قديم 20-02-2014, 03:02 AM   المشاركة رقم: 34
الكاتب
kingofnights
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
kingofnights غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fady_younan المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: وندسور تتلاعب فى حساب وتم عمل قضية بCySECوقضية دولية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fady_younan نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
صفقات فى الحساب الشركة عملاها باسعار غير موجودة بالسوق
وندسور بيعالى صفقات على حسابى يوم 22/1/2014 على الاسترلينى دولار من اسعار 1.63585 و1.6379 و1.63639
مع العلم ان فى هذا اليوم اللو للعملة كان 1.64502 والهاى كان 1.65870
هل هذة الصفقات انا اللى مصتنعها لنفسى ودخلت نفسى فى اسعار السوق لم يصلها بص للصفقات بالتوايخ وبص للشارت وشوف هما عاملين اية
وانا منزل كل حاجة بالاثبات والدليل راجع الموضوع
شوف الموظف اللى فى الديلنج روم اللى اسمة رياض شتمنى وقالى اللى عندك اعملو وقفلو عليا الشات ياباشا انا مش هدعى على الشركة بالكدب اقراء الموضوع بعناية
[IMG]نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة[/IMG]
بداية أنا عضو هنا بالمنتدى وليس لى أى علاقة بالشركة من قريب أو بعيد حتى تجربتى معهم كان لى حساب استخدمته مرة واحدة فقط من زمن بعيد فى المتاجرة على الاخبار وأخبرونى أننى لا أستطيع المواصلة بالمتاجرة فقط على الاخبار بهذه الطريقة الحادة وتم السحب بدون مشاكل و تركت الحساب
سؤال ياغالى

هل هذه الصفقات هى التى أعادوها لك بناءا على طلبك بعدما اشتكيت لهم ان الحساب تمرجن بسبب خطأ فنى ؟
أرجو الإجابة نعم أم لا

عرض البوم صور kingofnights  
قديم 20-02-2014, 03:02 AM
kingofnights kingofnights غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: وندسور تتلاعب فى حساب وتم عمل قضية بCySECوقضية دولية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fady_younan نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
صفقات فى الحساب الشركة عملاها باسعار غير موجودة بالسوق
وندسور بيعالى صفقات على حسابى يوم 22/1/2014 على الاسترلينى دولار من اسعار 1.63585 و1.6379 و1.63639
مع العلم ان فى هذا اليوم اللو للعملة كان 1.64502 والهاى كان 1.65870
هل هذة الصفقات انا اللى مصتنعها لنفسى ودخلت نفسى فى اسعار السوق لم يصلها بص للصفقات بالتوايخ وبص للشارت وشوف هما عاملين اية
وانا منزل كل حاجة بالاثبات والدليل راجع الموضوع
شوف الموظف اللى فى الديلنج روم اللى اسمة رياض شتمنى وقالى اللى عندك اعملو وقفلو عليا الشات ياباشا انا مش هدعى على الشركة بالكدب اقراء الموضوع بعناية
بداية أنا عضو هنا بالمنتدى وليس لى أى علاقة بالشركة من قريب أو بعيد حتى تجربتى معهم كان لى حساب استخدمته مرة واحدة فقط من زمن بعيد فى المتاجرة على الاخبار وأخبرونى أننى لا أستطيع المواصلة بالمتاجرة فقط على الاخبار بهذه الطريقة الحادة وتم السحب بدون مشاكل و تركت الحساب
سؤال ياغالى

هل هذه الصفقات هى التى أعادوها لك بناءا على طلبك بعدما اشتكيت لهم ان الحساب تمرجن بسبب خطأ فنى ؟
أرجو الإجابة نعم أم لا