قديم 04-10-2010, 02:31 PM   المشاركة رقم: 448
الكاتب
darkoon2001
عضو فضى
الصورة الرمزية darkoon2001

البيانات

الإتصالات
الحالة:
darkoon2001 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : darkoon2001 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد فهمى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا استاذ شريف يعنى أفهم من كدا انى ماشى صح وان شاء الله مع الوقت هاكون احسن من كدا وربنا يخليك لينا يا عمده نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا باشا انت ماشى زى الفل الله اكبر
وبلاش يا جميل كلمة استاذ دى انت اخويا واحنا بنجتهد مش اكتر
ربنا يكرمك ويرزقك من حيث لا تحتسب
لو عاوز نكمل مع العملة التانية انا معنديش مانع لو عاوز تريح شوية برضو معنديش اى مانع
بس والنبى لو لقيت اى حد من الرجالة قولى لحسن هما مزعلنى جدا علشان مختفيين مش عارف لية نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى يا جميل

التوقيع

خاف على مكسبك اكتر متخاف من خسارتك

عرض البوم صور darkoon2001  
قديم 04-10-2010, 02:31 PM
darkoon2001 darkoon2001 غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد فهمى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شكرا استاذ شريف يعنى أفهم من كدا انى ماشى صح وان شاء الله مع الوقت هاكون احسن من كدا وربنا يخليك لينا يا عمده نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
يا باشا انت ماشى زى الفل الله اكبر
وبلاش يا جميل كلمة استاذ دى انت اخويا واحنا بنجتهد مش اكتر
ربنا يكرمك ويرزقك من حيث لا تحتسب
لو عاوز نكمل مع العملة التانية انا معنديش مانع لو عاوز تريح شوية برضو معنديش اى مانع
بس والنبى لو لقيت اى حد من الرجالة قولى لحسن هما مزعلنى جدا علشان مختفيين مش عارف لية نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
تحياتى يا جميل