قديم 01-03-2017, 05:25 PM   المشاركة رقم: 146
الكاتب
venoj
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
venoj غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : forexhercules المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: الحل السحري لمعرفة اتجاه السعر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forexhercules نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حد عنده استفسار أقدر أجاوب عليه قبل التمارين اللي جاية اللي هي هتبقي عنيفة حبتين بس بعدها أعتقد هتقدر تقرأ المؤشر بإحتراف كبير

الصورة اللي جاية مثال للي هنعمله بعد كده إن شاء الله و محدش يستغرب منها و لو أنت من الناس اللي لسه بتقول محدش يشتغل بالمؤشرات يبقي ده مش مكانك لأن أحياناً بيكون فيه زوج شرس في الحركة مع حجم تداول عالي جداً و ده مش هيوقفه ولا عرض و طلب ولا أي حاجة من اللي في بالك و مفيش غير المؤشرات اللي هتفهمك كده

أسيبك مع الصورة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لو معندكش استفسار يبقي قول رأيك في الصورة مادامت العملية مؤشرات يبقي نلغي السعر و نشتغل أسبوعين بالمؤشرات بس من غير مانبص علي السعر.
أنا عايز اللي هيتابع التمارين يرفع إيده
اعتقد السعر هابط

عرض البوم صور venoj  
قديم 01-03-2017, 05:25 PM
venoj venoj غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: الحل السحري لمعرفة اتجاه السعر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة forexhercules نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
حد عنده استفسار أقدر أجاوب عليه قبل التمارين اللي جاية اللي هي هتبقي عنيفة حبتين بس بعدها أعتقد هتقدر تقرأ المؤشر بإحتراف كبير

الصورة اللي جاية مثال للي هنعمله بعد كده إن شاء الله و محدش يستغرب منها و لو أنت من الناس اللي لسه بتقول محدش يشتغل بالمؤشرات يبقي ده مش مكانك لأن أحياناً بيكون فيه زوج شرس في الحركة مع حجم تداول عالي جداً و ده مش هيوقفه ولا عرض و طلب ولا أي حاجة من اللي في بالك و مفيش غير المؤشرات اللي هتفهمك كده

أسيبك مع الصورة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لو معندكش استفسار يبقي قول رأيك في الصورة مادامت العملية مؤشرات يبقي نلغي السعر و نشتغل أسبوعين بالمؤشرات بس من غير مانبص علي السعر.
أنا عايز اللي هيتابع التمارين يرفع إيده
اعتقد السعر هابط