قديم 01-12-2013, 02:37 PM   المشاركة رقم: 25
الكاتب
اسلام العوامى
عضو ذهبى
الصورة الرمزية اسلام العوامى

البيانات

الإتصالات
الحالة:
اسلام العوامى غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : wheeler20 المنتدى : منتدى المؤشرات و الاكسبيرتات
افتراضي رد: محتااااااااج اكسبرت ضروري بفرصة نجاح تتعدي 95 % للاستراتيجية دى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem_life نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم اخ عوامي

انا حساس ان الاكسبرت فيه حاجه نقصه الي موجود بس فيه اللوت ممكن توضحلي المشكله فين ومش عارف اعمل ايه.

يعني يا باشا مثلااا عندما يحدث التقاطع ..على طول من نقطه التقاطع....يحسب 47 نقطه....يقوم داخل شراء او بيع ....... ويفتح ثلاثة اوامر زي ما زكرت قبل كده لحضرتك ... بس لو حضرتك تخليني اقدر اغير في عدد نقاط الدخول والتيك بوفت والاستوب والتريلينج استوب واللوت كل حاجه ممكن تتغير. اقصد ان كل اوردر منفصل عن التاني في تظبيطه يعني برده اقدر اغير ذي ما انا عاوز الاوردر

يا رب اكون عارف اوصلك الفكره بتعتي

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
،،،انا نفذت التعديلات على الاكسبيرت حسب ما انت شرحتها فى مشاركتك لكن لو انت لسه بتجرب يبقى تفتح ورشة فى قسم العملات وتتابع عليها الاستراتيجية عشان كل الاعضاء تستفيد من التجربة والاستراتيجية دى ، لان ده هو هدف المنتدى وانا هبقى معاك فى الورشة لو احتجت حاجة لحد ماالفكرة بتاعتك تنجح ويتم برمجة اكسبيرت لها فى صيغتها النهائية،،،

،،،تحياتى،،،

التوقيع

عرض البوم صور اسلام العوامى  
قديم 01-12-2013, 02:37 PM
اسلام العوامى اسلام العوامى غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
افتراضي رد: محتااااااااج اكسبرت ضروري بفرصة نجاح تتعدي 95 % للاستراتيجية دى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bassem_life نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم اخ عوامي

انا حساس ان الاكسبرت فيه حاجه نقصه الي موجود بس فيه اللوت ممكن توضحلي المشكله فين ومش عارف اعمل ايه.

يعني يا باشا مثلااا عندما يحدث التقاطع ..على طول من نقطه التقاطع....يحسب 47 نقطه....يقوم داخل شراء او بيع ....... ويفتح ثلاثة اوامر زي ما زكرت قبل كده لحضرتك ... بس لو حضرتك تخليني اقدر اغير في عدد نقاط الدخول والتيك بوفت والاستوب والتريلينج استوب واللوت كل حاجه ممكن تتغير. اقصد ان كل اوردر منفصل عن التاني في تظبيطه يعني برده اقدر اغير ذي ما انا عاوز الاوردر

يا رب اكون عارف اوصلك الفكره بتعتي

،،،انا نفذت التعديلات على الاكسبيرت حسب ما انت شرحتها فى مشاركتك لكن لو انت لسه بتجرب يبقى تفتح ورشة فى قسم العملات وتتابع عليها الاستراتيجية عشان كل الاعضاء تستفيد من التجربة والاستراتيجية دى ، لان ده هو هدف المنتدى وانا هبقى معاك فى الورشة لو احتجت حاجة لحد ماالفكرة بتاعتك تنجح ويتم برمجة اكسبيرت لها فى صيغتها النهائية،،،

،،،تحياتى،،،