قديم 17-09-2013, 08:11 PM   المشاركة رقم: 15
الكاتب
mostafabook
عضو فعال
الصورة الرمزية mostafabook

البيانات

الإتصالات
الحالة:
mostafabook غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : bob_bob_bob المنتدى : منتدى تعليم الفوركس
افتراضي رد: ورشـــــــــة المبتدئيــــن بتعديل و خبرة المحترفيـــن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بشار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

الرسم صحيح ، رسم الترندات حاول يكون الارتكازات بشكل متساوي من حيث البعد ، يعني من ارتكاز الاول بداية الترند والثاني باخره والثالث بجانبه ..
انما لو كان الاول بدايته والثاني بالوسط والثالث بعد مسافة متساوية بالاخر يا تمام ..

ايه تقصد بتقطيع الشموع ؟
لو بتقصد الخطود هذه خطوط الدعم والمقاومة على الشارت ..

اه احنا هنحقد علي بعض بقي و لا ايه شايفك ابتديت تغير مني هات ال فيه النصيب و ابعتلك توصياتي هههههههههههههههه
يا باشا انت معلمي و استاذي ازاي ابقي احرف منك ربنا يخليك يا بو بشار في خدمه الناس الطيبين اقصد يا غالي انت الضلع العلوي للفناه كاسر في الشموع بص ازاي زات الدائره الحمراء في الرسم
طب دلوقت حضرتك المعلومه بتاعت الارتكازات جنت بعض انا فهمتها لاكن انا مش برسم السوق علي مزاجي لاكن هل هذا يبطل الرسم ؟؟ولا يفضل دلك ؟؟

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

التوقيع

استطيع ان افعلها انا و فريق اف اكس اريبيا نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لا اله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

التعديل الأخير تم بواسطة mostafabook ; 17-09-2013 الساعة 08:27 PM
عرض البوم صور mostafabook  
قديم 17-09-2013, 08:11 PM
mostafabook mostafabook غير متواجد حالياً
عضو فعال
افتراضي رد: ورشـــــــــة المبتدئيــــن بتعديل و خبرة المحترفيـــن

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو بشار نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

الرسم صحيح ، رسم الترندات حاول يكون الارتكازات بشكل متساوي من حيث البعد ، يعني من ارتكاز الاول بداية الترند والثاني باخره والثالث بجانبه ..
انما لو كان الاول بدايته والثاني بالوسط والثالث بعد مسافة متساوية بالاخر يا تمام ..

ايه تقصد بتقطيع الشموع ؟
لو بتقصد الخطود هذه خطوط الدعم والمقاومة على الشارت ..

اه احنا هنحقد علي بعض بقي و لا ايه شايفك ابتديت تغير مني هات ال فيه النصيب و ابعتلك توصياتي هههههههههههههههه
يا باشا انت معلمي و استاذي ازاي ابقي احرف منك ربنا يخليك يا بو بشار في خدمه الناس الطيبين اقصد يا غالي انت الضلع العلوي للفناه كاسر في الشموع بص ازاي زات الدائره الحمراء في الرسم
طب دلوقت حضرتك المعلومه بتاعت الارتكازات جنت بعض انا فهمتها لاكن انا مش برسم السوق علي مزاجي لاكن هل هذا يبطل الرسم ؟؟ولا يفضل دلك ؟؟

التعديل الأخير تم بواسطة mostafabook ; 17-09-2013 الساعة 08:27 PM.