قديم 03-07-2015, 02:46 AM   المشاركة رقم: 12
الكاتب
هيثم
عضو متميز
الصورة الرمزية هيثم

البيانات

الإتصالات
الحالة:
هيثم غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Maximous2020 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: شركة اف اكس دى دى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Maximous2020 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شركة اف اكس دى دى باعته الرسالة دى ع الايميل بتاعى
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بصراحة فتت انتباهى الجملة دى " نحتفظ بحقنا ان نغير الرافعة المالية دون انذار مسبق "
بصراحة مش فاهم الجملة الا فى معناها البسيط اللى وصلك برضوا
يعنى ايه من حقنا دى ؟ لا مش من حقكم انا متعاقد معاكم برافعة معينة ما تجيش انت تغيرها دون اشعار مسبق ... اساسا مش مسموح ليهم انهم يغيروا الرافعة من الاساس لانى لما اشتغلت مع الشركة كنت حاطط فلوسى على اساس رافعة معينة فعلى اى اساس يغيروها ؟؟
ثانيا : ليه دون اشعار مسبق ؟؟؟ هو انك تبعت ايميل للعملاء بتوعك ده هياخد وقت ولا هيكلفك فلوووس ؟ انا مش شايفها الا لسبب واحد بس وبلاش اقوله
اخيرا شركة اف اكس دى دى بدعمها بابابا غنوجها اصبحت ع المحك كده
اتمنى ان الشركة ترجع زى الاول .... وكنا قد شكينا من قبل من الدعم الفنى هنا فى المنتدى وللاسف الشديد لم يحدث شئ والثمن دفعته الشركة بسمعة غير طيبة ومن ثم يدفعه المنتدى بالوكالة عنها
اتمنى عدم نقل الموضوع .... واتمنى ان توصل الرسالة دى لشركة اف اكس دى دى وانا اعرف ايضا ان العملاء الحاليين ليها لهم نفس الشكوى .... فيجب ان تحذر منا الشركة فالشركات كثيرة والمنافسة معكم شرسة
اعتذر عن الاسلوب بس مش حابب طريقة تعامل اف اكس دى دى مع العملاء نهائيا .....
اتفق معاك فى كل كلمه قلتها وفعلا الشركه الدعم بتاعها اسوء دعم عربى فى العالم وكمان مالهاش حق انها تغير الرافعه شئ مستفر وعندك حق

عرض البوم صور هيثم  
قديم 03-07-2015, 02:46 AM
هيثم هيثم غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: شركة اف اكس دى دى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Maximous2020 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شركة اف اكس دى دى باعته الرسالة دى ع الايميل بتاعى
نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
بصراحة فتت انتباهى الجملة دى " نحتفظ بحقنا ان نغير الرافعة المالية دون انذار مسبق "
بصراحة مش فاهم الجملة الا فى معناها البسيط اللى وصلك برضوا
يعنى ايه من حقنا دى ؟ لا مش من حقكم انا متعاقد معاكم برافعة معينة ما تجيش انت تغيرها دون اشعار مسبق ... اساسا مش مسموح ليهم انهم يغيروا الرافعة من الاساس لانى لما اشتغلت مع الشركة كنت حاطط فلوسى على اساس رافعة معينة فعلى اى اساس يغيروها ؟؟
ثانيا : ليه دون اشعار مسبق ؟؟؟ هو انك تبعت ايميل للعملاء بتوعك ده هياخد وقت ولا هيكلفك فلوووس ؟ انا مش شايفها الا لسبب واحد بس وبلاش اقوله
اخيرا شركة اف اكس دى دى بدعمها بابابا غنوجها اصبحت ع المحك كده
اتمنى ان الشركة ترجع زى الاول .... وكنا قد شكينا من قبل من الدعم الفنى هنا فى المنتدى وللاسف الشديد لم يحدث شئ والثمن دفعته الشركة بسمعة غير طيبة ومن ثم يدفعه المنتدى بالوكالة عنها
اتمنى عدم نقل الموضوع .... واتمنى ان توصل الرسالة دى لشركة اف اكس دى دى وانا اعرف ايضا ان العملاء الحاليين ليها لهم نفس الشكوى .... فيجب ان تحذر منا الشركة فالشركات كثيرة والمنافسة معكم شرسة
اعتذر عن الاسلوب بس مش حابب طريقة تعامل اف اكس دى دى مع العملاء نهائيا .....
اتفق معاك فى كل كلمه قلتها وفعلا الشركه الدعم بتاعها اسوء دعم عربى فى العالم وكمان مالهاش حق انها تغير الرافعه شئ مستفر وعندك حق