قديم 04-07-2012, 08:50 PM   المشاركة رقم: 33
الكاتب
marcos
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
marcos غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: NFA تحقق فى شكوى ضد FXDD

السلام عليكم في الجو المشحون ده
تحية للدكتر أسامة وللسادة المشرفين وجميع الأعضاء الشرفاء
أنا شخصيا لم أتعامل مع FXDD لكن لو كنت من زبائنها سأتشرف بذلك لا لشيء سوى ثقة في الدكتور أسامة والإخوة أحمد صلاح وأحمد الرويني والأستاذ معاذ و............و..............و.............القائمة طويلة من أساتذتنا
يعني من الآخر كده بلاش الشوشرة والكلام كده على بطال والإفتراء
كمان يزيد المنتدى شرفا الموضوع المنشور ده بخصوص الشكوى لأن جميع المتعاملين مع fxdd زادو إرتياحا لأنهم بيتعملو مع شركة مراقبة يعني الكلام لينا مش علينا
وكل الكلام اللي إتنشر من طرف العضو اللي معرفش إسمه ده يدل على وجود أغراض أخرى له تم شرحها من طرف الأعضاء
لكن بنقله إذا جاءكم فاسق بنبإ.................
ولا يهمك يا دكتر أسامة إلى الأمام واحنا وراك

عرض البوم صور marcos  
قديم 04-07-2012, 08:50 PM
marcos marcos غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: NFA تحقق فى شكوى ضد FXDD

السلام عليكم في الجو المشحون ده
تحية للدكتر أسامة وللسادة المشرفين وجميع الأعضاء الشرفاء
أنا شخصيا لم أتعامل مع FXDD لكن لو كنت من زبائنها سأتشرف بذلك لا لشيء سوى ثقة في الدكتور أسامة والإخوة أحمد صلاح وأحمد الرويني والأستاذ معاذ و............و..............و.............القائمة طويلة من أساتذتنا
يعني من الآخر كده بلاش الشوشرة والكلام كده على بطال والإفتراء
كمان يزيد المنتدى شرفا الموضوع المنشور ده بخصوص الشكوى لأن جميع المتعاملين مع fxdd زادو إرتياحا لأنهم بيتعملو مع شركة مراقبة يعني الكلام لينا مش علينا
وكل الكلام اللي إتنشر من طرف العضو اللي معرفش إسمه ده يدل على وجود أغراض أخرى له تم شرحها من طرف الأعضاء
لكن بنقله إذا جاءكم فاسق بنبإ.................
ولا يهمك يا دكتر أسامة إلى الأمام واحنا وراك