكر لاسماء طبعا وجميعهم يستحقون كل خير والباقي الله اعلم بهم فأمور الدنيا كثيره ومشاغلها كثيرة وارجو ان نراهم قريبا في منتدانا هذا الشق الاول

الشق الثاني بخصوص المسابقة الثانية والمشترك فيها اربعة اشخاص فقط احدهم طبعا استاذنا معاذ اللذي يشارك دائما معنا لرفع روح التنافس داخل المسابقات جزاه الله خير

واستاذنا دلبيرو وللاسف لم اراه في هذه الايام منذ فترة اسأل الله ان يكون علي مايرام وفي اتم الصحة والعافية ويبقي عضوين هما من يقوما بالمشاركات والمواضيع وخلافه

طلبي الان او سؤالي ===> هل يجوز الان ان ننقل احد الاعضاء الاربعه المشاركين في المسابقة الثالثة الا المسابقة الثانية ؟ لما اجده من تشابه بين المسابقتين الشديد

هل من حل تراه يادكتور بصدد هذا ؟ أعلم يا دكتور انك لم تطلع علي مجريات الامور جيدا لانشغالك الشديد الله يعنيك ويقويك ولكن ممكن يكون هذا هو خط بسيط يوضح

لحضرتك

الامور لما بعد.....

اسف لاني لا اعلم اذا كان لي الحق ان اطرح مثل هذه الاسئلة ام لا ولكني أريد ان يأخذ كل من تعب واجتهد حقه طالما لا يجير علي حق اخ له اذا كان رأي صحيح.....

وان وجد حل ان شاء الله ارجو من الله الا يكون علي حساب اي عضو من أعضاء المسابقة الثاينة انتم تعرفون خفايا الامور ليس مثلي انا مجرد بقترح او اساعد...

ولو كان يوجد حل علي حساب اي عضو بغض النظر عن المسابقة الثانية ارجو ان يعتبر طلبي هذا لاغي تمام او تعتبروه لم يوضع من ذي قبل

اسف مره اخري علي طلبي الغريب واتمني الخير للجميع

كل عام وحضراتكم بالف خير

:1 (87):

ابراهيم امين 31-07-2011 06:52 PM

رد: طلب غريب حبتين من الدكتور أسامة بخصوص المسابقة ال27

فعلا انا كنت هعمل نفس الطلب لدكتور اسامة و انا صديق شخصى لديل بيرو فعلا هو الاسبوع اللى فات كان مشغول جدا جدا لدرجة انى مش بيخش على النت الا قليل و احنا فى المسابقة انا و ميدو عبدو و محمد و ابو عافية نعتبر عاملين مشاركات فعالة فنرجو من د اسامة ان يشوف الموضوع دة يا يقسم ال300 دولار بتاع المسابقة 3 على الاربعة او ياخد جايزة من المسابقة التانية للتالتة و القرار الاول و الاخير لدكتور اسامة

مدير الموقع 31-07-2011 06:53 PM

اهلا بك يا عمر..
فى البداية من حق اى حد انه يكتب اى حاجة فى اى وقت فى المنتدى و انه يقترح و يقول رأيه بدون اى حجر على اراء..
على كل رسالتك وصلت و سنتناقش مع المشرفين فى كيفية افادة الجميع ان شاء الله
نحن نحاول فى البداية ان نفيد اعضائنا الكرام و بالتاكيد فان كل ما يصب فى المصلحة العامة يسعدنا سماعه
تحياتى يا غالى وفى المساء سيكون لنا ردا.
الله كريم

Herr.Omar 31-07-2011 06:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل (المشاركة 178212)
اهلا بك يا عمر..
فى البداية من حق اى حد انه يكتب اى حاجة فى اى وقت فى المنتدى و انه يقترح و يقول رأيه بدون اى حجر على اراء..
على كل رسالتك وصلت و سنتناقش مع المشرفين فى كيفية افادة الجميع ان شاء الله
نحن نحاول فى البداية ان نفيد اعضائنا الكرام و بالتاكيد فان كل ما يصب فى المصلحة العامة يسعدنا سماعه
تحياتى يا غالى وفى المساء سيكون لنا ردا.
الله كريم

جزاك الله خير علي سرعة الرد والرأي الاول والاخير لحضرتك

هذه مجرد فكرة احاول توصيلها لحضرتك لاوضح بها الامور وان لم تفلح فجزاكم الله خير علي تعبكم ومراجعت طلباتنا واقتراحاتنا

تحياتي لحضرتك

alzaaem 31-07-2011 06:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarito (المشاركة 178209)
السلام عليكم يادكتورنا العزيز ويا مشرفينا ويا أعضاء منتدانا الكرام

كل عام وانت بخير

حتي لا اطيل عليكم سؤالي او طلبي هو اننا في المسابقة الثالثة يوجد بها مشتركين اكثر من سيه او سبعه اعضاء وفي رأي المتواضع اربعه اعضاء النشطاء في وجهة نظري

