قديم 03-03-2014, 01:07 AM   المشاركة رقم: 15
الكاتب
Mr.Forexawy
عضو فعال
الصورة الرمزية Mr.Forexawy

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Mr.Forexawy غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Mr.Forexawy المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saykooo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا مسهل يارب يارب تكون توصيات فيها الخير والربح للجميع عندى سؤال هو متوسط كده بيبقى فيه حوالى كام صفقه يوميه
لا الصفقات مش يومية اصلا يا اخى ... ممكن صفقة تفضل فاتحة 5 ايام او 10 كمان لان زى ما انت شايف الارباح كبيرة .. فا ممكن تقعد بالاربع ايام من غير ما تفتح صفقات علشان انت سايب صفقات مفتوحة اصلا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ،،

بالتوفيق اخي الكريم
وان شاءالله تحقق الارباح للاعضاء ويدعولك بكل خير
فهذا المنتدى اساسه افادة الاعضاء سواء من الادارة او من الاعضاء بعضهم لبعض
ونحن نرحب بكل ما هو جديد وسهل ويكون لصالح الاعضاء

وبما انك متابع نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اتمنى ان نكون ضمن هذا الموضوع فقط والمتابعه في الموضوع
لا ميل ولا شي
حتى نكون على وضوح من بداية الموضوع
نورت الموضوع يا اخ معاذ ... انا بحبك فى الله ولهى انت شخصية محترمة جدا و ردودك كلها محترمة و واضحة
و متخفش انا عارف القوانين كويس و دا باين من طريقة كتابتى للموضوع على شكل قوانين اصلا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و المراسلة كلها على الخاص لا تقلق زى ما انا منبه على الاعضاء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zelenko نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
سؤال صغير
هل كل الصفقات في خلال اي شهر يتم الدخول بنفس اللوت ام مثلا لو حدثت خسارة نقوم بمضاعفة اللوت

ما اقصده هو : هل عدد النقاط هذا المحقق لكل شهر هو صافي حركة ام انه صافي مضاعفات

يعني مثلا دخلت صفقة ب 1 لوت و كسبت 100 نقطة
ثم دخلت صفقة ب 1 لوت و خسرت 100 نقطة
ثم دخلت صفقة ب 3 لوت و كسبت 100 نقطة

هل المحصلة هنا تكون 300 ام 100
لا يا اخى التوصيات دى ملهاش اى علاقة بنظام المضاعفات ... دى توصيات عادية .. يعنى مثلا لما انا كاتب فى شهر معين عدد نقاط ربح اليورو ين مثلا 300 نقطة .. فا دا صافى الربح .. يعنى مثلا عدد النقاط الرابحة كان 500 و عدد النقاط الخسرانة كان 200 فا النهائى 300... و انا بكتب النهائى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmwh نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
متابع معاك وياريت تحدد لو الدخول بكام من اللوت علشان نعرف نحدد حسابتنا هتقدر تستحمل اد ايه انعكاس
ولهى انا مليش علاقة بموضوع اللوت دا علشان المفروض انت عامل نظام خاص بيك فى المتاجرة على حسب راس مالك.. بس انا هريحك بردوا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةمتوسط الاستوب لوس فى الصفقة الواحده بيبقى حوالى 70 الى 90 نقطة ... و فى خلال ال 8 اشهر الماضية اقدر اقولك انه الحمد لله مش بيحصل انه فى زوج واحد يبقى فيه اكتر من 4 صفقات خسرانة ورا بعضها ... بمعنى ممكن تلاقى الشهر بدا 4 صفقات يضربوا ستوب لوز .. يبقى كدا الواحد خسران فى الزوج دا بس 4*80 يبقى 320 نقطة .. و بعدين تيجى الصفقة الخامسة تكسب 250 نقطة او 400 على حسب النصيب
اللى اقصد اقوله انه صفقات بتعوض صفقات ... بس لو فرضنا اسوا الاحوال يعنى انه يحصل بعد الشر ان اول 3 صفقات فى كل زوج يخسروا و دى محصلتش قبل كدة الحمد لله..بس انا بفرض اسوا الاحتمالات علشان الفوركس مفيش فيه حاجة مضمونة 100%.. بس لو فرضنا يعنى انه حصل خسارة كدا فا احسب بقى انت 210 مثلا نقطة فى اربعة ازواج ممكن يبقوا 800 نقطة خسارة فا علشان كدة لو مش عامل ادارة راس مال كويسة هتتعب كتير
فا احسبها انت بقى مع نفسك و ربنا يوفق الجميع انشاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

