قديم 27-09-2011, 01:46 PM   المشاركة رقم: 16
الكاتب
FXCommission.com
مشرف
الصورة الرمزية FXCommission.com

البيانات

الإتصالات
الحالة:
FXCommission.com غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : FXCommission.com المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: افتح حسابك الاسلامى مع Instaforex تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.9 لوت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد حسينى على نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم اخوانى الافاضل
انا احمد حسينى من السويس وعايز حد يتكلم معايا من الاخر . انا عايز بوضوح استثمر 3000$ على النسبه الى انتو قلتو عليها 60% شهريا او زى ما هو العرض عندكم
ايه هو الى مطلوب منى اعمله مع العلم انى لا استطيع اداره حسابى بنفسى يعنى محتاج شركه اداره حسابات وعايز اعرف ايه الضمانات الى انا ممكن احصل عليها وهل سحب او ايداع الاموال فى هذا الحساب بيكون فى اى وقت ولا لا ......... لو العرض كويس انا هستثمر اكتر من كده بعد اول شهر وده رقم هاتفى الخاص لو فى مصداقيه اى احد يكلمنى للأتفاق على الشروط وما هو مطلوب . وشكرا
اهلا بك

اولا تم حذف رقم الهاتف لانه ممنوع كتابة اي ارقام هاتف او اميل علي العام
ثانيا اود ان ارشح لك افضل الشركات لدينا وهي

اف اكس دي دي واف اكس سي ام(نسبة عمولاتهم 0.6) واف اكس سليوشن (0.5)

يعني العقد الاستاندرد تاخذ عليه 6 دولار عموله والميني 60 سنت والميكرو 6 سنت
اما بخصوص سليوشن

يعني العقد الاستاندرد تاخذ عليه5 دولار عموله والميني 50 سنت والميكرو 5 سنت

والعمولات بتضاف اول كل شهر مجمع في حسابك لدي اف اكس كوميشن بغض النظر عن اذا ربحت صفقاتك ام لا

اما بخصوص ادارة الحسابات فللاسف لايوجد لدينا ادارة حسابات في الوقت الراهن ولكن لدينا

دعم فني 24 ساعة متاح لخدمتك...

من الرابط ادناه سوف تجد جميع المواضيع الخاصة بكيفية فتح حساب مع الشركات المذكورة اعلاه

منتدى إف إكس كوميشن العام

بالتوفيق وتحت امرك في اي مساعدة

التوقيع

افتح حساب تحت وكالة موقع اف اكس كوميشن مع شركة اف اكس دي دي واحصل علي 6 دولار علي اللوت اسبوعيا من الرابط ادناه

http://bit.ly/FXDD-Cashback

افتح حساب تحت وكالة موقع اف اكس كوميشن مع اكسنس واحصل علي اعلي عمولات تداول مرتجعة 3 دولار علي اللوت اسبوعيا من الرابط ادناه

http://bit.ly/Exnesscashback2

افتح حساب تحت وكالة موقع اف اكس كوميشن مع تيك ميل واحصل علي اعلي عمولات تداول مرتجعة 6 دولار علي اللوت اسبوعيا من الرابط ادناه

https://bit.ly/Tickmill-Cashback

افتح حساب تحت وكالة موقع اف اكس كوميشن مع اكس ام واحصل علي اعلي عمولات تداول مرتجعة 6 دولار علي اللوت اسبوعيا من الرابط ادناه

http://bit.ly/xmcashback

افتح حساب تحت وكالة موقع اف اكس كوميشن مع إيكويتي واحصل علي اعلي عمولات تداول مرتجعة 3.5 دولار علي اللوت اسبوعيا من الرابط ادناه

Equiti Group

عرض البوم صور FXCommission.com  
قديم 27-09-2011, 01:46 PM
FXCommission.com FXCommission.com غير متواجد حالياً
مشرف
افتراضي رد: افتح حسابك الاسلامى مع Instaforex تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.9 لوت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد حسينى على نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم اخوانى الافاضل
انا احمد حسينى من السويس وعايز حد يتكلم معايا من الاخر . انا عايز بوضوح استثمر 3000$ على النسبه الى انتو قلتو عليها 60% شهريا او زى ما هو العرض عندكم
ايه هو الى مطلوب منى اعمله مع العلم انى لا استطيع اداره حسابى بنفسى يعنى محتاج شركه اداره حسابات وعايز اعرف ايه الضمانات الى انا ممكن احصل عليها وهل سحب او ايداع الاموال فى هذا الحساب بيكون فى اى وقت ولا لا ......... لو العرض كويس انا هستثمر اكتر من كده بعد اول شهر وده رقم هاتفى الخاص لو فى مصداقيه اى احد يكلمنى للأتفاق على الشروط وما هو مطلوب . وشكرا
اهلا بك

اولا تم حذف رقم الهاتف لانه ممنوع كتابة اي ارقام هاتف او اميل علي العام
ثانيا اود ان ارشح لك افضل الشركات لدينا وهي

اف اكس دي دي واف اكس سي ام(نسبة عمولاتهم 0.6) واف اكس سليوشن (0.5)

يعني العقد الاستاندرد تاخذ عليه 6 دولار عموله والميني 60 سنت والميكرو 6 سنت
اما بخصوص سليوشن

يعني العقد الاستاندرد تاخذ عليه5 دولار عموله والميني 50 سنت والميكرو 5 سنت

والعمولات بتضاف اول كل شهر مجمع في حسابك لدي اف اكس كوميشن بغض النظر عن اذا ربحت صفقاتك ام لا

اما بخصوص ادارة الحسابات فللاسف لايوجد لدينا ادارة حسابات في الوقت الراهن ولكن لدينا

دعم فني 24 ساعة متاح لخدمتك...

من الرابط ادناه سوف تجد جميع المواضيع الخاصة بكيفية فتح حساب مع الشركات المذكورة اعلاه

منتدى إف إكس كوميشن العام

بالتوفيق وتحت امرك في اي مساعدة