بدون ذكر لاسماء طبعا وجميعهم يستحقون كل خير والباقي الله اعلم بهم فأمور الدنيا كثيره ومشاغلها كثيرة وارجو ان نراهم قريبا في منتدانا هذا الشق الاول

الشق الثاني بخصوص المسابقة الثانية والمشترك فيها اربعة اشخاص فقط احدهم طبعا استاذنا معاذ اللذي يشارك دائما معنا لرفع روح التنافس داخل المسابقات جزاه الله خير

واستاذنا دلبيرو وللاسف لم اراه في هذه الايام منذ فترة اسأل الله ان يكون علي مايرام وفي اتم الصحة والعافية ويبقي عضوين هما من يقوما بالمشاركات والمواضيع وخلافه

طلبي الان او سؤالي ===> هل يجوز الان ان ننقل احد الاعضاء الاربعه المشاركين في المسابقة الثالثة الا المسابقة الثانية ؟ لما اجده من تشابه بين المسابقتين الشديد

هل من حل تراه يادكتور بصدد هذا ؟ أعلم يا دكتور انك لم تطلع علي مجريات الامور جيدا لانشغالك الشديد الله يعنيك ويقويك ولكن ممكن يكون هذا هو خط بسيط يوضح

لحضرتك

الامور لما بعد.....

اسف لاني لا اعلم اذا كان لي الحق ان اطرح مثل هذه الاسئلة ام لا ولكني أريد ان يأخذ كل من تعب واجتهد حقه طالما لا يجير علي حق اخ له اذا كان رأي صحيح.....

وان وجد حل ان شاء الله ارجو من الله الا يكون علي حساب اي عضو من أعضاء المسابقة الثاينة انتم تعرفون خفايا الامور ليس مثلي انا مجرد بقترح او اساعد...

ولو كان يوجد حل علي حساب اي عضو بغض النظر عن المسابقة الثانية ارجو ان يعتبر طلبي هذا لاغي تمام او تعتبروه لم يوضع من ذي قبل

اسف مره اخري علي طلبي الغريب واتمني الخير للجميع

كل عام وحضراتكم بالف خير

:1 (87):

فكرة ائعة أخي عمر

لكن اهم اشي ما تأثر عليا و على الاخ سبريد

لانو الله اعلم كيف الواحد معلق امال على الجايزة

تحياتي ليك يا غالي

و كل سنة و انتم طيبين

Herr.Omar 31-07-2011 06:57 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة himaalex84 (المشاركة 178211)
فعلا انا كنت هعمل نفس الطلب لدكتور اسامة و انا صديق شخصى لديل بيرو فعلا هو الاسبوع اللى فات كان مشغول جدا جدا لدرجة انى مش بيخش على النت الا قليل و احنا فى المسابقة انا و ميدو عبدو و محمد و ابو عافية نعتبر عاملين مشاركات فعالة فنرجو من د اسامة ان يشوف الموضوع دة يا يقسم ال300 دولار بتاع المسابقة 3 على الاربعة او ياخد جايزة من المسابقة التانية للتالتة و القرار الاول و الاخير لدكتور اسامة

انا سبقتك يا هيما باشا وانا متفق معك واتمني ان يكون في حل بدون المساس بأي حق من حقوق الاخرين حتي مسألت قسم

الجايزة علي 4 حتي لا نطغي علي حق احد

الله المستعان

تحياتي ليك وكل سنة وانت طيب

Herr.Omar 31-07-2011 06:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alzaaem (المشاركة 178216)

فكرة ائعة أخي عمر

لكن اهم اشي ما تأثر عليا و على الاخ سبريد

لانو الله اعلم كيف الواحد معلق امال على الجايزة

تحياتي ليك يا غالي

و كل سنة و انتم طيبين

اخي الزعيم لو تقرأ الطلب كاتب فيه ان اهم حاجه لاتؤتر علي حق الغير وان وجد تأثير اتمني ان يكون طلبي لاغي

لا تقلق يا اخي زعيم

كل عام وانت بخير

alzaaem 31-07-2011 07:00 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة himaalex84 (المشاركة 178211)

بالتوفيق أخي هيما

و ان شاء الله تكون من الكسبانين

لأنك الاسبوع هادا سويت شغل جامد بورشتك الرائعة

و الى الامام اخي العزيز

و كل سنة و انت طيب

تحياتي

alzaaem 31-07-2011 07:02 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omarito (المشاركة 178219)
اخي الزعيم لو تقرأ الطلب كاتب فيه ان اهم حاجه لاتؤتر علي حق الغير وان وجد تأثير اتمني ان يكون طلبي لاغي

لا تقلق يا اخي زعيم

كل عام وانت بخير

تسلم أخي عمر

دايما كلامك جميل و وزق

كل سنة و حضرتك طيب

و ان شاء الله تكون من الكسبانين

تحياتي

spiderhoof 31-07-2011 07:33 PM

نتمنى التوفيق للجميع فلكل مجتهد نصيب

الساعة الآن 12:10 PM