قديم 27-03-2013, 01:46 AM   المشاركة رقم: 12
الكاتب
اسلام ابن النيل
عضو نشيط
الصورة الرمزية اسلام ابن النيل

البيانات

الإتصالات
الحالة:
اسلام ابن النيل غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مسلم المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: ماهي افضل شركه ECN من وجهة نظرك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MemO_KinG نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا اخ اسلام اولاً انا بتكلم عن تجربة و ليس عن مواصفات مكتوبة على موقع الشركة

ثانياً انا لا اعلم كيف تكذب الإبل حتى أستطيع تقليدها

ثالثاً انا لا اعرض خدمات اى بى او ادعو الاشخاص انهم يفتحوا حسابات تحتى

رابعاً حسابات اى سى ان الخاصة بإكسنس لا يتعدى اسبريدها النقطة و نصف اطلاقاً و لا علاقة بهذا النوع من الحسابات الخاص بها بالماركت ميكر

خامساً فمن وجهة نظرى انك لا تمتلك أى خبرة عن الشركات فأنصحك بألا تنصح الاعضاء لأنك ستضللهم

من قال لا اعلم فقد افتى أرجوك يا اخى لا تدلى بأى معلومات بدون علم اترك هذه المهمة للأعضاء ذوى الخبرة او للمشرفين
عجبتنى اوى ان اكنس اسبريدها لايتعدى نقطه ونصف . دا عن تجربه برضه . يرجاااااااااااااااااااااااااااال امال الاعضاء اللى الاسبريد عنهدم وصل 15 دول فاتحين فين بالزبط علشان نكون فى الصوره
وعجبتنى اكتر وجه ه نظرك .
وعجبتنى اكتر واكتر واكتر حكايه من قال لا اعلم فقد افتى واسيب الموضوع للمشرفين ذوى الخبره والاعضاء المميزه
طب انا معاك يرضيك راى الدكتور اسامه كلمه على الخاص واساله . هو الماركت ميكر بيشتغل فى مصلحتى ولا ضدى وكمان اساله هو الماركت ميكر اشترك معاها افضل لوحدى ولا تحت رعايه منتدى كبير علشان يعرف يجبلى حقى
ومتنساش تساله برضه هى رافعه واحد ل1000 اى سى ان برضه

لما يرد عليك ابقى تعالى اكتب رد هنا انك مكنتش تعرف اهو افضل من كزب الابل برضه
ولو كان رايه مش يقنعك بسيطه . كلم الشات بتاع اكنس نفسه واساله

وبطل بقى كل ما اقول حاجه تلزقلى كدا باسلوبك اللى بيشل

حبيبى فى الله . بالعقل كدا وروق واهدا وشغل دماغك . هفترض معاك ان اكنس اىسى ان حقيقى تمام . يعنى هيا مش بتصنعلك السوق تمام . يبقى اذن هيا بتمرر صفقاتك للبنك تمام
انهو بنك بزمتك هيقبل اوردر من الشركه رافعه الف ضعف . فين عقلك ياعبد الله . هو ربنا ادهولك علشان تناكف فيا وبس
مفيش بنك بيقبل صفقه بالشكل دا . اذن الشركه هى من تصنع لك السوق . اعتقد دا دليل كافى وواضح وصريح علشان تقتنع .
دا غير الاسبريد المرتفع وحتى شركه مش قادره تعملها منصه . يعنى كفايا بجد حرام تستخف بالعقول وترجع تقلى سيب الموضوع لاهل العلم

التوقيع

استغفر الله العظيم واتوب اليه

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لكل عمل منظم عائد مضاعف
اخى وحبيبى فى الله . عندما تمضى ساعه . فاعلم انه قد انقضى جزىء من عمرك . لن تستطيع ان تعيده
نظم وقتك .. وخطط له
لوسمحت ممكن تجاوب نفسك على السؤال دا . انتى عايش ليه ؟ وعايز ايه من الدنيا؟ متى تكون سعيد ؟ متى تقول انك خلاص مش عايز حاجه تانى من الدنيا ؟ كيف تحقق ذلك ؟
هل تنوى ان تدعم دينك ووطنك ؟ ان كانت لديك اجابات . فتاكد انك لن تسطيع تحقيق شى بدون ان تنظم وقتك وتخطط لتحقق ما تريد وتضع جدول زمنى لذلك .

عرض البوم صور اسلام ابن النيل  
قديم 27-03-2013, 01:46 AM
اسلام ابن النيل اسلام ابن النيل غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: ماهي افضل شركه ECN من وجهة نظرك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MemO_KinG نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا اخ اسلام اولاً انا بتكلم عن تجربة و ليس عن مواصفات مكتوبة على موقع الشركة

ثانياً انا لا اعلم كيف تكذب الإبل حتى أستطيع تقليدها

ثالثاً انا لا اعرض خدمات اى بى او ادعو الاشخاص انهم يفتحوا حسابات تحتى

رابعاً حسابات اى سى ان الخاصة بإكسنس لا يتعدى اسبريدها النقطة و نصف اطلاقاً و لا علاقة بهذا النوع من الحسابات الخاص بها بالماركت ميكر

خامساً فمن وجهة نظرى انك لا تمتلك أى خبرة عن الشركات فأنصحك بألا تنصح الاعضاء لأنك ستضللهم

من قال لا اعلم فقد افتى أرجوك يا اخى لا تدلى بأى معلومات بدون علم اترك هذه المهمة للأعضاء ذوى الخبرة او للمشرفين
عجبتنى اوى ان اكنس اسبريدها لايتعدى نقطه ونصف . دا عن تجربه برضه . يرجاااااااااااااااااااااااااااال امال الاعضاء اللى الاسبريد عنهدم وصل 15 دول فاتحين فين بالزبط علشان نكون فى الصوره
وعجبتنى اكتر وجه ه نظرك .
وعجبتنى اكتر واكتر واكتر حكايه من قال لا اعلم فقد افتى واسيب الموضوع للمشرفين ذوى الخبره والاعضاء المميزه
طب انا معاك يرضيك راى الدكتور اسامه كلمه على الخاص واساله . هو الماركت ميكر بيشتغل فى مصلحتى ولا ضدى وكمان اساله هو الماركت ميكر اشترك معاها افضل لوحدى ولا تحت رعايه منتدى كبير علشان يعرف يجبلى حقى
ومتنساش تساله برضه هى رافعه واحد ل1000 اى سى ان برضه

لما يرد عليك ابقى تعالى اكتب رد هنا انك مكنتش تعرف اهو افضل من كزب الابل برضه
ولو كان رايه مش يقنعك بسيطه . كلم الشات بتاع اكنس نفسه واساله

وبطل بقى كل ما اقول حاجه تلزقلى كدا باسلوبك اللى بيشل

حبيبى فى الله . بالعقل كدا وروق واهدا وشغل دماغك . هفترض معاك ان اكنس اىسى ان حقيقى تمام . يعنى هيا مش بتصنعلك السوق تمام . يبقى اذن هيا بتمرر صفقاتك للبنك تمام
انهو بنك بزمتك هيقبل اوردر من الشركه رافعه الف ضعف . فين عقلك ياعبد الله . هو ربنا ادهولك علشان تناكف فيا وبس
مفيش بنك بيقبل صفقه بالشكل دا . اذن الشركه هى من تصنع لك السوق . اعتقد دا دليل كافى وواضح وصريح علشان تقتنع .
دا غير الاسبريد المرتفع وحتى شركه مش قادره تعملها منصه . يعنى كفايا بجد حرام تستخف بالعقول وترجع تقلى سيب الموضوع لاهل العلم