قديم 20-10-2011, 10:25 PM   المشاركة رقم: 8
الكاتب
FXCommission.com
مشرف
الصورة الرمزية FXCommission.com

البيانات

الإتصالات
الحالة:
FXCommission.com غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : mazen107 المنتدى : منتدى إف إكس كوميشن العام
افتراضي رد: سؤال حول الشركات التى تتعامل مع البنوك الالكترونية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazen107 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اشكرك جداً .... طيب انا عاوز افتح حساب بـ 10$ وعندى حساب فى بنك اليكترونى هو اليرت باى .. وكنت عاوز اعرف الطريقة من الالف للياء وصور الاوراق المطلوبة ويهمنى الوقت اللى هيستغرق لحد ما اقدر اتاجر على حسابى الحقيقى وكمان عاوز اعرف شروط السحب .. يعنى اسحب كل اد اية .. وفيه حد اقصى لعدد السحوبات خلال شهر مثلاً .. وهو فيه حد ادنى لمبلغ السحب وحد اقصى ..
طبعاً انا عارف ان فيها حسابات اسلامية ودى اهم نقطة ..
اشكرك جداً

اهلا بك اخي الفاضل

من الرابط ادناه يمكنك عمل الايداع

InstaForex :: عمل ايداع من هنا

ايضا شركة انستا لاتتطلب منك ورقك لفتح حساب وان طلبوا سوف يكون صورة البطاقة الشخصية ووصل كهرباء او غاز او مياه

بخصوص سحب ارباحك الخاص بانستا السحب في اي وقت والمبلغ كيفما شئت ولكن ضع في علمك انك يخصم منك مصاريف تحويل بمعني لو المبلغ الذي تريد سحبه صغير وسوف يخصم منه ايضا مصاريف تحويل اذا ما الفائدة

اما عمولاتك في اف اكس كوميشن في توضع مجمعه كل شهر لك في حسابك في اف اكس كوميشن وحد ادني للسحب هو 10 $ وراجع الموضوع دناه به معلومات هامه للعملاء

عميل اف اكس كوميشن العزيز معلومات تهمك

اما بخصوص الوقت الكافي للمتاجرة علي حسابك الحقيقي ليس قبل 3 اشهر علي الاقل ويجب ان تتقن التعلم والتجريب علي حساب حقيقي جيدا

من هنا يمكن فتح حساب مع انستا وتحت رعايتنا

افتح حسابك الاسلامى مع Instaforex تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.9 لوت

بالتوفيق

التوقيع

افتح حساب تحت وكالة موقع اف اكس كوميشن مع شركة اف اكس دي دي واحصل علي 6 دولار علي اللوت اسبوعيا من الرابط ادناه

http://bit.ly/FXDD-Cashback

افتح حساب تحت وكالة موقع اف اكس كوميشن مع اكسنس واحصل علي اعلي عمولات تداول مرتجعة 3 دولار علي اللوت اسبوعيا من الرابط ادناه

http://bit.ly/Exnesscashback2

افتح حساب تحت وكالة موقع اف اكس كوميشن مع تيك ميل واحصل علي اعلي عمولات تداول مرتجعة 6 دولار علي اللوت اسبوعيا من الرابط ادناه

https://bit.ly/Tickmill-Cashback

افتح حساب تحت وكالة موقع اف اكس كوميشن مع اكس ام واحصل علي اعلي عمولات تداول مرتجعة 6 دولار علي اللوت اسبوعيا من الرابط ادناه

http://bit.ly/xmcashback

افتح حساب تحت وكالة موقع اف اكس كوميشن مع إيكويتي واحصل علي اعلي عمولات تداول مرتجعة 3.5 دولار علي اللوت اسبوعيا من الرابط ادناه

Equiti Group

عرض البوم صور FXCommission.com  
قديم 20-10-2011, 10:25 PM
FXCommission.com FXCommission.com غير متواجد حالياً
مشرف
افتراضي رد: سؤال حول الشركات التى تتعامل مع البنوك الالكترونية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mazen107 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

اشكرك جداً .... طيب انا عاوز افتح حساب بـ 10$ وعندى حساب فى بنك اليكترونى هو اليرت باى .. وكنت عاوز اعرف الطريقة من الالف للياء وصور الاوراق المطلوبة ويهمنى الوقت اللى هيستغرق لحد ما اقدر اتاجر على حسابى الحقيقى وكمان عاوز اعرف شروط السحب .. يعنى اسحب كل اد اية .. وفيه حد اقصى لعدد السحوبات خلال شهر مثلاً .. وهو فيه حد ادنى لمبلغ السحب وحد اقصى ..
طبعاً انا عارف ان فيها حسابات اسلامية ودى اهم نقطة ..
اشكرك جداً

اهلا بك اخي الفاضل

من الرابط ادناه يمكنك عمل الايداع

InstaForex :: عمل ايداع من هنا

ايضا شركة انستا لاتتطلب منك ورقك لفتح حساب وان طلبوا سوف يكون صورة البطاقة الشخصية ووصل كهرباء او غاز او مياه

بخصوص سحب ارباحك الخاص بانستا السحب في اي وقت والمبلغ كيفما شئت ولكن ضع في علمك انك يخصم منك مصاريف تحويل بمعني لو المبلغ الذي تريد سحبه صغير وسوف يخصم منه ايضا مصاريف تحويل اذا ما الفائدة

اما عمولاتك في اف اكس كوميشن في توضع مجمعه كل شهر لك في حسابك في اف اكس كوميشن وحد ادني للسحب هو 10 $ وراجع الموضوع دناه به معلومات هامه للعملاء

عميل اف اكس كوميشن العزيز معلومات تهمك

اما بخصوص الوقت الكافي للمتاجرة علي حسابك الحقيقي ليس قبل 3 اشهر علي الاقل ويجب ان تتقن التعلم والتجريب علي حساب حقيقي جيدا

من هنا يمكن فتح حساب مع انستا وتحت رعايتنا

افتح حسابك الاسلامى مع Instaforex تحت رعاية اف اكس كوميشن واحصل علي ربح 0.9 لوت

بالتوفيق