قديم 16-01-2012, 05:13 AM   المشاركة رقم: 22
الكاتب
المصري 1
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
المصري 1 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: قرار ادارى هام بخصوص المشاركات فى الورش الرسمية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

بعد الاتفاق مع طاقم الادارة و بعد الاحداث التى شهدتها بعض الورش المتخصصة فى العملات من مشادات و مشاحنات و تحول الورش الى ورش شات بدلا من التحليل

قررت ادارة اف اكس ارابيا حذف كل المشاركات القادمة الغير هادفة فى الورش و التى تصنف كونها مناقشات او دردشة و الاكتفاء بالمشاركات ذات الطابع التحليلى الهادف و ذلك لافادة كل الاخوة الاعضاء فى متابعة الورش و الحصول على تحليل جيد و مفيد للجميع

نرجو من الاخوة الالتزام بالحوار فيما يتعلق بالعملات فى ورشها و البعد عن الاستعراض و عمل مشاركات بدون داعى و الالتزام بكتابة مشاركات تحليلية او شارتات او توصيات و الا ستتعرض كل المشاركات للحذف من قبل المشرفين بشكل دورى..

شكرا لاهتمامكم و نعتذر مقدما عن حذف اى مشاركات لا تمت بصلة للمواضيع المفتوحة للورش الرسمية المتخصصة.

بالتوفيق للجميع

اولا بسجل اعتذاري للادارة و الاعضاء عن اللي حصل

لكن بصراحة انا مقدرتش امسك نفسي لاني مخنوق اوي من الاخ ده و اسلوبه في الكلام و شتايمه اللي محدش سلم منها
بصراحة انا مصدووووووووووم من القرار
كنت اتوقع حذف عضويات و طرد من المنتدى و قرارات صارمة
حتى لو كان شات عادي او في جروب على الفيس كان هيتم طرد المخالفين
انا بطالب بقرارات صارمة حتى لو كنت انا اول المطرودين
اعتقد الكل شايف اللي بيحصل و محدش هيكون عنده اي اعتراض على قرار الطرد و حذف العضوية
مش معقول اني كعضو اتشتم و اتبهدل و ييجي واحد يتهمني بسرقة ارقامه مع اني قلتها قبله ب 14 يوم
و الاخر بعد كل ده تحذفوا مشاركاته و بس , و الامر ينتهي على كده
انا ليا حق و بطالب بيه قبل ما اترك المنتدى
و هو اتخاذ قرار صارم و حاسم مع المخطئ حتى لو كنت انا
هو استفزني لدرجة مقدرتش امسك نفسي و رديت عليه لكن ما اعتقدش اني شتمته زي ما شتمني و لا قلت الافاظ اللي قالها
و اقسم بالله انا كنت ناوي اعتذر له النهاردة بعد ما هديت لكن فتحت لقيت منه 3 رسايل شتيمة على الخاص
انا اخدتها بهزار و رديت عليه عادي و حطيت مشاركاتي و مشاركاته و قارنت عشان الناس تعرف مين اللي كتب الاول و مين بعدين
لكن هو زودها اوي و شتم كتير جدا
انا خلاص قلت اني منسحب لكن ليا حق و بطالب بيه
و ارجو من الادارة اتخاذ اللازم حماية لباقي الاعضاء من امثال هؤولاء
ارجو قبول اعتذاري مع خالص ودي وتقديري للجميع
اخوكم احمد

عرض البوم صور المصري 1  
قديم 16-01-2012, 05:13 AM
المصري 1 المصري 1 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: قرار ادارى هام بخصوص المشاركات فى الورش الرسمية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.أسامة عادل نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بعد الاتفاق مع طاقم الادارة و بعد الاحداث التى شهدتها بعض الورش المتخصصة فى العملات من مشادات و مشاحنات و تحول الورش الى ورش شات بدلا من التحليل

قررت ادارة اف اكس ارابيا حذف كل المشاركات القادمة الغير هادفة فى الورش و التى تصنف كونها مناقشات او دردشة و الاكتفاء بالمشاركات ذات الطابع التحليلى الهادف و ذلك لافادة كل الاخوة الاعضاء فى متابعة الورش و الحصول على تحليل جيد و مفيد للجميع

نرجو من الاخوة الالتزام بالحوار فيما يتعلق بالعملات فى ورشها و البعد عن الاستعراض و عمل مشاركات بدون داعى و الالتزام بكتابة مشاركات تحليلية او شارتات او توصيات و الا ستتعرض كل المشاركات للحذف من قبل المشرفين بشكل دورى..

شكرا لاهتمامكم و نعتذر مقدما عن حذف اى مشاركات لا تمت بصلة للمواضيع المفتوحة للورش الرسمية المتخصصة.

بالتوفيق للجميع

اولا بسجل اعتذاري للادارة و الاعضاء عن اللي حصل

لكن بصراحة انا مقدرتش امسك نفسي لاني مخنوق اوي من الاخ ده و اسلوبه في الكلام و شتايمه اللي محدش سلم منها
بصراحة انا مصدووووووووووم من القرار
كنت اتوقع حذف عضويات و طرد من المنتدى و قرارات صارمة
حتى لو كان شات عادي او في جروب على الفيس كان هيتم طرد المخالفين
انا بطالب بقرارات صارمة حتى لو كنت انا اول المطرودين
اعتقد الكل شايف اللي بيحصل و محدش هيكون عنده اي اعتراض على قرار الطرد و حذف العضوية
مش معقول اني كعضو اتشتم و اتبهدل و ييجي واحد يتهمني بسرقة ارقامه مع اني قلتها قبله ب 14 يوم
و الاخر بعد كل ده تحذفوا مشاركاته و بس , و الامر ينتهي على كده
انا ليا حق و بطالب بيه قبل ما اترك المنتدى
و هو اتخاذ قرار صارم و حاسم مع المخطئ حتى لو كنت انا
هو استفزني لدرجة مقدرتش امسك نفسي و رديت عليه لكن ما اعتقدش اني شتمته زي ما شتمني و لا قلت الافاظ اللي قالها
و اقسم بالله انا كنت ناوي اعتذر له النهاردة بعد ما هديت لكن فتحت لقيت منه 3 رسايل شتيمة على الخاص
انا اخدتها بهزار و رديت عليه عادي و حطيت مشاركاتي و مشاركاته و قارنت عشان الناس تعرف مين اللي كتب الاول و مين بعدين
لكن هو زودها اوي و شتم كتير جدا
انا خلاص قلت اني منسحب لكن ليا حق و بطالب بيه
و ارجو من الادارة اتخاذ اللازم حماية لباقي الاعضاء من امثال هؤولاء
ارجو قبول اعتذاري مع خالص ودي وتقديري للجميع
اخوكم احمد