قديم 09-04-2014, 01:38 AM   المشاركة رقم: 29
الكاتب
ahmed soka
عضو نشيط
الصورة الرمزية ahmed soka

البيانات

الإتصالات
الحالة:
ahmed soka غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : sameh sef المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: معرض تريند السنوى فى القاهره ...ياريت كلنا نتجمع هناك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا طارق..
وحشتنى كتير ووحشتنا مشاركاتك و مواضيعك الرائعة و طبعا فرصة جميلة اننا نتقابل تانى بعد سنتين..
انا ان شاء الله حكون موجود يوم الخميس 24 و قبل اليوم ده حنحدد مكان و ساعة معينة عشان الكل يتقابل فيها و نتكلم سوا..
و ممكن نبقى نروح نقعد فى اى كافيه قريب او ناخد قاعة فاضية من القاعات نقعد فيها على حسب العدد الموجود و انا حتكلم مع ادارة المعرض فى هذا الشان لو امكن نتقابل مع الناس فى قاعة..

تحياتى و نراكم على خير..
دكتور اسامة حضرتك عازمنا علي المشاريب (ياريت الاكل الاول) ولا لأ
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور ahmed soka  
قديم 09-04-2014, 01:38 AM
ahmed soka ahmed soka غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: معرض تريند السنوى فى القاهره ...ياريت كلنا نتجمع هناك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا طارق..
وحشتنى كتير ووحشتنا مشاركاتك و مواضيعك الرائعة و طبعا فرصة جميلة اننا نتقابل تانى بعد سنتين..
انا ان شاء الله حكون موجود يوم الخميس 24 و قبل اليوم ده حنحدد مكان و ساعة معينة عشان الكل يتقابل فيها و نتكلم سوا..
و ممكن نبقى نروح نقعد فى اى كافيه قريب او ناخد قاعة فاضية من القاعات نقعد فيها على حسب العدد الموجود و انا حتكلم مع ادارة المعرض فى هذا الشان لو امكن نتقابل مع الناس فى قاعة..

تحياتى و نراكم على خير..
دكتور اسامة حضرتك عازمنا علي المشاريب (ياريت الاكل الاول) ولا لأ
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة