قديم 12-09-2014, 08:59 PM   المشاركة رقم: 7
الكاتب
على ابراهيم
عضو نشيط
الصورة الرمزية على ابراهيم

البيانات

الإتصالات
الحالة:
على ابراهيم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ABO SARA المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: وش رايكم بهذه الشركه فالكون بروكرز

انا بصراحة اتعاملت مع الشركة لفترة طويلة مكنش فى اى تلاعب فى الحسابات او الاسعار
ولكن اى مشكلة معروضة لازم الناس تتحقق منها وده اللى يخلى الناس تثق فى الشركات او تبعد عنها وطبعا احيك اخى لعرض المشكلة بعيد عن ان كان هناك تلاعب ام لا
حل المشكلة دى انك تفتح شارت الدقيقة وتشوف السعر فتح على فجوة ام لا علشان اغلبية سيستم الشركات بتكون عنده مشكلة فى فتح الصفقات وقت الاخبار لسرعة حركة السعر والمشكلة فى اغلب الشركات انها لما يحصل فجوة ويكون السعر معداش اصلا على السعر المعلق ووصل لسعر صفقة اخرى معلقة بينفذ اللى سعر عدى عليها وبيكنسل الاخرى لكن وده لاحظته فى كل الشركات ان لو كانت الصفقة المعلقة اللى معداش عليها السعر وعكست واصبحت خسرانة وقت الخبر بيفعلها لانها هتفتح على خسارة وانا اتهيئلى ان الشركات بتعمل كده كنوع من الحماية علشان متخسرش لانها لو بتصدر السعر للبنك برده مش هيلحق ينفذه مع سرعة السعر وهى دى ضريبة المتاجرة وقت الاخبار والمشكلة دى موجود مع اكبر شركات الفوركس وبصراحة مش هقدر ااقولك الا موضوع الفجوة وربنا يعوضك اخى او تحل المشكلة ان شاء الله

التوقيع

اللـــّهم ،،إن لك نسمـــات لـُطـــفٍ ..
إذا هَبَّـــت على قلـــب مـــؤمن... ،، أسعدتـــه..
و لك نفحـــات عَطـــفٍ ..
إذا نـــالت أسيـــرَ حُـــزن ،، أطلقتـــه..
و لك رَحَمـــاتٍ ..
إذا نزلت على روح مســـلم ،، أفرحتـــه..
و لك لطـــائفُ كـــرَم ٍ ..
إذا ضاقت الحيلة على عبـــد ،، وَسِعَـتـــه..
اللــّـهم اغفر لـــي و للمسلمين ذنـــوبهم ..
و فـــرِّج كــــــــربي و كـــروبهم ..
و يَـــسِّـر أمـــوري و أمـــورهم ..
و أدخل الفرح و الســـرور على قلبـــي و قلـــوبهم.

عرض البوم صور على ابراهيم  
قديم 12-09-2014, 08:59 PM
على ابراهيم على ابراهيم غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: وش رايكم بهذه الشركه فالكون بروكرز

انا بصراحة اتعاملت مع الشركة لفترة طويلة مكنش فى اى تلاعب فى الحسابات او الاسعار
ولكن اى مشكلة معروضة لازم الناس تتحقق منها وده اللى يخلى الناس تثق فى الشركات او تبعد عنها وطبعا احيك اخى لعرض المشكلة بعيد عن ان كان هناك تلاعب ام لا
حل المشكلة دى انك تفتح شارت الدقيقة وتشوف السعر فتح على فجوة ام لا علشان اغلبية سيستم الشركات بتكون عنده مشكلة فى فتح الصفقات وقت الاخبار لسرعة حركة السعر والمشكلة فى اغلب الشركات انها لما يحصل فجوة ويكون السعر معداش اصلا على السعر المعلق ووصل لسعر صفقة اخرى معلقة بينفذ اللى سعر عدى عليها وبيكنسل الاخرى لكن وده لاحظته فى كل الشركات ان لو كانت الصفقة المعلقة اللى معداش عليها السعر وعكست واصبحت خسرانة وقت الخبر بيفعلها لانها هتفتح على خسارة وانا اتهيئلى ان الشركات بتعمل كده كنوع من الحماية علشان متخسرش لانها لو بتصدر السعر للبنك برده مش هيلحق ينفذه مع سرعة السعر وهى دى ضريبة المتاجرة وقت الاخبار والمشكلة دى موجود مع اكبر شركات الفوركس وبصراحة مش هقدر ااقولك الا موضوع الفجوة وربنا يعوضك اخى او تحل المشكلة ان شاء الله