قديم 23-09-2014, 08:06 PM   المشاركة رقم: 160
الكاتب
waly_40
عضو جديد
الصورة الرمزية waly_40

البيانات

الإتصالات
الحالة:
waly_40 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : معاذ عودات المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: البنوك التي تتعامل مع شركات الفوركس .. ايجابيات وسلبيات ( مطلوب المشاركه )

السلام عليكم ارجو من الاخوه افادتى
الحمد لله فتحت حساب حقيقى ب FXDD
وهاعمل الايداع خلال ايام بس عايز اعرف انا كده ماشى صح ولا هايبقى فى مشاكل فى المستقبل
اولا انا هاعمل الايداع بمبلغ 100 دولار بكارت 4u بتاع البنك العربى الافريقى (الفلوس هاتوصل الحساب عالمنصه خلال وقت اد ايه ؟؟؟ )
ثانيا استفسار بخصوص السحب ان شاء الله
انا ماعنديش اى حساب بنكى ينفع يكون السحب عن طريق الحوالات البنكيه على البنك الاهلى المصرى او العربى الافريقى ( لو فى اقتراح تانى افضل ... ياريت ) لانى عارف ان فى مصاريف فى حدود 20 دولار

التوقيع

اعضاء ارابيا لكم جزيل الشكر على كل ما تعلمته منكم
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التعديل الأخير تم بواسطة waly_40 ; 23-09-2014 الساعة 08:25 PM
عرض البوم صور waly_40  
قديم 23-09-2014, 08:06 PM
waly_40 waly_40 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: البنوك التي تتعامل مع شركات الفوركس .. ايجابيات وسلبيات ( مطلوب المشاركه )

السلام عليكم ارجو من الاخوه افادتى
الحمد لله فتحت حساب حقيقى ب FXDD
وهاعمل الايداع خلال ايام بس عايز اعرف انا كده ماشى صح ولا هايبقى فى مشاكل فى المستقبل
اولا انا هاعمل الايداع بمبلغ 100 دولار بكارت 4u بتاع البنك العربى الافريقى (الفلوس هاتوصل الحساب عالمنصه خلال وقت اد ايه ؟؟؟ )
ثانيا استفسار بخصوص السحب ان شاء الله
انا ماعنديش اى حساب بنكى ينفع يكون السحب عن طريق الحوالات البنكيه على البنك الاهلى المصرى او العربى الافريقى ( لو فى اقتراح تانى افضل ... ياريت ) لانى عارف ان فى مصاريف فى حدود 20 دولار

التعديل الأخير تم بواسطة waly_40 ; 23-09-2014 الساعة 08:25 PM.