قديم 22-09-2010, 06:55 PM   المشاركة رقم: 45
الكاتب
مدير الموقع
المدير العام للموقع

البيانات

الإتصالات
الحالة:
مدير الموقع غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: اعلان:الغاء التعاقد مع شركة بوسطن ميرشنت فايننشيال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفي عماشة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ياباشا
كل واحد بيحاول يحافظ علي اكل عيشه بالظريقة اللي شايفها
المنتدي الاخر الداعم الاكبر ليه هيا شركة بوسطن وطبيعي جداا ان يقوم بالرد علي أي حاجة تضر مصلحة عملاؤه .. وهوا قام بالرد هناك .. ولم يقم بالرد في الموضوع هنا .... ولكن قام احد الاعضاء بطيب نية بنقله
كان يكتفي ان يرسل للدكتور بالرابط علي الخاص .

أما بخصوص اي حاجة تانية عن شركة دي دي .. صدقني تكلم الكثيرون عن شركة اف اكس سول ومازالت كبيرة .. وتكلم كثيرا عن شركات أخري ومازالت تعمل ولها عملاؤها كما هم ... كثرة الرد بالموضوع يولد القلق والارتباك واللغط .. يبقي أفضل لو أبو هنا فعلا قفله والناس عرفت انه تم الغاء رعاية المنتدي للشركة وخلاص نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
صح كلامك يا درش
و انا احمد على راسى من فوق و انا اعلم ان ما كتبته سيولد مشكلة بينى و بينه للاسف و لكن لا اتمنى ذلك فهو انسان محترم للغاية منذ ان عرفته,
و انا لو اتكتب اى حاجة عن دى دى فى اى منتدى مش حاجى و اقول ردا على ما كتب لانه هكذا ينشر الموضوع اكتر فى المنتديات و القراء و يتولد اللغط بين المتاجرين ,
تحياتى يا درش نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور مدير الموقع  
قديم 22-09-2010, 06:55 PM
مدير الموقع مدير الموقع غير متواجد حالياً
المدير العام للموقع
افتراضي رد: اعلان:الغاء التعاقد مع شركة بوسطن ميرشنت فايننشيال

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفي عماشة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ياباشا
كل واحد بيحاول يحافظ علي اكل عيشه بالظريقة اللي شايفها
المنتدي الاخر الداعم الاكبر ليه هيا شركة بوسطن وطبيعي جداا ان يقوم بالرد علي أي حاجة تضر مصلحة عملاؤه .. وهوا قام بالرد هناك .. ولم يقم بالرد في الموضوع هنا .... ولكن قام احد الاعضاء بطيب نية بنقله
كان يكتفي ان يرسل للدكتور بالرابط علي الخاص .

أما بخصوص اي حاجة تانية عن شركة دي دي .. صدقني تكلم الكثيرون عن شركة اف اكس سول ومازالت كبيرة .. وتكلم كثيرا عن شركات أخري ومازالت تعمل ولها عملاؤها كما هم ... كثرة الرد بالموضوع يولد القلق والارتباك واللغط .. يبقي أفضل لو أبو هنا فعلا قفله والناس عرفت انه تم الغاء رعاية المنتدي للشركة وخلاص نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
صح كلامك يا درش
و انا احمد على راسى من فوق و انا اعلم ان ما كتبته سيولد مشكلة بينى و بينه للاسف و لكن لا اتمنى ذلك فهو انسان محترم للغاية منذ ان عرفته,
و انا لو اتكتب اى حاجة عن دى دى فى اى منتدى مش حاجى و اقول ردا على ما كتب لانه هكذا ينشر الموضوع اكتر فى المنتديات و القراء و يتولد اللغط بين المتاجرين ,
تحياتى يا درش نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة