قديم 04-01-2013, 01:13 PM   المشاركة رقم: 5
الكاتب
احمد زويل
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
احمد زويل غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : تامر محمد عبد السلام السكرى المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: افضل البنوك المصرية فى التحويل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mgd_Elislam نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بص يا اخى انا عن نفسى افضل خدمة بنك كريدى اجريكول مصر حيث يقدم الخدمة التالية

بطاقة ائتمان مدفوعة مقدما (PrePaid Card) ثمنها 20 او 30 جنيه مش متذكر بالظبط (وهى ديه التكلفة كلها على بعضها)
بتروح تشتريها وتستلمها فى نفس اللحظة

هى بطاقة غير مرتبطة باى حساب فقط بنفسها (وهذا يعطيها نوع من الحماية) مقدمة مخصوصا للشراء والبيع والدفع عن طريق الانترنت
يتم الايداع فيها (شحنها) عن طريق اى مكينة لبنك كريدى اجريكول و فقط (ليس من داخل البنك)

اقصى حد للايداع اليومى 5000 جنيه فقط (اى لو كنت عاوز تحول 1000 دولا فستحتاج الى مبلغ حوالى 6500 فسيتطلب منك الايداع عبر يومين)
يمكن ان تترك فيها فلوسك او تستخدمها للمدفوعات متى احتجت او ان تودع متى احتجت لدفع شئ

و للاستعلام عن الرصيد او السحب كله عن طريق المكينة
كما ان هناك رقم تليفون مخصص لها يمكنك الاستعلام عن طريقه وايضا للشكاوى ولحل المشاكل و هى خدمة عملاء جيدة جدا

انا استخدم هذه الخدمة منذ اكثر من 3 سنوات وكثير من الاخوة المتعملين فى الفوركس يستخدمونها

وبالتوفيق
افتدنا بالكثير بارك الله فيك

عرض البوم صور احمد زويل  
قديم 04-01-2013, 01:13 PM
احمد زويل احمد زويل غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: افضل البنوك المصرية فى التحويل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mgd_Elislam نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بص يا اخى انا عن نفسى افضل خدمة بنك كريدى اجريكول مصر حيث يقدم الخدمة التالية

بطاقة ائتمان مدفوعة مقدما (PrePaid Card) ثمنها 20 او 30 جنيه مش متذكر بالظبط (وهى ديه التكلفة كلها على بعضها)
بتروح تشتريها وتستلمها فى نفس اللحظة

هى بطاقة غير مرتبطة باى حساب فقط بنفسها (وهذا يعطيها نوع من الحماية) مقدمة مخصوصا للشراء والبيع والدفع عن طريق الانترنت
يتم الايداع فيها (شحنها) عن طريق اى مكينة لبنك كريدى اجريكول و فقط (ليس من داخل البنك)

اقصى حد للايداع اليومى 5000 جنيه فقط (اى لو كنت عاوز تحول 1000 دولا فستحتاج الى مبلغ حوالى 6500 فسيتطلب منك الايداع عبر يومين)
يمكن ان تترك فيها فلوسك او تستخدمها للمدفوعات متى احتجت او ان تودع متى احتجت لدفع شئ

و للاستعلام عن الرصيد او السحب كله عن طريق المكينة
كما ان هناك رقم تليفون مخصص لها يمكنك الاستعلام عن طريقه وايضا للشكاوى ولحل المشاكل و هى خدمة عملاء جيدة جدا

انا استخدم هذه الخدمة منذ اكثر من 3 سنوات وكثير من الاخوة المتعملين فى الفوركس يستخدمونها

وبالتوفيق
افتدنا بالكثير بارك الله فيك