قديم 13-10-2011, 07:56 PM   المشاركة رقم: 3365
الكاتب
mohamed1
عضو نشيط
الصورة الرمزية mohamed1

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mohamed1 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : darkoon2001 المنتدى : منتدى تداول العملات العالمية العام (الفوركس) Forex
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkoon2001 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مش عارف اقول غير يا سلام على العزف الانفرادى اللى بيعزفو الايشيموكو
اية الحلاوة والطعامة دى ولا ام كلثوم فى شبابها
النموذج بيعدى بمرحلتو التانية بالمسطرة لا بيب نقص ولا بيب زاد
بعد ما كسر رأس الشنكو بالمطرقة اللى شفناها كلنا دلوقتى بيعيد الاختبار يعنى لو جبنا نجار من مصر مش هيعملها بالظبطة دى واهو بيكمل ماسيرتو كما قال البحبحانى والله انا فى قمة استمتاعى بالعزف المنفرد دا
انا بقول شابو فعلا للايشيموكو لانو انقظنا من المفرمة اللى الناس بتتفرم فيها برة هذة الورشة
تحياتى بالتوفيق للجميع ويارب يكون اكتر من مليون واحد استفادنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اشى اشى طبعا الحمد لله ما ف اجمل من الاشيموكو و بدين بالفضل ل دراكون الى بجد مستخسرش فينا معلومة انا قريت كل كتب الاشيموكو و للامانة الراجل دة مستخسرش فينا حاجة ربنا يباركلو بجد تحياتى و حبى ف
الله

عرض البوم صور mohamed1  
قديم 13-10-2011, 07:56 PM
mohamed1 mohamed1 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: ╝◄╝◄۩۩۩ ورشة تعليم الاشيموكو كينكو هايو ثم ؟؟؟؟ مفاجأة ۩۩۩►╚►╚

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkoon2001 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مش عارف اقول غير يا سلام على العزف الانفرادى اللى بيعزفو الايشيموكو
اية الحلاوة والطعامة دى ولا ام كلثوم فى شبابها
النموذج بيعدى بمرحلتو التانية بالمسطرة لا بيب نقص ولا بيب زاد
بعد ما كسر رأس الشنكو بالمطرقة اللى شفناها كلنا دلوقتى بيعيد الاختبار يعنى لو جبنا نجار من مصر مش هيعملها بالظبطة دى واهو بيكمل ماسيرتو كما قال البحبحانى والله انا فى قمة استمتاعى بالعزف المنفرد دا
انا بقول شابو فعلا للايشيموكو لانو انقظنا من المفرمة اللى الناس بتتفرم فيها برة هذة الورشة
تحياتى بالتوفيق للجميع ويارب يكون اكتر من مليون واحد استفادنقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اشى اشى طبعا الحمد لله ما ف اجمل من الاشيموكو و بدين بالفضل ل دراكون الى بجد مستخسرش فينا معلومة انا قريت كل كتب الاشيموكو و للامانة الراجل دة مستخسرش فينا حاجة ربنا يباركلو بجد تحياتى و حبى ف
الله