قديم 16-01-2015, 07:06 PM   المشاركة رقم: 16
الكاتب
خدمة العملاء
الدعم الفنى للموقع
الصورة الرمزية خدمة العملاء

البيانات

الإتصالات
الحالة:
خدمة العملاء غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : ادارة الموقع المنتدى : الارشيف
افتراضي رد: توضيح بشان تداعيات تدخل البنك المركزى السويسرى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudfarid نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا لحد دلوقت مش مصدق والله انا الحمد لله كنت خارج السوق الفترة دي لكن لما لقيت موضوع شركة الباري اتمسح من القسم ولقيت الفيس وكل مكان بيتكلم عن الباري وشركات تانية اعلنت افلاسها عرفت ان الموضوع كبير اوي طيب معني كدة اننا نعمل ايداع في الباري ونشتغل تاني او خلاص كدة الشركة قفلت ؟
الشركة افلست اخي الفاضل وتوقفت عن العمل وخلال ايام سيتم توضيح من قبل ال FCA عن كيفية سحب الاموال الخاصة بالعملاء

التوقيع

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةلا تتردد في مراسلتنا في اي وقت نحن دائما في خدمتكنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
support@fx-arabia.com

تحذير مخاطرة : التداول في سوق العملات يحتوي علي مخاطرة عالية . يجب ان تكون متأكد انك مهيأ علميا ونفسيا للتداول فيه وان يكون المال فائض عن احتياجاتك الاساسية.

عرض البوم صور خدمة العملاء  
قديم 16-01-2015, 07:06 PM
خدمة العملاء خدمة العملاء غير متواجد حالياً
الدعم الفنى للموقع
افتراضي رد: توضيح بشان تداعيات تدخل البنك المركزى السويسرى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahmoudfarid نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا لحد دلوقت مش مصدق والله انا الحمد لله كنت خارج السوق الفترة دي لكن لما لقيت موضوع شركة الباري اتمسح من القسم ولقيت الفيس وكل مكان بيتكلم عن الباري وشركات تانية اعلنت افلاسها عرفت ان الموضوع كبير اوي طيب معني كدة اننا نعمل ايداع في الباري ونشتغل تاني او خلاص كدة الشركة قفلت ؟
الشركة افلست اخي الفاضل وتوقفت عن العمل وخلال ايام سيتم توضيح من قبل ال FCA عن كيفية سحب الاموال الخاصة بالعملاء