قديم 13-12-2016, 05:17 PM   المشاركة رقم: 10
الكاتب
DODO5
عضو جديد

البيانات

الإتصالات
الحالة:
DODO5 غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : kabaka2006 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: ما هو افضل وارخص بنك لعمل فيزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kabaka2006 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا كل الموضوع بالنسبالى ان كان فى عرض فى احدى المواقع ان لوحملت التطبيق بتاعهم باخد 25 دولار اتبعتلى ال25 دولار وبفضل الله عملت ربح هو قليل بس انا كنت حابب اسحبه ومش عارف اعمل ايه لان اخر مرة عملت فيها فيزا كانت من كريدى اجري كول من حوالى سنة ونص انا عايز اسحب الربح دة وفى نفس الوقت مش عايز اروح افتح حساب يقولى لازم تودع مبلغ معين يكون اكبر من الربح يبقى مالوش لازمة ومش عارف ايه الحل لو فى اى طريقة سهله ومش مكلفة للسحب ياريت حد يقولى ولو ينفع اسحب على حساب حد تانى مثلا يبقى تمام
لا يوجد فيزا تستطيع السحب عليها
اعتقد افضل حل لك هو البنوك الاليكترونية وتغير المبلغ من وسطاء

عرض البوم صور DODO5  
قديم 13-12-2016, 05:17 PM
DODO5 DODO5 غير متواجد حالياً
عضو جديد
افتراضي رد: ما هو افضل وارخص بنك لعمل فيزا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kabaka2006 نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
انا كل الموضوع بالنسبالى ان كان فى عرض فى احدى المواقع ان لوحملت التطبيق بتاعهم باخد 25 دولار اتبعتلى ال25 دولار وبفضل الله عملت ربح هو قليل بس انا كنت حابب اسحبه ومش عارف اعمل ايه لان اخر مرة عملت فيها فيزا كانت من كريدى اجري كول من حوالى سنة ونص انا عايز اسحب الربح دة وفى نفس الوقت مش عايز اروح افتح حساب يقولى لازم تودع مبلغ معين يكون اكبر من الربح يبقى مالوش لازمة ومش عارف ايه الحل لو فى اى طريقة سهله ومش مكلفة للسحب ياريت حد يقولى ولو ينفع اسحب على حساب حد تانى مثلا يبقى تمام
لا يوجد فيزا تستطيع السحب عليها
اعتقد افضل حل لك هو البنوك الاليكترونية وتغير المبلغ من وسطاء