قديم 11-08-2016, 02:04 AM   المشاركة رقم: 22
الكاتب
sabry
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
sabry غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : eramax المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: النصاب الحرامي جمال ممدوح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايمون نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هو طردني من الجروب اصلا هههههههه
علشان كنت بهزر معاه هزار تقيل
بس بعد ما قريت الموضوع ده عليا ان اعترف ان جمال ممدوح ده ذكي جداً
لانه فهمني علشان كده طردني
فهمني اني انا كنت خطر عليه لاني كنت بتريق على كلامه كتير بصفة الهزار والضحك ولما اتأكد اني مش ناوي اخد الكورس او مش من السهل ينضحك عليا طردني
لاني الحمد لله واثق من نفسي وعارف اصول اللعبة كويس
مش محتاج اتعلم من حد
على سبيل المثال
الدايفرجنس ده اكتشفته لوحدي اقسم بالله من غير ما اشوفه في اي مكان
لاحظتها كتير على الشارت وانا مركب الماكد ساعة ما كنت مبتديء وذهلت لما لقيت ليه شروحات ع النت وناس مهتمه بيه

بس لسه لحد دالوقتي موصلتش للي انا عايزه

الله المستعان
لالالالالالالا هو طردك لسبب بسيط --- ودايما يقولة هذا الجروب او المنتدي للناس المحترمين
وطبعا هو يقصد الحمير من تسمع كلامة ويجب ان تصفق او تسكت --- اما من يناقش او يعترض
فهذا شحص غير مرغوب فية -- لية لاان هذا هيكشفة او يضيع هالة القداسة التي يرسمها النصاب لنفسة امام السذج او يطلب منة صفقة لايف او يتسبب في ان ناس تفوق
من المخدر وكلامة او حد يطلب منة اثبات لكلامة
لقد عايشتة سنتين --- وانا اعلم انة نصاب حتي اكشقة للناس في اللحظة المناسبة وعندما كشفتة قام بعمل بلوك لي في اقل من 5 دقائق
ووصلتني رسائل كثيرة تشكرني علي اني لحقتهم --والباقي بعدها يعرب عن اسفة لاانة لم يسمع الكلام بعد خراب ملطة

عرض البوم صور sabry  
قديم 11-08-2016, 02:04 AM
sabry sabry غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: النصاب الحرامي جمال ممدوح

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايمون نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
هو طردني من الجروب اصلا هههههههه
علشان كنت بهزر معاه هزار تقيل
بس بعد ما قريت الموضوع ده عليا ان اعترف ان جمال ممدوح ده ذكي جداً
لانه فهمني علشان كده طردني
فهمني اني انا كنت خطر عليه لاني كنت بتريق على كلامه كتير بصفة الهزار والضحك ولما اتأكد اني مش ناوي اخد الكورس او مش من السهل ينضحك عليا طردني
لاني الحمد لله واثق من نفسي وعارف اصول اللعبة كويس
مش محتاج اتعلم من حد
على سبيل المثال
الدايفرجنس ده اكتشفته لوحدي اقسم بالله من غير ما اشوفه في اي مكان
لاحظتها كتير على الشارت وانا مركب الماكد ساعة ما كنت مبتديء وذهلت لما لقيت ليه شروحات ع النت وناس مهتمه بيه

بس لسه لحد دالوقتي موصلتش للي انا عايزه

الله المستعان
لالالالالالالا هو طردك لسبب بسيط --- ودايما يقولة هذا الجروب او المنتدي للناس المحترمين
وطبعا هو يقصد الحمير من تسمع كلامة ويجب ان تصفق او تسكت --- اما من يناقش او يعترض
فهذا شحص غير مرغوب فية -- لية لاان هذا هيكشفة او يضيع هالة القداسة التي يرسمها النصاب لنفسة امام السذج او يطلب منة صفقة لايف او يتسبب في ان ناس تفوق
من المخدر وكلامة او حد يطلب منة اثبات لكلامة
لقد عايشتة سنتين --- وانا اعلم انة نصاب حتي اكشقة للناس في اللحظة المناسبة وعندما كشفتة قام بعمل بلوك لي في اقل من 5 دقائق
ووصلتني رسائل كثيرة تشكرني علي اني لحقتهم --والباقي بعدها يعرب عن اسفة لاانة لم يسمع الكلام بعد خراب ملطة