قديم 22-01-2015, 11:28 PM   المشاركة رقم: 59
الكاتب
EgForex
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
EgForex غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : قسم تقييم شركات الفوركس Forex Brokers Review
افتراضي رد: تقييم شركة هوت فوركس Hotforex

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خدمة العملاء نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وعليكم السلام

تواصل مع دعم الشركة وعرفهم بالمشكلة وان شاء الله يحولولك علي البنك
مشكور على الرد جزاك الله خيرا

انا فعلا كلمتهم و طلبت كدا منهم لكن دى قوانين عندهم رافضين انها تتعدل و حاليا مفيش فلوس عندهم كنت فاتح حساب ب 50$ و حولتهم للشركة عن طريق نتلر فالازم احول الفلوس من عندهم بردو بلنتلر لانها مش بيحول الا للحساب اللى انت عملت بيه الايداع فقط بس كنت قابلت المشكلة دى فى شركة قبل كدا و بصعوبة لما وافقوا يحولوا على الحساب التانى بس حابب انى اشتغل مع هوت فوركس لانى قريت عنها كتير و مميزاتها اكتر من عيوبها لكن مشكلتى بس طريقة الايداع فيها و التحويل لو حد عنده شركة بنفس مميزات هوت فوركس للرفعة المالية من 1:1000 بالاضافى الى اسبريد قليل يبعلتى لانى محتاج افتح حساب مع شركة كويسه تريحنى فى طرق السحب و الايداع

عرض البوم صور EgForex  
قديم 22-01-2015, 11:28 PM
EgForex EgForex غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: تقييم شركة هوت فوركس Hotforex

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خدمة العملاء نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

وعليكم السلام

تواصل مع دعم الشركة وعرفهم بالمشكلة وان شاء الله يحولولك علي البنك
مشكور على الرد جزاك الله خيرا

انا فعلا كلمتهم و طلبت كدا منهم لكن دى قوانين عندهم رافضين انها تتعدل و حاليا مفيش فلوس عندهم كنت فاتح حساب ب 50$ و حولتهم للشركة عن طريق نتلر فالازم احول الفلوس من عندهم بردو بلنتلر لانها مش بيحول الا للحساب اللى انت عملت بيه الايداع فقط بس كنت قابلت المشكلة دى فى شركة قبل كدا و بصعوبة لما وافقوا يحولوا على الحساب التانى بس حابب انى اشتغل مع هوت فوركس لانى قريت عنها كتير و مميزاتها اكتر من عيوبها لكن مشكلتى بس طريقة الايداع فيها و التحويل لو حد عنده شركة بنفس مميزات هوت فوركس للرفعة المالية من 1:1000 بالاضافى الى اسبريد قليل يبعلتى لانى محتاج افتح حساب مع شركة كويسه تريحنى فى طرق السحب و الايداع