قديم 05-01-2015, 10:29 PM   المشاركة رقم: 30
الكاتب
amine31
عضو نشيط

البيانات

الإتصالات
الحالة:
amine31 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : maystro المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: شركه XM نصبت علي اكبر عصابه نصب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maystro نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نعم بونص لكن الامر ليس لاجل ال30 هي غير قبله للسحب ايضا لم تهمني
المصيبه في الربح ال 470 دولار أليس هدا مال كسبته انا من الفوركس تعني تعب واستتمار الوقت والمجهود والخبره......هدا سرقه لارزاق الناس
انا كنت اريد سحبها للتحويل لشركه سبيردها معقول لو انتضرت مين عارف الاحباط للي كان سيصيبني لو نصبو علي مبلغ اكتر من ال 470 متلا
ال30 دولار كانت فقط مارجن اما ال 470 كسبتها من السوق (او السوق الداخلي) المهم ليس مالهم
بل احتفضو بها كامله بدون اي حق
انت اذن متداول محترف ما دام حولت 30 دولار الى 470 دولار نسبة جيدة جدا من الربح طيب لماذا تبحث عن بونصات
اعمل ايداع بمبلغ محترم في شركة محترمة و تاجر و اعمل ارباح و لا داعي للشعور بالاحباط

عرض البوم صور amine31  
قديم 05-01-2015, 10:29 PM
amine31 amine31 غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: شركه XM نصبت علي اكبر عصابه نصب

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maystro نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
نعم بونص لكن الامر ليس لاجل ال30 هي غير قبله للسحب ايضا لم تهمني
المصيبه في الربح ال 470 دولار أليس هدا مال كسبته انا من الفوركس تعني تعب واستتمار الوقت والمجهود والخبره......هدا سرقه لارزاق الناس
انا كنت اريد سحبها للتحويل لشركه سبيردها معقول لو انتضرت مين عارف الاحباط للي كان سيصيبني لو نصبو علي مبلغ اكتر من ال 470 متلا
ال30 دولار كانت فقط مارجن اما ال 470 كسبتها من السوق (او السوق الداخلي) المهم ليس مالهم
بل احتفضو بها كامله بدون اي حق
انت اذن متداول محترف ما دام حولت 30 دولار الى 470 دولار نسبة جيدة جدا من الربح طيب لماذا تبحث عن بونصات
اعمل ايداع بمبلغ محترم في شركة محترمة و تاجر و اعمل ارباح و لا داعي للشعور بالاحباط