قديم 05-10-2011, 03:14 PM   المشاركة رقم: 3317
الكاتب
darkoon2001
عضو فضى
الصورة الرمزية darkoon2001

البيانات

الإتصالات
الحالة:
darkoon2001 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : darkoon2001 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drnooh نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ربنا يخليك يا شريف
انا دخلت معاك بعد اختراق سحابة ال 15 دقيقة (بس اتأخرت وكان كان السعر جري شوية)
وحطيت هدف تحت سحابة الساعة (هو ده اللي الهدف اللي انا شفته مناسب .. يا ريت تقولي اذا كان صح ولا لأ)
بس خرجت بدري عشان خفت النت يقطع عندي .. لكن الحمد لله اني خرجت لان السعر عكس بعدها علي طول
عموما شكرا ليك علي اهتمامك وعلي اخلاقك وذوقك ..
وربنا ييسرلك امرك ويباركلك ويسعدك .. وهاندعيلك تستقر امورك ان شاء الله..
دا كلام جميل مبدئيا ومفيهوش اى غلط بس الاجمل بقا انك تشوف تحليلك على الفريمات التانية متطابقة ولا لا
لان ساعات تحليلك على الفريم يبقى صح والفريمات التانية تبقى اقوى من الفريم الصغير دا
بس مية مية يا معلم وربنا يكرمك
وتسلم على الدعوتين اللى زى العسل زيكنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة WaelTaher نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

اولا احب اشكر كل الاساتذه الافاضل القائمين على العمل بهذا المنتدى الاكثر من رائع

انا اول مره اعمل مشاركه فى اى منتدى و لكن كان لابد من الدخول لشكر كل الاساتذه الافاضل

و احب ان اضع اول توقع للسعر لى فى المنتدى على USDCHF

و اتمنى ان اكون التوقع موفق ان شاء الله

الدخول بيع من سعر 0.91705 و الهدف الاول 0.9154 و الهدف الثانى 0.9144 و الستوب لوز الاول 0.9183 و الاستوب لوز الثانى 0.9144

و الله الموفق
تسلم ايدك على الرد الجميل
بس الصفقة بتاعتك مزنوقة بمعنى انت بيتعمل سكالب على مجال ضيق جدا وكمان على زوج مذبذب وبطئ وتقريبا محدش بيحبو وكمان شكلك محللتش بالايشيموكو دا تحليل تانى ولا انا غلطان
بس احتراما لردك وتداخلك فى الورشة انا مش هخذلك
كلاسيكيا الزوج داخل قناة شهباء بعد ترند صريح صاعد والدخول الصحيح بيع بعد كسر الدعم 0.9159
ودى كمان تقريبا بعد كسر فيبو 23.6 دا على فريم النص ساعة
لو عاوز نتكلم ايشيموكو انا معنديش مانع بس الافضل ليك يا جميل انك تبتدى بالفيديوهات علشان كلامى هيبقى فية مصطاحات غريبة شوية
وللعلم الايشيموكو شبة متفق مع الكلاسيكى فى الصفقة دى
تحياتى بالتوفيق نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

خاف على مكسبك اكتر متخاف من خسارتك

عرض البوم صور darkoon2001  
قديم 05-10-2011, 03:14 PM
darkoon2001 darkoon2001 غير متواجد حالياً
عضو فضى
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة drnooh نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

ربنا يخليك يا شريف
انا دخلت معاك بعد اختراق سحابة ال 15 دقيقة (بس اتأخرت وكان كان السعر جري شوية)
وحطيت هدف تحت سحابة الساعة (هو ده اللي الهدف اللي انا شفته مناسب .. يا ريت تقولي اذا كان صح ولا لأ)
بس خرجت بدري عشان خفت النت يقطع عندي .. لكن الحمد لله اني خرجت لان السعر عكس بعدها علي طول
عموما شكرا ليك علي اهتمامك وعلي اخلاقك وذوقك ..
وربنا ييسرلك امرك ويباركلك ويسعدك .. وهاندعيلك تستقر امورك ان شاء الله..
دا كلام جميل مبدئيا ومفيهوش اى غلط بس الاجمل بقا انك تشوف تحليلك على الفريمات التانية متطابقة ولا لا
لان ساعات تحليلك على الفريم يبقى صح والفريمات التانية تبقى اقوى من الفريم الصغير دا
بس مية مية يا معلم وربنا يكرمك
وتسلم على الدعوتين اللى زى العسل زيكنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلةنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة WaelTaher نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

اولا احب اشكر كل الاساتذه الافاضل القائمين على العمل بهذا المنتدى الاكثر من رائع

انا اول مره اعمل مشاركه فى اى منتدى و لكن كان لابد من الدخول لشكر كل الاساتذه الافاضل

و احب ان اضع اول توقع للسعر لى فى المنتدى على USDCHF

و اتمنى ان اكون التوقع موفق ان شاء الله

الدخول بيع من سعر 0.91705 و الهدف الاول 0.9154 و الهدف الثانى 0.9144 و الستوب لوز الاول 0.9183 و الاستوب لوز الثانى 0.9144

و الله الموفق
تسلم ايدك على الرد الجميل
بس الصفقة بتاعتك مزنوقة بمعنى انت بيتعمل سكالب على مجال ضيق جدا وكمان على زوج مذبذب وبطئ وتقريبا محدش بيحبو وكمان شكلك محللتش بالايشيموكو دا تحليل تانى ولا انا غلطان
بس احتراما لردك وتداخلك فى الورشة انا مش هخذلك
كلاسيكيا الزوج داخل قناة شهباء بعد ترند صريح صاعد والدخول الصحيح بيع بعد كسر الدعم 0.9159
ودى كمان تقريبا بعد كسر فيبو 23.6 دا على فريم النص ساعة
لو عاوز نتكلم ايشيموكو انا معنديش مانع بس الافضل ليك يا جميل انك تبتدى بالفيديوهات علشان كلامى هيبقى فية مصطاحات غريبة شوية
وللعلم الايشيموكو شبة متفق مع الكلاسيكى فى الصفقة دى
تحياتى بالتوفيق نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة