قديم 24-06-2010, 03:21 PM   المشاركة رقم: 108
الكاتب
hamadasalam
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
hamadasalam غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : hamadasalam المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: تنبيه وتحذير هام .. نقاش ساخن جداً بالداخل !!

هههههههههههه

على كدة بقى لازم تنزع كرات الدم البيضا خالص من دمك لكى تثبت انك اهلاوى صافى

يادكتورنا الغالى يبدو انك لم تشاهد ردى السابق على اخونا عبد اللطيف

لا تعطينى قمة حالية وتريد ان تعرف نهاية دورتها السعرية وتناقشنى انها لن تصل الى هناك لان كدة هتبقى فى كوارث ومش عارف اية لان هذا واقع حالى ولاتضمن اى

مشكلة اقتصادية تهوى بالزوج ولا خبر هام يدفعة الى عنان السماء هذا فى علم الغيب حاليا

انا طلبت منك ان تعطنى قاع او قمة حقيقى على اى فريم فى تواريخ سابقة وتكونت لها قمة او قاع بعد ذلك او انتهت دورتها السعرية لكى تتاكد من صدق اهداف

الطريقة

احنا مالنا تهوى باليورو الى الحضيض ولا ازمات اقتصادية ستحدث اذا وصل السعر الى هذة النقاط

يادكتور بقولك تواريخ قديمة لاننا الان نناقش طريقة ونريد اثباتات يعنى لو كنت قولتلك فى يوم من الايام عندما كان المجنون ب570 ان هذا الزوج سوف يصل الى 126

وهو نهاية الدورة السعرية الهابطة الثانية على الفريم الشهرى كنت ساعتها هتقول انت مجنون؟ دة كدة بريطانيا هتولع هههههههههههه

التاريخ القديم هو الذى يثبت

اما قمة حالية ولم تصل الى القاع انا باقول هتصل وانت بتقول لن تصل مين اللى يحكم بقى؟

نستنى كمان كام شهر ولا كام سنة لغاية لما نعرف مين الاصح؟

ولا تواريخ قديمة مسجلة وواقع حى امامنا كل من يراة يقتنع ؟

كدة انت مضطر ان تلعب من جديد لانك خالفت شروط اللعبة

همسة انهاردة بقى ظهرى ورقبتى يبقى هحتاج شريطين

هو التريمادول مش لعلاج الالم بردو؟ احنا خدناة كدة انة من ضمن ال pain killer وانا نيتى سليمة بقى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التعديل الأخير تم بواسطة hamadasalam ; 24-06-2010 الساعة 03:38 PM
عرض البوم صور hamadasalam  
قديم 24-06-2010, 03:21 PM
hamadasalam hamadasalam غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: تنبيه وتحذير هام .. نقاش ساخن جداً بالداخل !!

هههههههههههه

على كدة بقى لازم تنزع كرات الدم البيضا خالص من دمك لكى تثبت انك اهلاوى صافى

يادكتورنا الغالى يبدو انك لم تشاهد ردى السابق على اخونا عبد اللطيف

لا تعطينى قمة حالية وتريد ان تعرف نهاية دورتها السعرية وتناقشنى انها لن تصل الى هناك لان كدة هتبقى فى كوارث ومش عارف اية لان هذا واقع حالى ولاتضمن اى

مشكلة اقتصادية تهوى بالزوج ولا خبر هام يدفعة الى عنان السماء هذا فى علم الغيب حاليا

انا طلبت منك ان تعطنى قاع او قمة حقيقى على اى فريم فى تواريخ سابقة وتكونت لها قمة او قاع بعد ذلك او انتهت دورتها السعرية لكى تتاكد من صدق اهداف

الطريقة

احنا مالنا تهوى باليورو الى الحضيض ولا ازمات اقتصادية ستحدث اذا وصل السعر الى هذة النقاط

يادكتور بقولك تواريخ قديمة لاننا الان نناقش طريقة ونريد اثباتات يعنى لو كنت قولتلك فى يوم من الايام عندما كان المجنون ب570 ان هذا الزوج سوف يصل الى 126

وهو نهاية الدورة السعرية الهابطة الثانية على الفريم الشهرى كنت ساعتها هتقول انت مجنون؟ دة كدة بريطانيا هتولع هههههههههههه

التاريخ القديم هو الذى يثبت

اما قمة حالية ولم تصل الى القاع انا باقول هتصل وانت بتقول لن تصل مين اللى يحكم بقى؟

نستنى كمان كام شهر ولا كام سنة لغاية لما نعرف مين الاصح؟

ولا تواريخ قديمة مسجلة وواقع حى امامنا كل من يراة يقتنع ؟

كدة انت مضطر ان تلعب من جديد لانك خالفت شروط اللعبة

همسة انهاردة بقى ظهرى ورقبتى يبقى هحتاج شريطين

هو التريمادول مش لعلاج الالم بردو؟ احنا خدناة كدة انة من ضمن ال pain killer وانا نيتى سليمة بقى نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التعديل الأخير تم بواسطة hamadasalam ; 24-06-2010 الساعة 03:38 PM.