الموضوع: مهارات الفوركس
قديم 01-03-2014, 08:36 PM   المشاركة رقم: 22
الكاتب
Amjad Shadid
عضو متميز
الصورة الرمزية Amjad Shadid

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Amjad Shadid غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Amjad Shadid المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: مهارات الفوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أمير سعيد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله ينور استاذ امجد بدأت توصل للطريق الصحيح
بالتوفيق
10 نقط يومياً سهلة بس الاهم هل يمسك المتاجر العربي نفسه بعد تحقيقهم هل يغلق الجهاز و المنصة
طبعاً لا النفس البشريه صعب التحكم فيها هيقولك ليه انتظر 8 سنوات ما ممكن اعملهم في 4 او في سنتين و هيبتدي يعلي في اللوت حتي تخرب منه الحسبة تماما ويبدأ بحساب جديد ليخسرة من جديد

الالتزام التام بالاهداف و بوقف الخسارة

تحياتي
منور استاذ / امير انت انسان مميز ، وانا اتابع عملك ماشاء الله عليك وربنا يبارك فيك .
يعني انا بقول اي واحد عاوز يصير متاجر شاطر مش مهم طريقة التحليل ( مع اننا انشاء الله حنستخدم طريقة تحليل مميزة ) ومش مهم هو عنده كام رأس مال ، ولا خبرة كام ، المهم انه يكون عنده ذهنية ونفسية متاجر ناجح ، الباقي سهل جداً انشاء الله

مع التقدير

التوقيع

بالتأني تُدْرَكُ الفُرَصُ

قال علي رضي الله عنه : من حاسب نفسه ربح ..ومن غفل عنها خسر ..ومن نظر في العواقب نجا .. ومن أطاع هواه ضل ..ومن لم يحلم ندم ..ومن صبر غنم ..ومن خاف رحم ..ومن أعتبر أبصر .. ومن أبصر فهم ..ومن فهم علم !!
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور Amjad Shadid  
قديم 01-03-2014, 08:36 PM
Amjad Shadid Amjad Shadid غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: مهارات الفوركس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أمير سعيد نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
الله ينور استاذ امجد بدأت توصل للطريق الصحيح
بالتوفيق
10 نقط يومياً سهلة بس الاهم هل يمسك المتاجر العربي نفسه بعد تحقيقهم هل يغلق الجهاز و المنصة
طبعاً لا النفس البشريه صعب التحكم فيها هيقولك ليه انتظر 8 سنوات ما ممكن اعملهم في 4 او في سنتين و هيبتدي يعلي في اللوت حتي تخرب منه الحسبة تماما ويبدأ بحساب جديد ليخسرة من جديد

الالتزام التام بالاهداف و بوقف الخسارة

تحياتي
منور استاذ / امير انت انسان مميز ، وانا اتابع عملك ماشاء الله عليك وربنا يبارك فيك .
يعني انا بقول اي واحد عاوز يصير متاجر شاطر مش مهم طريقة التحليل ( مع اننا انشاء الله حنستخدم طريقة تحليل مميزة ) ومش مهم هو عنده كام رأس مال ، ولا خبرة كام ، المهم انه يكون عنده ذهنية ونفسية متاجر ناجح ، الباقي سهل جداً انشاء الله

مع التقدير