قديم 29-01-2012, 01:32 PM   المشاركة رقم: 6
الكاتب
eng.egy
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
eng.egy غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : eng.egy المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: ارجوا المساعده من الاعضاء و المشرفين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمزاوى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الشركه جيده ومضمونه فى السحب ولهم اسبريد ثابت وكمان التنفيذ جيد
ولكن يعيبها انها لا تعير عملائها اى اهتمام وهناك عدم مبالاه من قبلهم بشكاوى العملاء
ففى احدى المرات ونظرا لظروف سفرى وعدم متابعتى للحساب لفتره قام وكيل الشركه بتزوير عقود تفويض لادارة الحسابات التى عنده ومنهم حسابى واضاف نسبه كوميشن ونسبه من الارباح له وارسلهم للشركه وحصل ع الباسورد وتولى ادارة الحسابات وطبعا خسرنى 900دولار ....وحصل ع ما يعادل 800 دولار من نسبه الكوميش فى صفقاتى
وعندى معرفتى بذلك اخطرت الشركه لوقف المهزله ....وحملتهم المسئوليه لانهم لم يتاكدوا من تفويضى لادارة الحساب وكذلك الامضاء نفسه فى كل التفويضات ولكنهم تحججوا لنا بان الوكيل هو من ارسل الاوراق الثبوتيه فلماذا نتاكد منك
وبعد يومين وجدت نفس الوكيل منفذ صفقه اخرى فى حسابى رغم قيامى بتغيير الباسورد وعندما قمت بتوبيخهم ساقوا اعذار واهيه
وحتى الان لم احصل ع حقى لا من الشركه ولا من الوكيل ولذلك تركت الشركه

وحسبى الله ونعم الوكيل فيهم

نصيحه منى لو عايز تتدخل معاهم تتدخل تبع وكيل محترم جدا
ويهتم بامور عملائه ويخاف عليهم لانهم ممكن يبعوك بسهوله

ياريت لو ينفع تقول من الوكيل اللي كنت بتتعامل معاه ... ولو تعرف وكيل كويس ممكن تقوله هنا او برساله خاصه ؟؟؟!!

عرض البوم صور eng.egy  
قديم 29-01-2012, 01:32 PM
eng.egy eng.egy غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ارجوا المساعده من الاعضاء و المشرفين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حمزاوى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الشركه جيده ومضمونه فى السحب ولهم اسبريد ثابت وكمان التنفيذ جيد
ولكن يعيبها انها لا تعير عملائها اى اهتمام وهناك عدم مبالاه من قبلهم بشكاوى العملاء
ففى احدى المرات ونظرا لظروف سفرى وعدم متابعتى للحساب لفتره قام وكيل الشركه بتزوير عقود تفويض لادارة الحسابات التى عنده ومنهم حسابى واضاف نسبه كوميشن ونسبه من الارباح له وارسلهم للشركه وحصل ع الباسورد وتولى ادارة الحسابات وطبعا خسرنى 900دولار ....وحصل ع ما يعادل 800 دولار من نسبه الكوميش فى صفقاتى
وعندى معرفتى بذلك اخطرت الشركه لوقف المهزله ....وحملتهم المسئوليه لانهم لم يتاكدوا من تفويضى لادارة الحساب وكذلك الامضاء نفسه فى كل التفويضات ولكنهم تحججوا لنا بان الوكيل هو من ارسل الاوراق الثبوتيه فلماذا نتاكد منك
وبعد يومين وجدت نفس الوكيل منفذ صفقه اخرى فى حسابى رغم قيامى بتغيير الباسورد وعندما قمت بتوبيخهم ساقوا اعذار واهيه
وحتى الان لم احصل ع حقى لا من الشركه ولا من الوكيل ولذلك تركت الشركه

وحسبى الله ونعم الوكيل فيهم

نصيحه منى لو عايز تتدخل معاهم تتدخل تبع وكيل محترم جدا
ويهتم بامور عملائه ويخاف عليهم لانهم ممكن يبعوك بسهوله

ياريت لو ينفع تقول من الوكيل اللي كنت بتتعامل معاه ... ولو تعرف وكيل كويس ممكن تقوله هنا او برساله خاصه ؟؟؟!!