قديم 23-05-2012, 12:38 AM   المشاركة رقم: 13
الكاتب
amrmorasamir
عضو فعال
الصورة الرمزية amrmorasamir

البيانات

الإتصالات
الحالة:
amrmorasamir غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : مدير الموقع المنتدى : قسم تقييم شركات الفوركس Forex Brokers Review
افتراضي رد: تقييم شركة نورد اف اكس NordFx

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة derlieber نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا لسه مبتدأ الحقيقة في المجال ولسه بكون فكره عن معظم الشركات لكني اشترك في حساب مرحبا لانه بيديلي 8 دولار وممكن اتعامل معاها انها حقيقي فعلا ولو ربنا كرم كسبت وحبيت اسحب بيسحبوا القيمة الاساسية اللي هي 8 دولار وبكده بيكون انت مش خسران اي حاجه
بس معلومة صغيره انه صعب تعمل اككتر من حساب عليها لانها بتابعك من كذا حاجه زي الابي بتاعك وورقك سواء كانت بطاقة او اس مستند تاني لاني في الاول بعتلهم حساب بنكي وقالولي انه قديم ولازم يكون خلال 6 اشهر وبعد كده بعتلهم وصل غاز وتم المواقفة علي الحساب ... انا احترمت الشركة في كده انهم فعلا جد وعارفين بيعملوا ايه
انا لسه بادءي مجربتش اسحب لاني اصلا تقريبا لسه مبتدأتش فمقدرش افيد حد اذا كان هما فعلا هيحولوا الفلوس بعد المكسب ولا ل لكن تقريبا هما هيحلوا لانهم م خسرانين حاجه
وبالتوفيق للجميع
من تجربتى مع الشركه فهى محترمه جدا بصراحه لحد دلقوقتى

عرض البوم صور amrmorasamir  
قديم 23-05-2012, 12:38 AM
amrmorasamir amrmorasamir غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: تقييم شركة نورد اف اكس NordFx

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة derlieber نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا لسه مبتدأ الحقيقة في المجال ولسه بكون فكره عن معظم الشركات لكني اشترك في حساب مرحبا لانه بيديلي 8 دولار وممكن اتعامل معاها انها حقيقي فعلا ولو ربنا كرم كسبت وحبيت اسحب بيسحبوا القيمة الاساسية اللي هي 8 دولار وبكده بيكون انت مش خسران اي حاجه
بس معلومة صغيره انه صعب تعمل اككتر من حساب عليها لانها بتابعك من كذا حاجه زي الابي بتاعك وورقك سواء كانت بطاقة او اس مستند تاني لاني في الاول بعتلهم حساب بنكي وقالولي انه قديم ولازم يكون خلال 6 اشهر وبعد كده بعتلهم وصل غاز وتم المواقفة علي الحساب ... انا احترمت الشركة في كده انهم فعلا جد وعارفين بيعملوا ايه
انا لسه بادءي مجربتش اسحب لاني اصلا تقريبا لسه مبتدأتش فمقدرش افيد حد اذا كان هما فعلا هيحولوا الفلوس بعد المكسب ولا ل لكن تقريبا هما هيحلوا لانهم م خسرانين حاجه
وبالتوفيق للجميع
من تجربتى مع الشركه فهى محترمه جدا بصراحه لحد دلقوقتى