قديم 01-01-2017, 05:09 PM   المشاركة رقم: 3
الكاتب
اسامة العدل
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
اسامة العدل غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : اسامة العدل المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: استفسار لايداع المال فى fxdd

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا وسهلا فيك اخي الكريم

لا يجوز ان ترسل الاموال عن طريق الويسترن ولا يجوز ايضأ ان يقوم شخص اخر بارسال المال على حسابك

يجب ان تتعامل مع احدى البنوك الالكترونيه حتى تستطيع الايداع ، وانصحك بفتح حساب بالبنك لتكون كل امورك كويسه ،

لانو ان شاءالله بس تربح الى اين سترسل اموالك ؟؟

فالحساب البنكي مهم جداً ،

وبالنسبه للاوراق ، اكتب لهم بالايميل انك ساكن من الوالد / وان شاءالله يوافقوا عليك

اليوم وغداً والاثنين اجازة في السوق ، فسننتظر الى يوم الثلاثاء لتفعيل ان شاءالله
شكرا استاذ معاذ
انا ان شاء الله بكره هروح البنك العربى الافريقى وهشوف الامور هتكون ازاى
بس دلوقتى فيه بعض التقيدات على التعامل بالدولار عندنا بمصر
والحد الاقصى للتعامل الشهرى اتعدل ل2000 جنيه مصرى او ما يعادلهم بالعملات الاجنبيه يعنى 100 دولار حد اقصى
ده اللى انا شوفته على موقع البنك العربى الافريقى وبنك cib ده بالنسبه للبطاقه المدفوعه مقدما

عرض البوم صور اسامة العدل  
قديم 01-01-2017, 05:09 PM
اسامة العدل اسامة العدل غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: استفسار لايداع المال فى fxdd

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معاذ عودات نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا وسهلا فيك اخي الكريم

لا يجوز ان ترسل الاموال عن طريق الويسترن ولا يجوز ايضأ ان يقوم شخص اخر بارسال المال على حسابك

يجب ان تتعامل مع احدى البنوك الالكترونيه حتى تستطيع الايداع ، وانصحك بفتح حساب بالبنك لتكون كل امورك كويسه ،

لانو ان شاءالله بس تربح الى اين سترسل اموالك ؟؟

فالحساب البنكي مهم جداً ،

وبالنسبه للاوراق ، اكتب لهم بالايميل انك ساكن من الوالد / وان شاءالله يوافقوا عليك

اليوم وغداً والاثنين اجازة في السوق ، فسننتظر الى يوم الثلاثاء لتفعيل ان شاءالله
شكرا استاذ معاذ
انا ان شاء الله بكره هروح البنك العربى الافريقى وهشوف الامور هتكون ازاى
بس دلوقتى فيه بعض التقيدات على التعامل بالدولار عندنا بمصر
والحد الاقصى للتعامل الشهرى اتعدل ل2000 جنيه مصرى او ما يعادلهم بالعملات الاجنبيه يعنى 100 دولار حد اقصى
ده اللى انا شوفته على موقع البنك العربى الافريقى وبنك cib ده بالنسبه للبطاقه المدفوعه مقدما