قديم 07-07-2010, 02:00 AM   المشاركة رقم: 145
الكاتب
hamadasalam
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
hamadasalam غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : hamadasalam المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: تنبيه وتحذير هام .. نقاش ساخن جداً بالداخل !!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

حمدا لله على السلامة يا باشا..,
انا كلمتك فى التليفون عشان اسلم عليك بس انت مردتش و بعدها بنتى ربنا يخليها كسرت شاشة التليفون و مش عارف اطلع ولا نمرة غير لما يتصلح لان النمر متسجلى على الفون مش السيم :S
تمام يا برنس..
حنتابع سويا و انا من ناحيتى اتوقع الحركة بسبب اجازة الامس..,
ادينا متابعين ان شاء الله.,
الله يسلمك ياباشا عالعموم حبايبنا ارسلوا الدعم لنا من رومانيا مش من اسكندرية كمان شوفت بقى

وبعدين يا غالى انا ممعيش رقمك ولا انا اعطيتك رقمى يبقى انت جبت رقمى من جدو ممدوح بقى

بس هوة والله مامتسجل عندى ولا شوفت اى اتصال

خلاص يباشا اكنك اتصلت وسلمت عليا ربنا يكرمك ونردهالك فى مناسبة حلوة ان شاء الله يوم فرح هنا ونجبلها موبايل جديد عشان تكسرة

تابع يباشا براحتك دلقوتى هدنة والحركة القوية باذن الله تستأنف الساعة 9.30 وربنا يستر بقى

عرض البوم صور hamadasalam  
قديم 07-07-2010, 02:00 AM
hamadasalam hamadasalam غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: تنبيه وتحذير هام .. نقاش ساخن جداً بالداخل !!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

حمدا لله على السلامة يا باشا..,
انا كلمتك فى التليفون عشان اسلم عليك بس انت مردتش و بعدها بنتى ربنا يخليها كسرت شاشة التليفون و مش عارف اطلع ولا نمرة غير لما يتصلح لان النمر متسجلى على الفون مش السيم :S
تمام يا برنس..
حنتابع سويا و انا من ناحيتى اتوقع الحركة بسبب اجازة الامس..,
ادينا متابعين ان شاء الله.,
الله يسلمك ياباشا عالعموم حبايبنا ارسلوا الدعم لنا من رومانيا مش من اسكندرية كمان شوفت بقى

وبعدين يا غالى انا ممعيش رقمك ولا انا اعطيتك رقمى يبقى انت جبت رقمى من جدو ممدوح بقى

بس هوة والله مامتسجل عندى ولا شوفت اى اتصال

خلاص يباشا اكنك اتصلت وسلمت عليا ربنا يكرمك ونردهالك فى مناسبة حلوة ان شاء الله يوم فرح هنا ونجبلها موبايل جديد عشان تكسرة

تابع يباشا براحتك دلقوتى هدنة والحركة القوية باذن الله تستأنف الساعة 9.30 وربنا يستر بقى