قديم 17-02-2014, 06:02 PM   المشاركة رقم: 28
الكاتب
kareem19
عضو نشيط
الصورة الرمزية kareem19

البيانات

الإتصالات
الحالة:
kareem19 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : fady_younan المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: وندسور تتلاعب فى حساب وتم عمل قضية بCySECوقضية دولية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fady_younan نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا تقدمت بجنحة مباشرة فى نيابة الاموال العامة وتقدمت بايصال الايداع لدى لانى كنت عامل الايداع فى بنك بيريوس
ثانيا شركات الفوركس بتفتح حسابات فى البنوك المصرية مش بتقدم سجل تجارى انها شركة فوركس بتقدم سجل انها شركة استشارات مالية
ربنا معاك يا فادي ويرجع الحق لاصحابه...انا سالتك لاني سالت الشركة قالوا ان هما لغوا التعامل مع بنك بيريوس عشان مشاكل مع العملاء في السحب والايداع...فاردت ان استوضح منك الحقيقة واظن ان هما موجودين معانا في المنتدي لو حابين يردوا

عرض البوم صور kareem19  
قديم 17-02-2014, 06:02 PM
kareem19 kareem19 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: وندسور تتلاعب فى حساب وتم عمل قضية بCySECوقضية دولية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fady_younan نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا تقدمت بجنحة مباشرة فى نيابة الاموال العامة وتقدمت بايصال الايداع لدى لانى كنت عامل الايداع فى بنك بيريوس
ثانيا شركات الفوركس بتفتح حسابات فى البنوك المصرية مش بتقدم سجل تجارى انها شركة فوركس بتقدم سجل انها شركة استشارات مالية
ربنا معاك يا فادي ويرجع الحق لاصحابه...انا سالتك لاني سالت الشركة قالوا ان هما لغوا التعامل مع بنك بيريوس عشان مشاكل مع العملاء في السحب والايداع...فاردت ان استوضح منك الحقيقة واظن ان هما موجودين معانا في المنتدي لو حابين يردوا