قديم 28-04-2011, 09:51 AM   المشاركة رقم: 2900
الكاتب
hossam hassan
عضو فعال
الصورة الرمزية hossam hassan

البيانات

الإتصالات
الحالة:
hossam hassan غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : darkoon2001 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

[QUOTE=Fx boy;136537]

اشكرك يا حسام باشا على الرد
بس سؤال نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لما يكون فى جاب زى اللى حاصل ايه الحل ساعتها
استنى شوية لما السعر يريح
ولا نمشيها اسكالبينج على فريمات اصغر مثلا

بص ياباش انا منصحكش بالسكالبينج عكس الترندلازم يكون فى سبب قوى يخليك تدخل اسكالبينج عكس الترند زى مستوى مقاومة على الويكلى الشهرى او الدايلى يخلى السعر يرتد اوممكن تستنا اى هبوط مؤقت وتدخل شراء (مع اتجاة الترند)زى ما قال الدكتور اسامة فى الحليل لو عملت فهلوى ودخلت عكس الترند مع عدم وجود سبب قوى زى مستوى مقاومة او غيرة يبقا بتحط نفسك فى المفرمة انا الاسبوع الى فات عملت فهلوى وكنت فاكر ان اليورو دولار لازم هايريح انما هو ظبطنى الصراحة بس رجعت ودخلت مع الترند والحمد لله جت سليمة.
دى فرصة متاخرة معلش ملحقتهاش انما مثال تعليمى على راس الشنكو
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة[/URL]
ابو ريان ودكتور اسامة كان عندهم حق بخصوص اليورو دولار اننا كنا لازم منفكرش عير فى الشراء وعلى فكرة مهما كان الجاب دا ميمنعش السعر من الاستمرار فى الصعود طالما فى قوة عزم للشراء واتجاة عام قوى وحاد انما خلينا على حذر من التفريغ ونراقب ونشوف امتا ممكن اليورو يغير اتجاة

عرض البوم صور hossam hassan  
قديم 28-04-2011, 09:51 AM
hossam hassan hossam hassan غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

[QUOTE=Fx boy;136537]

اشكرك يا حسام باشا على الرد
بس سؤال نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
لما يكون فى جاب زى اللى حاصل ايه الحل ساعتها
استنى شوية لما السعر يريح
ولا نمشيها اسكالبينج على فريمات اصغر مثلا

بص ياباش انا منصحكش بالسكالبينج عكس الترندلازم يكون فى سبب قوى يخليك تدخل اسكالبينج عكس الترند زى مستوى مقاومة على الويكلى الشهرى او الدايلى يخلى السعر يرتد اوممكن تستنا اى هبوط مؤقت وتدخل شراء (مع اتجاة الترند)زى ما قال الدكتور اسامة فى الحليل لو عملت فهلوى ودخلت عكس الترند مع عدم وجود سبب قوى زى مستوى مقاومة او غيرة يبقا بتحط نفسك فى المفرمة انا الاسبوع الى فات عملت فهلوى وكنت فاكر ان اليورو دولار لازم هايريح انما هو ظبطنى الصراحة بس رجعت ودخلت مع الترند والحمد لله جت سليمة.
دى فرصة متاخرة معلش ملحقتهاش انما مثال تعليمى على راس الشنكو
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة[/URL]
ابو ريان ودكتور اسامة كان عندهم حق بخصوص اليورو دولار اننا كنا لازم منفكرش عير فى الشراء وعلى فكرة مهما كان الجاب دا ميمنعش السعر من الاستمرار فى الصعود طالما فى قوة عزم للشراء واتجاة عام قوى وحاد انما خلينا على حذر من التفريغ ونراقب ونشوف امتا ممكن اليورو يغير اتجاة