قديم 05-10-2011, 08:11 PM   المشاركة رقم: 3321
الكاتب
femtogold4
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
femtogold4 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : darkoon2001 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

شريف ماشاء الله عليك انا نزلت القديوهات كلها ماشاء الله
ربنا يكرمك يا (شيكو سبان)نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بصراحة انا فهمت نماذج الكسر زى الفل الشينكو والكيجن بس المشكلة عندى بصراحة انى مش عارف اربط بين الفريمات ودة اكيد مهم بمعنى انى ممكن اخش بتحليل مظبوط جدا على فريم صغير لكن على الفريم الكبير هو داخل السحابة يعنى تذبذبنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وبكدة يبقى الدخول خاطئ ولا اية؟

لو معلش يا شريف باشا تعمل مثلا فديو بس للفرص عشان نتعلم بصراحة لما الواحد بيطبق فية حاجات كتير بيحس انها ناقصة او مش قادر يوصل لتحليل مؤكد متهيئلى انت فهمنى يارب اكون وصلتلك المعلومة .

على العموم احلى شرح للاشيموكو ربنا يباركلك واحلى شباب شباب اكتوبر وارفع الشعار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

عرض البوم صور femtogold4  
قديم 05-10-2011, 08:11 PM
femtogold4 femtogold4 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

شريف ماشاء الله عليك انا نزلت القديوهات كلها ماشاء الله
ربنا يكرمك يا (شيكو سبان)نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

بصراحة انا فهمت نماذج الكسر زى الفل الشينكو والكيجن بس المشكلة عندى بصراحة انى مش عارف اربط بين الفريمات ودة اكيد مهم بمعنى انى ممكن اخش بتحليل مظبوط جدا على فريم صغير لكن على الفريم الكبير هو داخل السحابة يعنى تذبذبنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة وبكدة يبقى الدخول خاطئ ولا اية؟

لو معلش يا شريف باشا تعمل مثلا فديو بس للفرص عشان نتعلم بصراحة لما الواحد بيطبق فية حاجات كتير بيحس انها ناقصة او مش قادر يوصل لتحليل مؤكد متهيئلى انت فهمنى يارب اكون وصلتلك المعلومة .

على العموم احلى شرح للاشيموكو ربنا يباركلك واحلى شباب شباب اكتوبر وارفع الشعار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة