قديم 18-10-2011, 12:00 PM   المشاركة رقم: 3410
الكاتب
خالوود
عضو فضى
الصورة الرمزية خالوود

البيانات

الإتصالات
الحالة:
خالوود غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : darkoon2001 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkoon2001 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
صباح الورد والياسمين والدولارات عليكو يا رجالة الخير

صباح الورد عليك يا ريس
يعوض عليك ربنا ومش مشكلة بس فى نقطة مزعلانى اوى بصراحة!!!!!
اولا مفيش حاجة فى السوق اسمها احتمالات هقولك لية :
فى مثل جميييييييييييل بيقول ضارب كما ترى وليس كما تتوقع او تشاهد
تانى حاجة لو عاوز تتأكد من ان السوق مفيهوش احتمالات اصبر لغاية لما نظبط الدنيا شوية وهنذاكر الماركت بروفايل مش المؤشر لا احنا هنذاكرو بجد لانه هيفهمك المستثمرين بيتكلمو فى اية بجد كأنك واحد منهم
تالت حاجة احنا شغالين على نماذج اية اللى مخليك تدخل على توقع او اى حاجة تانية !!!!!!!!!!!
تحياتى ومستنى الرد اللى نفسى يفرحنى

صباح الخير يا ريس مرة تانية
بارك الله فيك لكل المعلومات الجميله ده انت موسوعة الله يزيدك
بالنسبة للمركت بروفايل، هده نقطة اتمنى الخوض فيها، لان تكويني فرنسي قح والمركت بروفايل كله بالانجليزي.
بالنسبة للنمادج والاحتمالات، انا فهمتك جيدا، وانت كدلك عرفت اني في بعض التسرع، ومش حتشوفو تاني لانه ده عيبي واعترف به.

صباح الورد كمان مرة
هيا رأس وكتفين مش واضحين اوى بس سلوك السعر اثبت انو فعلا رأس وكتفين ودا ممتاز
وصفقة ممتازه جدا كمان بس بعد يكسر التنكن الاسبوعى ويصحح علية ندخل بقلب جامد كمان
مية مية

البارحة، انا شفت مصيدة وترددت في البيع لاني مكنتش اظن انه سينزل، وهدا كدلك يعيدنا الى ما قلت سابقا: ضارب كما ترى.

رغم انك بعت بدرى وده اكبر غلط لان الاتجاه اصلا صاعد بس انا اعتقد انو هيكمل
علشان الاربع ساعات عمل ضبل توب او قمتين مزذوجتين
لكن برضو منستعجلش علشان ممكن فى اى وقت يكمل صعودة لان الشنكو لسة مخرجش من السحابة وعمل رأس الشنكو
بالتوفيق يا رب يا معلم بس خد بالك من حكاية التسرع السوق مليان مكسب من ساعة ما فتح يعنى هتشوف المنظر دا مليون مرة تانىنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هده هي الملاحظات التي احب سماعها، شكرا لك يا شريف، مش عايز بالتوفيق، انا عايز انتقادات تردعني وتردع اندفاعي القوي
شكرا جزيلا يا حبيبي
همسة: لما دخلت بيع للاوزي، دخلت بنفس الطريقة بيع 3720 يورو دولار. انما قبل قراءة ردك متزعلش.

عرض البوم صور خالوود  
قديم 18-10-2011, 12:00 PM
خالوود خالوود غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkoon2001 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
صباح الورد والياسمين والدولارات عليكو يا رجالة الخير

صباح الورد عليك يا ريس
يعوض عليك ربنا ومش مشكلة بس فى نقطة مزعلانى اوى بصراحة!!!!!
اولا مفيش حاجة فى السوق اسمها احتمالات هقولك لية :
فى مثل جميييييييييييل بيقول ضارب كما ترى وليس كما تتوقع او تشاهد
تانى حاجة لو عاوز تتأكد من ان السوق مفيهوش احتمالات اصبر لغاية لما نظبط الدنيا شوية وهنذاكر الماركت بروفايل مش المؤشر لا احنا هنذاكرو بجد لانه هيفهمك المستثمرين بيتكلمو فى اية بجد كأنك واحد منهم
تالت حاجة احنا شغالين على نماذج اية اللى مخليك تدخل على توقع او اى حاجة تانية !!!!!!!!!!!
تحياتى ومستنى الرد اللى نفسى يفرحنى

صباح الخير يا ريس مرة تانية
بارك الله فيك لكل المعلومات الجميله ده انت موسوعة الله يزيدك
بالنسبة للمركت بروفايل، هده نقطة اتمنى الخوض فيها، لان تكويني فرنسي قح والمركت بروفايل كله بالانجليزي.
بالنسبة للنمادج والاحتمالات، انا فهمتك جيدا، وانت كدلك عرفت اني في بعض التسرع، ومش حتشوفو تاني لانه ده عيبي واعترف به.

صباح الورد كمان مرة
هيا رأس وكتفين مش واضحين اوى بس سلوك السعر اثبت انو فعلا رأس وكتفين ودا ممتاز
وصفقة ممتازه جدا كمان بس بعد يكسر التنكن الاسبوعى ويصحح علية ندخل بقلب جامد كمان
مية مية

البارحة، انا شفت مصيدة وترددت في البيع لاني مكنتش اظن انه سينزل، وهدا كدلك يعيدنا الى ما قلت سابقا: ضارب كما ترى.

رغم انك بعت بدرى وده اكبر غلط لان الاتجاه اصلا صاعد بس انا اعتقد انو هيكمل
علشان الاربع ساعات عمل ضبل توب او قمتين مزذوجتين
لكن برضو منستعجلش علشان ممكن فى اى وقت يكمل صعودة لان الشنكو لسة مخرجش من السحابة وعمل رأس الشنكو
بالتوفيق يا رب يا معلم بس خد بالك من حكاية التسرع السوق مليان مكسب من ساعة ما فتح يعنى هتشوف المنظر دا مليون مرة تانىنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هده هي الملاحظات التي احب سماعها، شكرا لك يا شريف، مش عايز بالتوفيق، انا عايز انتقادات تردعني وتردع اندفاعي القوي
شكرا جزيلا يا حبيبي
همسة: لما دخلت بيع للاوزي، دخلت بنفس الطريقة بيع 3720 يورو دولار. انما قبل قراءة ردك متزعلش.