قديم 09-04-2014, 02:27 PM   المشاركة رقم: 31
الكاتب
Tarek adel
عضو متميز
الصورة الرمزية Tarek adel

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Tarek adel غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : sameh sef المنتدى : الارشيف
Talking رد: معرض تريند السنوى فى القاهره ...ياريت كلنا نتجمع هناك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا طارق..
وحشتنى كتير ووحشتنا مشاركاتك و مواضيعك الرائعة و طبعا فرصة جميلة اننا نتقابل تانى بعد سنتين..
انا ان شاء الله حكون موجود يوم الخميس 24 و قبل اليوم ده حنحدد مكان و ساعة معينة عشان الكل يتقابل فيها و نتكلم سوا..
و ممكن نبقى نروح نقعد فى اى كافيه قريب او ناخد قاعة فاضية من القاعات نقعد فيها على حسب العدد الموجود و انا حتكلم مع ادارة المعرض فى هذا الشان لو امكن نتقابل مع الناس فى قاعة..

تحياتى و نراكم على خير..
والله يا دكتور حضرتك واحشنى اكتر بكتير لدرجه انى حتى وانا بعيد عن الفوركس كنت بتفرج على تحليلاتك الاسبوعية اللى توقفت ومرضتش الح عليها لان واضح انك مشغول كعادتك دائما نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مشاركاتى موجوده من اول السنة دى بفضل رسالة ا معاذ اللى اثلجت صدرى بس مركز اكتر ف القسم التعليمى بصراحه بيعمل فلوس زى الفل حضرتك اللى انقطعت الفتره الاخيرة ,ربنا يعينك
هكون موجود ان شاء الله يوم الخميس 24 واشوف حضرتك على خير

عرض البوم صور Tarek adel  
قديم 09-04-2014, 02:27 PM
Tarek adel Tarek adel غير متواجد حالياً
عضو متميز
Talking رد: معرض تريند السنوى فى القاهره ...ياريت كلنا نتجمع هناك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا طارق..
وحشتنى كتير ووحشتنا مشاركاتك و مواضيعك الرائعة و طبعا فرصة جميلة اننا نتقابل تانى بعد سنتين..
انا ان شاء الله حكون موجود يوم الخميس 24 و قبل اليوم ده حنحدد مكان و ساعة معينة عشان الكل يتقابل فيها و نتكلم سوا..
و ممكن نبقى نروح نقعد فى اى كافيه قريب او ناخد قاعة فاضية من القاعات نقعد فيها على حسب العدد الموجود و انا حتكلم مع ادارة المعرض فى هذا الشان لو امكن نتقابل مع الناس فى قاعة..

تحياتى و نراكم على خير..
والله يا دكتور حضرتك واحشنى اكتر بكتير لدرجه انى حتى وانا بعيد عن الفوركس كنت بتفرج على تحليلاتك الاسبوعية اللى توقفت ومرضتش الح عليها لان واضح انك مشغول كعادتك دائما نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
مشاركاتى موجوده من اول السنة دى بفضل رسالة ا معاذ اللى اثلجت صدرى بس مركز اكتر ف القسم التعليمى بصراحه بيعمل فلوس زى الفل حضرتك اللى انقطعت الفتره الاخيرة ,ربنا يعينك
هكون موجود ان شاء الله يوم الخميس 24 واشوف حضرتك على خير