قديم 02-12-2013, 12:22 PM   المشاركة رقم: 1
الكاتب
ahmedelmassry
عضو جديد
الصورة الرمزية ahmedelmassry

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmedelmassry غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي استفسار عن كيفية الايداع والسحب فى FXCM داخل مصر

السلام عليكم شباب المنتدى
انا عندى مشكله فى الايداع من داخل مصر فى شركة FXCM
انا خلصت اجراءات فتح الحساب الحمد لله, بس اتصدمت انى مش حعرف اعمل ايداع للشركه بتحويل بنكى من مصر !!
رحت الى 3 بنوك وكلهم والحمد لله مانعين تحويل الفلوس لخارج مصر؟
والمشكله اللى مقابلانى انى لو عملت ايداع عن طريق الفيزا FXCM بتشترط انى وقتها اسحب برده بنفس الطريقه وده مش مناسبنى عشان انا عايز لما اسحب ارباحى باذن الله تجيلى دولار فى حسابى فى البنك مش بالمصرى فى فيزا وكمان عشان اسحبها فيها حوار طويل عشان ده فيزا انترنت !!
سؤالى لاهل الخبره اللى عرفو يفتحو ويسحبوا فلوس من FXCM ازاى اعرف اعمل كده من مصر؟ عن طريق بنك ايه؟ ولو مينفعش عشان ده شروط بنوك يبقى ايه الحل؟
شكرا

عرض البوم صور ahmedelmassry  

قديم 02-12-2013, 12:22 PM
ahmedelmassry ahmedelmassry غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي استفسار عن كيفية الايداع والسحب فى FXCM داخل مصر

السلام عليكم شباب المنتدى
انا عندى مشكله فى الايداع من داخل مصر فى شركة FXCM
انا خلصت اجراءات فتح الحساب الحمد لله, بس اتصدمت انى مش حعرف اعمل ايداع للشركه بتحويل بنكى من مصر !!
رحت الى 3 بنوك وكلهم والحمد لله مانعين تحويل الفلوس لخارج مصر؟
والمشكله اللى مقابلانى انى لو عملت ايداع عن طريق الفيزا FXCM بتشترط انى وقتها اسحب برده بنفس الطريقه وده مش مناسبنى عشان انا عايز لما اسحب ارباحى باذن الله تجيلى دولار فى حسابى فى البنك مش بالمصرى فى فيزا وكمان عشان اسحبها فيها حوار طويل عشان ده فيزا انترنت !!
سؤالى لاهل الخبره اللى عرفو يفتحو ويسحبوا فلوس من FXCM ازاى اعرف اعمل كده من مصر؟ عن طريق بنك ايه؟ ولو مينفعش عشان ده شروط بنوك يبقى ايه الحل؟
شكرا