قديم 23-01-2012, 05:03 PM   المشاركة رقم: 1541
الكاتب
khaled eldraginy
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
khaled eldraginy غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: أيها المبتدئ اسال...استشير عن الفوركس

بسم الله الرحمن الرحيم
انا اسمي خالد طالب ب هندسة اسكندرية و لسه جديييييييد في الفوركس
بجد انا عمري ما كنت اتخيل اني ممكن اقدر افهم يعني ايه فوركس بالشكل دا

بجد لو ان شاء الله اصبحت متاجر شاطر في هذا السوق العجيب ف دا بفضل ربنا ثم بفضل هذا المنتدي و القائمين عليه و علي الاخص د/اسامه اللي من شرحه بالفيديو و موضوعاته للمبتدئين و اصراره علي مساعدتهم انا حبيت المجال دا بغض النظر عن المكسب و الخساره.

بجد انتوا بهذا المجهود بتغيروا حياة ناس كتير للاحسن و بتعلموا الناس ازاي يكون ليها هدف في حياتها و ان مفيش حاجه صعبة طالما في ناس زيكوا بتساعد الناس و خاصة المبتدئين واللي بتحطوهم علي اول الطريق و مش بتسبوهم غير و هما محترفين.
انا موجود معظم الوقت هنا علي المنتدي و مش بسأل كتير عشان بفضل اخواني اللي سألوا قبل كده انا بلاقي اجابات للاسئلة بتاعتي من اول صفحة في هذا الموضوع.
تحياتي لهذا المنتدي العظيم و القائمين عليه و ايضا اعضاء المنتدي اللي انا استفدت منهم كتير قوي.

عرض البوم صور khaled eldraginy  
قديم 23-01-2012, 05:03 PM
khaled eldraginy khaled eldraginy غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: أيها المبتدئ اسال...استشير عن الفوركس

بسم الله الرحمن الرحيم
انا اسمي خالد طالب ب هندسة اسكندرية و لسه جديييييييد في الفوركس
بجد انا عمري ما كنت اتخيل اني ممكن اقدر افهم يعني ايه فوركس بالشكل دا

بجد لو ان شاء الله اصبحت متاجر شاطر في هذا السوق العجيب ف دا بفضل ربنا ثم بفضل هذا المنتدي و القائمين عليه و علي الاخص د/اسامه اللي من شرحه بالفيديو و موضوعاته للمبتدئين و اصراره علي مساعدتهم انا حبيت المجال دا بغض النظر عن المكسب و الخساره.

بجد انتوا بهذا المجهود بتغيروا حياة ناس كتير للاحسن و بتعلموا الناس ازاي يكون ليها هدف في حياتها و ان مفيش حاجه صعبة طالما في ناس زيكوا بتساعد الناس و خاصة المبتدئين واللي بتحطوهم علي اول الطريق و مش بتسبوهم غير و هما محترفين.
انا موجود معظم الوقت هنا علي المنتدي و مش بسأل كتير عشان بفضل اخواني اللي سألوا قبل كده انا بلاقي اجابات للاسئلة بتاعتي من اول صفحة في هذا الموضوع.
تحياتي لهذا المنتدي العظيم و القائمين عليه و ايضا اعضاء المنتدي اللي انا استفدت منهم كتير قوي.