قديم 21-07-2014, 06:12 AM   المشاركة رقم: 21
الكاتب
amine31
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
amine31 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : saudi-wolf المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: اقتحمت خزنة الفوركس وكسرتها باستخدام استراتيجية الذئب السعودي النسخة المطورة "بالنتائج على حساب حقيقي"

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bogy_king نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ويلخص ليه ونجز ليه مش ممكن يكون بيحضر لشرح وبينظم نفسة وبيرتب حالة ولسة الوقت مش مساعدة

خلوه ياخد وقته علي راحته خالص

وبعدين اصلا احنا اف اكس ارابيا مش مخليانا محتاجين لأي حاجة

ولا ايه ياشباب

تحياتي
انت طيب جدا
واضح جدا الهدف من الموضوع و ما اكثرها يعني ادارة حسابات او استعراض عضلات اذن لا تنتظروا شيئا من صاحبه و الكشوفات عادي تقدر تربح مرة و اثنين و ثلاث لكن المهم الاستمرارية
انا عندي صديقي يعيش في كندا و توصل الى طريقة قوية جدا ليست مؤشرات بالتاكيد المهم بعد ان حقق ما يتمناه قال لي انه سيشرح طريقته في المنتديات العربية بالمجان لانه لا يحتاج مالا لان الله اكرمه و انه سيحاول مشاركة الاخرين بشيء اعطاه له الله و من باب ايضا عدم كتم العلم لانه يمنع الرزق

عرض البوم صور amine31  
قديم 21-07-2014, 06:12 AM
amine31 amine31 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: اقتحمت خزنة الفوركس وكسرتها باستخدام استراتيجية الذئب السعودي النسخة المطورة "بالنتائج على حساب حقيقي"

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bogy_king نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ويلخص ليه ونجز ليه مش ممكن يكون بيحضر لشرح وبينظم نفسة وبيرتب حالة ولسة الوقت مش مساعدة

خلوه ياخد وقته علي راحته خالص

وبعدين اصلا احنا اف اكس ارابيا مش مخليانا محتاجين لأي حاجة

ولا ايه ياشباب

تحياتي
انت طيب جدا
واضح جدا الهدف من الموضوع و ما اكثرها يعني ادارة حسابات او استعراض عضلات اذن لا تنتظروا شيئا من صاحبه و الكشوفات عادي تقدر تربح مرة و اثنين و ثلاث لكن المهم الاستمرارية
انا عندي صديقي يعيش في كندا و توصل الى طريقة قوية جدا ليست مؤشرات بالتاكيد المهم بعد ان حقق ما يتمناه قال لي انه سيشرح طريقته في المنتديات العربية بالمجان لانه لا يحتاج مالا لان الله اكرمه و انه سيحاول مشاركة الاخرين بشيء اعطاه له الله و من باب ايضا عدم كتم العلم لانه يمنع الرزق