قديم 08-01-2012, 05:16 PM   المشاركة رقم: 23
الكاتب
Kimo
عضو متميز
الصورة الرمزية Kimo

البيانات

الإتصالات
الحالة:
Kimo غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : Kimo المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: استراتيجية ديمارك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmednoooh نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ان شاء الله نوصل بالاستراتيجية الى بر الامان و يكون فيها الخير للجميع و يا رب تكون فكرتى نجحت على الاقل لو ب 60% من تحديد الاهداف المرجوة و يارب نشوفها من اقوى الاستراتيجيات و خصوصا انها تعتمد على فريمات كبير و نقط قوية

بس لى سؤال ( اية الفرق الجوهرى بين رسم الترند من اليمين للشمال و من الشمال لليمين )

* على فكرة احنا بلديات و جنب بعض ( انت من الزقازيق و انا من بلبيس ) ههههههه
اهلا احمد

ان شاء الله الاستراتيجية فيها كل الخير لأخوانا المضاربين

بالنسبة لسؤالك فيه فرق كبير لما تبص علي الشارت من اليمين للشمال ولمل تبص من الشمال الي اليمين

وانت الي حتجاوب مش انا افتح كام زوج من العملات وحاول ترسم توندات مرة من الشمال لليمين ومرة العكس وانت تشوف الفرق

واهلا بكل اهل بلبيس حبايبنا والله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالوود نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شوف هنا يا كيمو، اما المؤشرات اللي فوق فهي قديمة وغير مجدية هناك مؤشر جديد لخطوط ديمارك احسن من هده، وساعطيكم الالرابط ان

اردتموه

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا ياغالي
اما الاجزاء من 1 الي 3 فهي نص كتاب ديمارك لا يوجد بها جديد

اما اخر رابط هذا فهو الجديد فعلا وفيه فلترة للاستراتيجية ساقوم بدراسته وارجع لكم بالنتائج ان شاء الله

جزاك الله خيرا

التوقيع

علمت أن رزقي لن يأخذه غيري فاطمأن قلبي

عرض البوم صور Kimo  
قديم 08-01-2012, 05:16 PM
Kimo Kimo غير متواجد حالياً
عضو متميز
افتراضي رد: استراتيجية ديمارك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmednoooh نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
ان شاء الله نوصل بالاستراتيجية الى بر الامان و يكون فيها الخير للجميع و يا رب تكون فكرتى نجحت على الاقل لو ب 60% من تحديد الاهداف المرجوة و يارب نشوفها من اقوى الاستراتيجيات و خصوصا انها تعتمد على فريمات كبير و نقط قوية

بس لى سؤال ( اية الفرق الجوهرى بين رسم الترند من اليمين للشمال و من الشمال لليمين )

* على فكرة احنا بلديات و جنب بعض ( انت من الزقازيق و انا من بلبيس ) ههههههه
اهلا احمد

ان شاء الله الاستراتيجية فيها كل الخير لأخوانا المضاربين

بالنسبة لسؤالك فيه فرق كبير لما تبص علي الشارت من اليمين للشمال ولمل تبص من الشمال الي اليمين

وانت الي حتجاوب مش انا افتح كام زوج من العملات وحاول ترسم توندات مرة من الشمال لليمين ومرة العكس وانت تشوف الفرق

واهلا بكل اهل بلبيس حبايبنا والله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالوود نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
شوف هنا يا كيمو، اما المؤشرات اللي فوق فهي قديمة وغير مجدية هناك مؤشر جديد لخطوط ديمارك احسن من هده، وساعطيكم الالرابط ان

اردتموه

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اهلا ياغالي
اما الاجزاء من 1 الي 3 فهي نص كتاب ديمارك لا يوجد بها جديد

اما اخر رابط هذا فهو الجديد فعلا وفيه فلترة للاستراتيجية ساقوم بدراسته وارجع لكم بالنتائج ان شاء الله

جزاك الله خيرا