نتيجة توصيات شهر مارس نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نتيجة توصيات شهر ابريل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نتيجة توصيات شهر مايو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نتيجة توصيات شهر يونيو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نتيجة توصيات شهر يوليو نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور Mr.Forexawy  
قديم 03-03-2014, 01:07 AM
Mr.Forexawy Mr.Forexawy غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: ▀█◄اقوى توصيات اجنبية ممكن تشوفها 1000 نقطة كل شهر على الاقل+النتائج▀█►

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saykooo نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا مسهل يارب يارب تكون توصيات فيها الخير والربح للجميع عندى سؤال هو متوسط كده بيبقى فيه حوالى كام صفقه يوميه
لا الصفقات مش يومية اصلا يا اخى ... ممكن صفقة تفضل فاتحة 5 ايام او 10 كمان لان زى ما انت شايف الارباح كبيرة .. فا ممكن تقعد بالاربع ايام من غير ما تفتح صفقات علشان انت سايب صفقات مفتوحة اصلا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم ،،

بالتوفيق اخي الكريم
وان شاءالله تحقق الارباح للاعضاء ويدعولك بكل خير
فهذا المنتدى اساسه افادة الاعضاء سواء من الادارة او من الاعضاء بعضهم لبعض
ونحن نرحب بكل ما هو جديد وسهل ويكون لصالح الاعضاء

وبما انك متابع نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اتمنى ان نكون ضمن هذا الموضوع فقط والمتابعه في الموضوع
لا ميل ولا شي
حتى نكون على وضوح من بداية الموضوع
نورت الموضوع يا اخ معاذ ... انا بحبك فى الله ولهى انت شخصية محترمة جدا و ردودك كلها محترمة و واضحة
و متخفش انا عارف القوانين كويس و دا باين من طريقة كتابتى للموضوع على شكل قوانين اصلا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة و المراسلة كلها على الخاص لا تقلق زى ما انا منبه على الاعضاء

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zelenko نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
سؤال صغير
هل كل الصفقات في خلال اي شهر يتم الدخول بنفس اللوت ام مثلا لو حدثت خسارة نقوم بمضاعفة اللوت

ما اقصده هو : هل عدد النقاط هذا المحقق لكل شهر هو صافي حركة ام انه صافي مضاعفات

يعني مثلا دخلت صفقة ب 1 لوت و كسبت 100 نقطة
ثم دخلت صفقة ب 1 لوت و خسرت 100 نقطة
ثم دخلت صفقة ب 3 لوت و كسبت 100 نقطة

هل المحصلة هنا تكون 300 ام 100
لا يا اخى التوصيات دى ملهاش اى علاقة بنظام المضاعفات ... دى توصيات عادية .. يعنى مثلا لما انا كاتب فى شهر معين عدد نقاط ربح اليورو ين مثلا 300 نقطة .. فا دا صافى الربح .. يعنى مثلا عدد النقاط الرابحة كان 500 و عدد النقاط الخسرانة كان 200 فا النهائى 300... و انا بكتب النهائى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة smsmwh نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
متابع معاك وياريت تحدد لو الدخول بكام من اللوت علشان نعرف نحدد حسابتنا هتقدر تستحمل اد ايه انعكاس
ولهى انا مليش علاقة بموضوع اللوت دا علشان المفروض انت عامل نظام خاص بيك فى المتاجرة على حسب راس مالك.. بس انا هريحك بردوا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةمتوسط الاستوب لوس فى الصفقة الواحده بيبقى حوالى 70 الى 90 نقطة ... و فى خلال ال 8 اشهر الماضية اقدر اقولك انه الحمد لله مش بيحصل انه فى زوج واحد يبقى فيه اكتر من 4 صفقات خسرانة ورا بعضها ... بمعنى ممكن تلاقى الشهر بدا 4 صفقات يضربوا ستوب لوز .. يبقى كدا الواحد خسران فى الزوج دا بس 4*80 يبقى 320 نقطة .. و بعدين تيجى الصفقة الخامسة تكسب 250 نقطة او 400 على حسب النصيب
اللى اقصد اقوله انه صفقات بتعوض صفقات ... بس لو فرضنا اسوا الاحوال يعنى انه يحصل بعد الشر ان اول 3 صفقات فى كل زوج يخسروا و دى محصلتش قبل كدة الحمد لله..بس انا بفرض اسوا الاحتمالات علشان الفوركس مفيش فيه حاجة مضمونة 100%.. بس لو فرضنا يعنى انه حصل خسارة كدا فا احسب بقى انت 210 مثلا نقطة فى اربعة ازواج ممكن يبقوا 800 نقطة خسارة فا علشان كدة لو مش عامل ادارة راس مال كويسة هتتعب كتير
فا احسبها انت بقى مع نفسك و ربنا يوفق الجميع انشاء الله نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة