قديم 22-06-2015, 07:25 AM   المشاركة رقم: 134
الكاتب
kabaka2006
عضو جديد
الصورة الرمزية kabaka2006

البيانات

الإتصالات
الحالة:
kabaka2006 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : خدمة العملاء المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: كيفية الايداع في شركة FXDD للاشتراك في العروض

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

الرجاء من حضراتكم الافادة

انا كنت عامل فيزا من كريدى اجريكول وكنت بعمل بيها ايداع وبسحب بيها وبقالى اكتر من سنة مبشتغلش فوركس وحبيت ان اعمل ايداع

فى ناس اصحابى قالوا موضوع الايداع بفيزا كريدي اجريكول دة اتلغى بقى لازم تعمل حساب على البنوك الالكترونية وتعمل فيزا فى اى بنك تانى زى العربى الافريقى او cib وتربط

حسابك بالفيزا وتعمل ايداع طبعا كل دة مفهوش مشاكل .............المشاكل بقى هى ان
اولا : علشان اعمل فيزا فى اى بنك من دول لازم افتح حساب بمبلغ ميقلش عن

3000ج

وثانيا : سمعت ان بياخدوا فلوس تحويل كتيرة سوا كان ايداع او سحب

ثالثا : كريدى اجرى كول كنت بطلع منها فيزا و بعمل بيها ايداع فى نفس اليوم البنوك التانية مش بتعمل كدة

رابعا : انا مش عارف لو انا عملت فيزا كريدى اجريكول وربطها بحسابى على بنك الكترونى ينفع اعمل بيها ايداع والا لآ ؟

خامسا : انا سمعت فى بيبقى فى مشاكل فى موضوع السحب وبيتاخد فلوس كتير هل دة صحيح ؟

انا بصراحة اتعقدت نفسيا ومكنتش عايز اعمل ايداع اصلا بس انا حبيت استفاد من البونص ياريت حد يفهمنى اعمل اية ؟؟؟؟؟

واسف للاطالة

التوقيع

(( فَقُلْتُ اسْتَغْفِرُوا رَبَّكُمْ إِنَّهُ كَانَ غَفَّارًا يُرْسِلِ السَّمَاء عَلَيْكُم مِّدْرَارًا
وَيُمْدِدْكُمْ بِأَمْوَالٍ وَبَنِين َ وَيَجْعَل لَّكُمْ جَنَّاتٍ وَيَجْعَل لَّكُمْ أَنْهَارً ))
صدق الله العظيم

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور kabaka2006  
قديم 22-06-2015, 07:25 AM
kabaka2006 kabaka2006 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: كيفية الايداع في شركة FXDD للاشتراك في العروض

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

الرجاء من حضراتكم الافادة

انا كنت عامل فيزا من كريدى اجريكول وكنت بعمل بيها ايداع وبسحب بيها وبقالى اكتر من سنة مبشتغلش فوركس وحبيت ان اعمل ايداع

فى ناس اصحابى قالوا موضوع الايداع بفيزا كريدي اجريكول دة اتلغى بقى لازم تعمل حساب على البنوك الالكترونية وتعمل فيزا فى اى بنك تانى زى العربى الافريقى او cib وتربط

حسابك بالفيزا وتعمل ايداع طبعا كل دة مفهوش مشاكل .............المشاكل بقى هى ان
اولا : علشان اعمل فيزا فى اى بنك من دول لازم افتح حساب بمبلغ ميقلش عن

3000ج

وثانيا : سمعت ان بياخدوا فلوس تحويل كتيرة سوا كان ايداع او سحب

ثالثا : كريدى اجرى كول كنت بطلع منها فيزا و بعمل بيها ايداع فى نفس اليوم البنوك التانية مش بتعمل كدة

رابعا : انا مش عارف لو انا عملت فيزا كريدى اجريكول وربطها بحسابى على بنك الكترونى ينفع اعمل بيها ايداع والا لآ ؟

خامسا : انا سمعت فى بيبقى فى مشاكل فى موضوع السحب وبيتاخد فلوس كتير هل دة صحيح ؟

انا بصراحة اتعقدت نفسيا ومكنتش عايز اعمل ايداع اصلا بس انا حبيت استفاد من البونص ياريت حد يفهمنى اعمل اية ؟؟؟؟؟

واسف للاطالة