قديم 20-02-2013, 06:05 PM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
rkarim33
موقوف

البيانات

الإتصالات
الحالة:
rkarim33 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي ياريت من المتاجرين المحترفين الحقيقين توضيح هذة النقاط

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

حد يعرف حاجة عن الشركات او نوع المتاجرة بالخيارات الثنائية؟؟
كنت عاوز اعرف حد يعرف حاجة عنها ولا لا اللى يعرف يقولى معلومات عنها وياترى هى احسن ولا الفوركس والتداول عبر المنصات؟؟

تانى حاجة سمعت والله اعلم

ان اغلبية شركات الفوركس نصابة وان الموضوع فاشل بمعنى.............

الحساب التجريبى اللى كلنا بنتعلم علية حاجة والحساب الريل المتاجرة علية شىء تانى خالص
وبصراحة كل اما اسال حد يقولى اللى بيختلف نفسيتك وسلوكياتك وبصراحة بحس انها حجة كدة
ثالثا سمعت بردة والله اعلم ان الحسابات التجريبية الشركة بتعملها كنترول بمعنى ان ف شركة مثلا fxdd تلاقى السعر عن نقطة معينة وف نفس اللحظة مثلا على اف اكس سيلوشن نقطة مختلفة واما بسال يقولو علشان فرق الاسبريد والتوقيت..!!! طب ازاى وانت مثلا على موقع فوركس فاكتورى واى محلل بيجى يحدد نقطة الدعم والمقاومة للمتاجرين يعنى المفروض انها تكون نقطة دعم او مقاومة موحدة عند كل المتاجرين لان دى منصات عالمية والمفروض فيها السعر يبقى ثابت على الجميع

رابعا واخر حاجة سمعت ان اغلبية شركات الفوركس ف خلال سنة هتكون قفلت

ياريت الناس اللى ترود بس بجد تكون متاكدة من معلومتها وف نفس الوقت يكون عندها حساب ريل علشان فعلا تقول اللى بيحصل معاها

اسف انى طولت عليكو

عرض البوم صور rkarim33  

قديم 20-02-2013, 06:05 PM
rkarim33 rkarim33 غير متواجد حالياً
موقوف
افتراضي ياريت من المتاجرين المحترفين الحقيقين توضيح هذة النقاط

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

حد يعرف حاجة عن الشركات او نوع المتاجرة بالخيارات الثنائية؟؟
كنت عاوز اعرف حد يعرف حاجة عنها ولا لا اللى يعرف يقولى معلومات عنها وياترى هى احسن ولا الفوركس والتداول عبر المنصات؟؟

تانى حاجة سمعت والله اعلم

ان اغلبية شركات الفوركس نصابة وان الموضوع فاشل بمعنى.............

الحساب التجريبى اللى كلنا بنتعلم علية حاجة والحساب الريل المتاجرة علية شىء تانى خالص
وبصراحة كل اما اسال حد يقولى اللى بيختلف نفسيتك وسلوكياتك وبصراحة بحس انها حجة كدة
ثالثا سمعت بردة والله اعلم ان الحسابات التجريبية الشركة بتعملها كنترول بمعنى ان ف شركة مثلا fxdd تلاقى السعر عن نقطة معينة وف نفس اللحظة مثلا على اف اكس سيلوشن نقطة مختلفة واما بسال يقولو علشان فرق الاسبريد والتوقيت..!!! طب ازاى وانت مثلا على موقع فوركس فاكتورى واى محلل بيجى يحدد نقطة الدعم والمقاومة للمتاجرين يعنى المفروض انها تكون نقطة دعم او مقاومة موحدة عند كل المتاجرين لان دى منصات عالمية والمفروض فيها السعر يبقى ثابت على الجميع

رابعا واخر حاجة سمعت ان اغلبية شركات الفوركس ف خلال سنة هتكون قفلت

ياريت الناس اللى ترود بس بجد تكون متاكدة من معلومتها وف نفس الوقت يكون عندها حساب ريل علشان فعلا تقول اللى بيحصل معاها

اسف انى طولت عليكو