قديم 18-04-2013, 03:57 PM   المشاركة رقم: 39
الكاتب
اسلام ابن النيل
عضو نشيط
الصورة الرمزية اسلام ابن النيل

البيانات

الإتصالات
الحالة:
اسلام ابن النيل غير متواجد حالياً
وسائل الإتصال:

كاتب الموضوع : korati11 المنتدى : منتدى شركات الوساطة و برامج التداول و موقع اف اكس كوميشن FXCOMMISSION
افتراضي رد: التداول من البنك السويسري Dukascopy Bank Sa

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alshamaly نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخي اسلام ارسلت لهم جميع الطلبات يااخي اقرى الكلام عدل قبل الرد اما التوقيع فهو امر غريب مثل ماقلت ويكفي التوقيع بالاوراق اما على الجواز فهذا شي مستحيل يااخي
كانك تعطيهم توكيل بكل مايفعلونه ياريت تركز وتستوعب عدل
اهلا بك اخى الكريكم
اتمنى انك تخفف لهجه الكلام شويه . حتى لو مانى مركز او مش مستوعب ما فى داعى تنصحنى بهذه اللهجه كلنا اخوه . وما اعتقد انى بشارك علشان احد يكلمنى بهذا الاسلوب
فى البدايه انتى من اى دوله لان سبق وقلت لازم التوقيع على صوره طبق الاصل منك ومن المحامى المعتمد من السفاره للمصريين . وانا فاتح موضوع خاص للمصرين عن البنك

اعتقد كلامى ما فى اى التباس . انا ذكرت وقلت تحتاج تعمل صوره طبق الاصل من هويتك . سواء صوره جواز السفر او صوره الهويه " البطاقه الشخصيه فى مصر "

هون عليك يا اخى ما فى شى غريب . انا ما اردت اعقدلك الامور يعنى . بالعكس انا اتمنى ان الجميع يترك شركات الماركت ميكر ويتجه للبنوك . وعلشان كدا عملت مشاركه بالخطوات والاجرات. فى المشاركه القادمه راح ارفقلك اقتباس لى فى مشاركه اخرى تجد به صوره تم ارسالها لى من البنك مباشرته وموضوع بها اين اضع توقيعى واين يضع المحامى توقيعه واين يضع المحامى خاتم المكتب

اتمنالك التوفيق والرزق الوفير

التوقيع

استغفر الله العظيم واتوب اليه

نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة

لكل عمل منظم عائد مضاعف
اخى وحبيبى فى الله . عندما تمضى ساعه . فاعلم انه قد انقضى جزىء من عمرك . لن تستطيع ان تعيده
نظم وقتك .. وخطط له
لوسمحت ممكن تجاوب نفسك على السؤال دا . انتى عايش ليه ؟ وعايز ايه من الدنيا؟ متى تكون سعيد ؟ متى تقول انك خلاص مش عايز حاجه تانى من الدنيا ؟ كيف تحقق ذلك ؟
هل تنوى ان تدعم دينك ووطنك ؟ ان كانت لديك اجابات . فتاكد انك لن تسطيع تحقيق شى بدون ان تنظم وقتك وتخطط لتحقق ما تريد وتضع جدول زمنى لذلك .

عرض البوم صور اسلام ابن النيل  
قديم 18-04-2013, 03:57 PM
اسلام ابن النيل اسلام ابن النيل غير متواجد حالياً
عضو نشيط
افتراضي رد: التداول من البنك السويسري Dukascopy Bank Sa

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة alshamaly نقره لعرض الصورة في صفحة مستقلة
اخي اسلام ارسلت لهم جميع الطلبات يااخي اقرى الكلام عدل قبل الرد اما التوقيع فهو امر غريب مثل ماقلت ويكفي التوقيع بالاوراق اما على الجواز فهذا شي مستحيل يااخي
كانك تعطيهم توكيل بكل مايفعلونه ياريت تركز وتستوعب عدل
اهلا بك اخى الكريكم
اتمنى انك تخفف لهجه الكلام شويه . حتى لو مانى مركز او مش مستوعب ما فى داعى تنصحنى بهذه اللهجه كلنا اخوه . وما اعتقد انى بشارك علشان احد يكلمنى بهذا الاسلوب
فى البدايه انتى من اى دوله لان سبق وقلت لازم التوقيع على صوره طبق الاصل منك ومن المحامى المعتمد من السفاره للمصريين . وانا فاتح موضوع خاص للمصرين عن البنك

اعتقد كلامى ما فى اى التباس . انا ذكرت وقلت تحتاج تعمل صوره طبق الاصل من هويتك . سواء صوره جواز السفر او صوره الهويه " البطاقه الشخصيه فى مصر "

هون عليك يا اخى ما فى شى غريب . انا ما اردت اعقدلك الامور يعنى . بالعكس انا اتمنى ان الجميع يترك شركات الماركت ميكر ويتجه للبنوك . وعلشان كدا عملت مشاركه بالخطوات والاجرات. فى المشاركه القادمه راح ارفقلك اقتباس لى فى مشاركه اخرى تجد به صوره تم ارسالها لى من البنك مباشرته وموضوع بها اين اضع توقيعى واين يضع المحامى توقيعه واين يضع المحامى خاتم المكتب

اتمنالك التوفيق والرزق الوفير