قديم 13-09-2014, 12:27 AM   المشاركة رقم: 9
الكاتب
على ابراهيم
عضو نشيط
الصورة الرمزية على ابراهيم

البيانات

الإتصالات
الحالة:
على ابراهيم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ABO SARA المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: وش رايكم بهذه الشركه فالكون بروكرز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abo khaLeeL نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخي علي ابراهيم لكن ما اعكت رائيك فيها من ناحية البرنامج والسحب والايداع والدعم واي معلومة ارجو انك ما تبخل علينا فيها ؟؟

وشكرااا
بصراحة انا اشتغلت معاهم فترة كبيرة لكن من 6 شهور تقريبا اشتغلت مع شركة اخرى وده بسبب ان الشركة كان ليها حساب فى البنك العربى الافريقى داخل مصر وكنت لما بسحب على البنك وانا ليه حساب فى نفس بنك الشركة كان السحب بيوصل فى نفس اليوم والايداع برده عن طريق البنك بيوصل فى نفس اليوم ودى كانت ميزة مش متوفرة مع اى شركة اخرى يضاف ليها اسبيرد ثابت معقول جدا وخصوصا الاسترالى دولار اللى اسبيرده نقطتين بس وده خلانى شغال على الزوج ده باستمرار كمان الدعم ممتاز ويحل اى المشكلة وانت على التليفون معاه واللى خلانى اشتغل من شركة تانية هو بس ان هنا فى مصر البنك الغى التعامل مع شركات الفوركس وبكده اصبح التحويل بيوصل بحوالة من بره وبتستمر من2 ل5 ايام كالعادى وده مش مناسب ليه كمان مفيش بونص الا قليل جدا فى الشركة وده لصالح الشركة انها مش بتدور على الاغراء لجذب العملاء ولكن هى غير مناسبة لطريقتى فى المتاجرة لانى بسحب كل يوم من شركة اكسنس الشركة الجديدة اللى بتعامل معاها لكن فى المجمل بصراحة اعطيها 10/8 وهى شركة ممتازة ولو الترخيص مش بالقوة كنت اديتها 10/10 واى سؤال اخر تحت امرك

التوقيع

اللـــّهم ،،إن لك نسمـــات لـُطـــفٍ ..
إذا هَبَّـــت على قلـــب مـــؤمن... ،، أسعدتـــه..
و لك نفحـــات عَطـــفٍ ..
إذا نـــالت أسيـــرَ حُـــزن ،، أطلقتـــه..
و لك رَحَمـــاتٍ ..
إذا نزلت على روح مســـلم ،، أفرحتـــه..
و لك لطـــائفُ كـــرَم ٍ ..
إذا ضاقت الحيلة على عبـــد ،، وَسِعَـتـــه..
اللــّـهم اغفر لـــي و للمسلمين ذنـــوبهم ..
و فـــرِّج كــــــــربي و كـــروبهم ..
و يَـــسِّـر أمـــوري و أمـــورهم ..
و أدخل الفرح و الســـرور على قلبـــي و قلـــوبهم.

عرض البوم صور على ابراهيم  
قديم 13-09-2014, 12:27 AM
على ابراهيم على ابراهيم غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: وش رايكم بهذه الشركه فالكون بروكرز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abo khaLeeL نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخي علي ابراهيم لكن ما اعكت رائيك فيها من ناحية البرنامج والسحب والايداع والدعم واي معلومة ارجو انك ما تبخل علينا فيها ؟؟

وشكرااا
بصراحة انا اشتغلت معاهم فترة كبيرة لكن من 6 شهور تقريبا اشتغلت مع شركة اخرى وده بسبب ان الشركة كان ليها حساب فى البنك العربى الافريقى داخل مصر وكنت لما بسحب على البنك وانا ليه حساب فى نفس بنك الشركة كان السحب بيوصل فى نفس اليوم والايداع برده عن طريق البنك بيوصل فى نفس اليوم ودى كانت ميزة مش متوفرة مع اى شركة اخرى يضاف ليها اسبيرد ثابت معقول جدا وخصوصا الاسترالى دولار اللى اسبيرده نقطتين بس وده خلانى شغال على الزوج ده باستمرار كمان الدعم ممتاز ويحل اى المشكلة وانت على التليفون معاه واللى خلانى اشتغل من شركة تانية هو بس ان هنا فى مصر البنك الغى التعامل مع شركات الفوركس وبكده اصبح التحويل بيوصل بحوالة من بره وبتستمر من2 ل5 ايام كالعادى وده مش مناسب ليه كمان مفيش بونص الا قليل جدا فى الشركة وده لصالح الشركة انها مش بتدور على الاغراء لجذب العملاء ولكن هى غير مناسبة لطريقتى فى المتاجرة لانى بسحب كل يوم من شركة اكسنس الشركة الجديدة اللى بتعامل معاها لكن فى المجمل بصراحة اعطيها 10/8 وهى شركة ممتازة ولو الترخيص مش بالقوة كنت اديتها 10/10 واى سؤال اخر تحت امرك