قديم 19-06-2010, 08:25 PM   المشاركة رقم: 10
الكاتب
emad1171
عضو فضى
الصورة الرمزية emad1171

البيانات

الإتصالات
الحالة:
emad1171 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : emad1171 المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: ممكن شرح بسيط وسريع للمضاعفات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أولا احب اقول للجميع ان المضاعفات ليست بهذا السوء والدليل باختصار جدا جدا ...فى الشهباء ...خلاص اتفقنا نتكلم بقى داخل الأقتباس وبعده.

مفهوم مفهوم يا زعيم وللأسف مفيش حد فهمك ... انا كنت عامل دراسة للموضوع ده شافية وكافية وتحتاج لموضوع وحدها وقت كنت فى منتدى بورصات وعدت به الأعضاءولكن الأ ..... الظروف منعتنى وقتها ههههه ... عندى ملف اكسل أبحث عنه الأن وعن الدراسة ستوضح لك كل شئ باذن الله انتظرنى فى المشاركة التالية .
اشكرك حبيبي نادر والله انك فهمتني يا زعيم
واشكر جميع من شارك والمضاعفات الصماء يا اخوان بغاية الخطورة ولكن بالعقل يا اخوان ان شاء الله تكون امنة جدا جدا
نسعى لتوفير الامان وليس المخاطرة لا قدر الله
حمدلله على سلامتك يا مهندس نادر وما تشوف شر ان شاء الله

التوقيع

اللهم إن كان رزقي في السماء فأنزله وإن كان في الأرض فأخرجه وإن كان بعيدا فقربه وإن كان قريبا فيسره وإن كان قليلا فكثره وإن كان كثيرا فبارك لي فيه

عرض البوم صور emad1171  
قديم 19-06-2010, 08:25 PM
emad1171 emad1171 غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: ممكن شرح بسيط وسريع للمضاعفات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة م.نادر فيليب نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
أولا احب اقول للجميع ان المضاعفات ليست بهذا السوء والدليل باختصار جدا جدا ...فى الشهباء ...خلاص اتفقنا نتكلم بقى داخل الأقتباس وبعده.

مفهوم مفهوم يا زعيم وللأسف مفيش حد فهمك ... انا كنت عامل دراسة للموضوع ده شافية وكافية وتحتاج لموضوع وحدها وقت كنت فى منتدى بورصات وعدت به الأعضاءولكن الأ ..... الظروف منعتنى وقتها ههههه ... عندى ملف اكسل أبحث عنه الأن وعن الدراسة ستوضح لك كل شئ باذن الله انتظرنى فى المشاركة التالية .
اشكرك حبيبي نادر والله انك فهمتني يا زعيم
واشكر جميع من شارك والمضاعفات الصماء يا اخوان بغاية الخطورة ولكن بالعقل يا اخوان ان شاء الله تكون امنة جدا جدا
نسعى لتوفير الامان وليس المخاطرة لا قدر الله
حمدلله على سلامتك يا مهندس نادر وما تشوف شر ان شاء الله